AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Jeg er invitert på fest til en gammel venninne fra VGS i dag. Syntes det er veldig hyggelig å ha blitt invitert, kjenner ikke så mange som bor i denne byen (nettopp flyttet). Er kjempespent og har kjøpt meg nytt antrekk for kvelden osv. Samtidig som jeg gruer meg litt... Kjenner veldig få av de som skal dit, men mange av de jeg faktisk kjenner er folk som var "for kule for andre" på VGS. De feste veldig hardt, jeg er mer rolig og drikker et par-tre-fem glass vin og er ferdig kl 00-01 ish, mens disse holder på til kl 05+... Jeg sliter aldri med at jeg er sjenert, men i møte med disse føler jeg virkelig jeg er det... Noen tips til å manne seg opp litt? Er helt kvalm fordi jeg gru/gleder meg.... Anonymkode: a1dd0...7b0
wulfie Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 Huffda! Det beste tipset jeg kan gi deg er å puste og prøve å ikke tenke for mye. Som oftest går det bedre enn det man forestiller seg på forhånd. Vær deg selv og gjør slik du ønsker. Om du vil drikke vann, en flaske vin eller en halv flaske vin - så gjør du det. Og om du vil legge deg klokken 1, så drar du da.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 Er så spent og så nervøs Lurer på om jeg skal ta meg en drink før jeg drar...Eller kanskje det blir dumt? De har vel begynt å vorse før jeg kommer uansett.. Anonymkode: a1dd0...7b0
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #4 Skrevet 5. november 2016 Slapp av og vær deg selv:) Husk: kan godt hende de også har sånne tanker. Mange som må feste veldig hardt, har sikkert sine problemer... Anonymkode: a9a69...c7f
Prorsum Skrevet 5. november 2016 #5 Skrevet 5. november 2016 Når jeg er litt nervøs og spent før en fest jeg kjenner få på tar jeg meg en liten drink eller to (ikke så man blir full selvfølgelig, men bare for å komme litt i humør) Hvis de har begynt å vorse før du kommer er de sikkert enkle å prate med, så sikkert ingen grunn til å være nervøs 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #6 Skrevet 5. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Slapp av og vær deg selv:) Husk: kan godt hende de også har sånne tanker. Mange som må feste veldig hardt, har sikkert sine problemer... Anonymkode: a9a69...c7f De fleste av de er BI-studenter. Virker som det er en veldig hard festkultur der, i alle fall for mange... Slik jeg har sett på sosiale medier da.. Håper de tar meg godt i mot! Er så redd for at de skal bli sittende å prate med hverandre og jeg ikke klarer å komme meg inn i samtalen. TS Anonymkode: a1dd0...7b0
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #7 Skrevet 5. november 2016 1 minutt siden, Prorsum skrev: Når jeg er litt nervøs og spent før en fest jeg kjenner få på tar jeg meg en liten drink eller to (ikke så man blir full selvfølgelig, men bare for å komme litt i humør) Hvis de har begynt å vorse før du kommer er de sikkert enkle å prate med, så sikkert ingen grunn til å være nervøs Tror jeg skal gjøre det Høre på litt musikk når jeg ordner meg og ta meg en drink eller to. Tenker det er jo ikke verre enn å dra igjen hvis det ikke er noe for meg! TS Anonymkode: a1dd0...7b0 1
Prorsum Skrevet 5. november 2016 #8 Skrevet 5. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg skal gjøre det Høre på litt musikk når jeg ordner meg og ta meg en drink eller to. Tenker det er jo ikke verre enn å dra igjen hvis det ikke er noe for meg! TS Anonymkode: a1dd0...7b0 Ja, det er bare kos! Blir nok hyggelig, men hvis ikke drar du bare hjem 😊
Gjest lipgloss Skrevet 5. november 2016 #9 Skrevet 5. november 2016 Tenker du bare skal slappe av og vær deg selv jeg det går helt sikkert fint Kos deg masse 😘 klem Ronja
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #10 Skrevet 5. november 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste av de er BI-studenter. Virker som det er en veldig hard festkultur der, i alle fall for mange... Slik jeg har sett på sosiale medier da.. Håper de tar meg godt i mot! Er så redd for at de skal bli sittende å prate med hverandre og jeg ikke klarer å komme meg inn i samtalen. TS Anonymkode: a1dd0...7b0 Ikke tenk på at de er sånn eller sånn. Bare kom og vær den du er. Ta plass selv, det kommer til å gå helt fint Anonymkode: a9a69...c7f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #11 Skrevet 5. november 2016 Pleide alltid før å ta en øl/glass vin e.l., høy musikk som fikk meg i godt humør mens jeg pynta meg! Lagde min egen feststemning før jeg dro Anonymkode: 2629f...a33
Cuntzilla Skrevet 5. november 2016 #12 Skrevet 5. november 2016 (endret) Jeg kjører alltid høy musikk og en dusj-øl eller to før jeg går på fest =) Ikke pga nervøsitet, det bare får meg i stemning og er en del av ritualet, kjedelig å stå og pynte seg uten musikk og pils! Åååå nå fikk jeg lyst til å gå ut, men er syk Endret 5. november 2016 av Cuntzilla
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #13 Skrevet 5. november 2016 Er det lenge siden du har truffet dem? Anonymkode: 9ef21...83b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #14 Skrevet 5. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det lenge siden du har truffet dem? Anonymkode: 9ef21...83b 5 år siden nå heldigvis og "dessverre". Dessverre fordi det er litt skummelt å dra på fest med folk jeg ikke kjenner noe særlig lenger; heldigvis fordi kanskje de har endret seg litt utover det jeg har sett på Instagram/snap. ts Anonymkode: a1dd0...7b0
happiest Skrevet 5. november 2016 #15 Skrevet 5. november 2016 Jeg skal også på fest i dag med mange ukjente. Kjenner en. Har åpnet en flaske vin og skal kose meg med et par glass mens jeg fikser meg. Synes det hjelper litt på. I tillegg føler jeg ikke at jeg må "hive innpå" på festen for å bli beruset fort for å tørre å komme i prat med folk osv. Ja, det er sikkert ikke beste løsningen, men jaja. Om du ikke vil si at du er trøtt eller sliten om du går i 01-tiden, kan du ikke bare si du blir hentet da? Eller at siste buss går?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå