AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Jeg er på utkikk etter en kåpe/lengre jakke i teddyfleece stoff. Har ikke sett dette i noen butikker, men sett flere som har det. Noen ideer om hvor det er mulig å få tak i en slik? Må kunne prøves i butikk da jeg er høygravid i vinter, hehe:-) Anonymkode: b406e...afd
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 Teddykåper er absolutt ikke varme. Jeg hadde en på 80-tallet, og den var ikke det varmeste vinterplagget Har ikke sett noe sånt på mange år nå (heldigvis). Anonymkode: c61e3...f66
mrrte Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 På 5.11.2016 den 16.03, AnonymBruker skrev: Teddykåper er absolutt ikke varme. Jeg hadde en på 80-tallet, og den var ikke det varmeste vinterplagget Har ikke sett noe sånt på mange år nå (heldigvis). Anonymkode: c61e3...f66 Ikke enig i den her Alle har jo forskjellige meninger, men sist jeg så noen gå med teddykåpe var på vei hjem i dag, og det krydde jo av teddykåper i butikkene i fjor! Ts: Jeg har en teddykåpe fra i fjor (som sagt, de solgte jo så mye av det i fjor, så det over alt!) I år derimot så har jeg ikke sett det så mye i butikker, men har sett folk som har hatt slike jakker på seg. Jeg vet at Urban hadde en del forskjellige, men ser ut til at de ikke har det i år - kanskje de selger noen fra fjoråret på salg i butikken sin i nærheten av der du bor? Jeg søkte opp på Vero Moda, da kom dette opp: http://www.veromoda.com/no/no/search?q=teddy&lang=no_NO Ser ut til at det er 3 forskjellige varianter de har på nett, usikker på om de har det i butikk - men du kan jo ringe nærmeste Vero Moda butikk å høre hva de har inne Ellers enn det var det litt vanskelig å finne en butikk, hvor du da kan gå å prøve jakken, men hvis du tør å satse på å kjøpe uten å prøve så så jeg at de hadde noen til salgs på Finn http://m.finn.no/bap/forsale/search.html?q=teddykåpe&search_type=SEARCH_ID_BAP_ALL Håper det var til litt hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå