PhilosopherSe7en Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Kjenner jeg trenger å komme meg vekk litt, og da er julen en fin tid å gjøre dette på. Vi er ikke mange i julen likevel, så da tenker jeg det kan bli koseligere å ta med de små å heller ha en ekstra ferie fremfor å feire jul med bare oss fire. Så har dere noen gode forslag til steder å reise som ikke nødvendigvis koster 5000 eller mer for hver person? Eneste kriterie er at det er fint for barn, kan bade og at det er varmt
Gjest Overrasket Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 (endret) Hvis du forventer bading må dra utenfor fastlandseuropa. Det eneste europeiske området jeg kan huske å ha badet i rundt juletider er søndre delen av de greske øyene. Det er mulig at Egypt har bra vær, men det er kanskje litt rart å dra til et land uten omfattende julefeiring? Endret 5. november 2016 av Overrasket
PhilosopherSe7en Skrevet 6. november 2016 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2016 1 minutt siden, tirben skrev: Gran Canaria? Ja er et sted vi vurderer, men redd det ikke er noen garanti for sol og varme der i Desember?
tirben Skrevet 6. november 2016 #5 Skrevet 6. november 2016 Kanskje ingen garanti, men stor sannsynlighet for sol og varme dager. Kan være litt kjøligere på kvelden, så lurt å ha med en jakke. Men på dagen er det sannsynligvis som en norsk sommer. 😊
tirben Skrevet 6. november 2016 #6 Skrevet 6. november 2016 http://www.apollo.no/reiser/europa/spania/kanarioyene/gran-canaria/vaeret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå