AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Ja, som tittelen så fint spør, hvilke drinker bestiller dere helst når dere er ute på byen? Anonymkode: cb6d2...56f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 Cosmopolitan, Mojito, Long Island Ice Tea, Bacardi Razz med Sprite eller Cola. Anonymkode: 7e655...14a
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #4 Skrevet 5. november 2016 Aperol Spritz. Smak av appelsin Anonymkode: acc0c...cb6
pmbella Skrevet 5. november 2016 #5 Skrevet 5. november 2016 Espresso martini bestiller jeg alltid hvis jeg skal ha en drink, ellers øl eller hvitvin
pmbella Skrevet 5. november 2016 #6 Skrevet 5. november 2016 ...greit! Så kan det hende det blir en sambuca shot fra tid til annen også hvis jeg er i ett ekstra festlig lag
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #8 Skrevet 5. november 2016 Vodka og cola, kaffe og baileys eller rødvin. Anonymkode: 6fe97...dc1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #9 Skrevet 5. november 2016 Vodka og battery. Og sambuca. Det er det eneste jeg kjøper. Jeg er for fattig til å prøve noe annet. Det er dyrt om jeg ikke liker det. Så kan jo smake til andre, men de har som oftest ting jeg ikke liker. Som vin eller øl. Noen ganger blir jeg lei av det samme, og da sier jeg bare "Jeg liker vodka og brus. så noe som smaker godt med kul farge, kan du lage noe til meg?". Da kan jeg få skikkelig gode drinker, men vet ikke hva de heter eller hva det er Vet at noen bartendere liker ikke at kunder spør om slikt. Så da gir jeg tips eller betaler ekstra som takk. Anonymkode: 6ec5b...709
infectedsopp Skrevet 5. november 2016 #10 Skrevet 5. november 2016 Øl som regel, hvis jeg skal "dra den langt" så tar jeg meg en mojito
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #13 Skrevet 5. november 2016 Ikke veldig glad i drinker, liker bedre rødvin eller godt øl. Men drikker iblant en white russian, bloody mary i England, aperol spritz på ferie i Sør-Europa, eller prøver en obskur drink jeg blir anbefalt hvis jeg er på et typisk drinksted som lager spennende drinker og har litt skills. Sist jeg var på et sånt type sted fikk jeg en drink med masse ingefær og sitrus og eggehvite, det var ganske godt. Bestiller så og si aldri drinker på vanlige utesteder, og definitivt ikke mojito, vodka tonic og så videre. Synes som regel det smaker skvip. Anonymkode: 9ba6f...106
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #14 Skrevet 5. november 2016 Aloe Vera eller Sure Lennart går det i her. Anonymkode: 626bf...fd0
Chizue Skrevet 5. november 2016 #16 Skrevet 5. november 2016 Mojito, men...De gangene jeg har bestilt det her hjemme i Norge, så har jeg blitt veldig skuffet... Strawberry Daquiri-namnam, men den også må lages skikkelig...Ille er det å dra en plass hvor en bartender spør "Hvordan lager man...."Og ender opp med å få en mix av jordbær utvannet med sprite... Lemon Drop-namnam,-Vodka, appelsinlikør, sitronjuice(og sukker, men det er til kanten av glasset) Ellers er det øl
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #17 Skrevet 5. november 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aloe Vera eller Sure Lennart går det i her. Anonymkode: 626bf...fd0 Sure Lennart? Jeg har hørt om Lennart og Sure Sivert. Men hva er Sure Lennart? En blanding mellom de to? Jeg liker å drikke mye forskjellig og spør som regel om forskjellige drinker hver gang jeg er i baren. Noen av mine favoritter er margarita (MED saltkant selvfølgelig), grasshopper, eplekjekk, sure føtter, sure sivert, lennart, mojito, caipiriña, long island iced tea, tokyo ice tea, piña colada, daiquiri (gjerne med frukt som strawberry, banana, kiwi osv). Jeg prøver også gjerne nye drinker hvis de har noe spennende på menyen. I Mexico har de en saus som heter chamoy og jeg fikk en spicy tequila drink med den. Det var fantastisk godt! Hvis det er en brun bar med dårlig utvalg (eller dårlig bartender), så drikker jeg rødvin, bourbon, jack & cola, vodka red bull, cuba libre og andre enkle drinker med maks to ingredienser. Anonymkode: 36f6b...a5e 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #18 Skrevet 5. november 2016 Om jeg er i utlandet går det så og si alltid i mojito og piña colada. Hjemme kjøper jeg bare øl, men er så og si aldri ute. Anonymkode: 2bc4c...16d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #19 Skrevet 6. november 2016 Beviser vel bare at 70 % av norske kvinner ikke har "klasse". Anonymkode: b816a...158 1
Gjest made4u Skrevet 6. november 2016 #20 Skrevet 6. november 2016 Sjelden jeg bestiller meg drinker, men Guinnes i starten og ett lettere øl utover kvelden. Ellers jagermeister eller en whiskey m.m., rødvin liker jeg også men ikke noe jeg har for vane å bestille ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå