Colargol Skrevet 24. november 2004 #1 Skrevet 24. november 2004 Jeg har akkurat kommet til byen dere jeg tidligere bodde for å hilse på venner og ordne litt ting med jobb og slikt. Hadde det litt travelt da jeg skulle dra så jeg fiksa det sånn at jeg kunne bo hos x-en,noe som er forholdsvis greit siden vi er venner. Det ble slutt mellom oss for ca.6mnd.siden og jeg har nesten ikke sett ham de siste 4mnd.(dro i hui og hast til en annen kant av landet og ble borte i akkurat 4mnd.) Har sovet her en natt nå,men det føltes helt jævlig for å si det mildt. Fant nemlig ut noe i går som jeg fikk dårlig samvittighet for. Jeg leste tilfeldig noe som jeg trodde handlet om noe helt annet. Min x og ei anna dama hadde prata sammen og det fremkom av samtalen at de var elskere. Tror ikke det er noe kjærlighets forhold siden det ble nevnt at hun var forelsket i en annen, men det har ingen betydning. Det som var var at han(min x) skrev at han ikke hadde særlig lyst til å ha meg her og heller være sammen med henne,noe jeg seff. forstår,men som han ikke har sagt noe til meg om! Jeg sitter nå og lurer på hva jeg skal gjøre! Planen var å bli her en uke,men har jo ikke lyst til å komme i veien for ham. Han har tydlig motvillig avlyst avtaler med henne for at jeg kom.... I tillegg så føles det nesten som et nederlag at han allerede har gått videre,men det er nok fordi at mine 4mnd. har føltes som 4dager, tiden har stått stille! Har kanskje noen venner å sove hos, men ikke så gøy å trenge meg på der nesten uanmeldt heller. Er jo ikke sikkert at det passer heller(noen av dem har barn)! Har ikke råd til å leie meg inn noe sted og bør ikke dra fra byen før om minst 4-5 dager. Jeg trodde jo jeg hadde en bra løsning,men nå er jeg veldig usikker gitt! Hjelpe meg! Hva skal jeg gjøre??
Gjest gjesten Skrevet 24. november 2004 #2 Skrevet 24. november 2004 jeg hadde pakka og dratt! hadde gjort alt for å finne meg et annnet sted å være.. Ville ike følt meg velkommen der, og latt meg selv bli såra.. Du har jo fortsatt følelser for ham... Og det virker som om du vil ha ham tilbake og er fornærma for at han har et nytt liv uten deg. Nei, finn deg noen andre å vær hos...
Gjest gjest1 Skrevet 24. november 2004 #3 Skrevet 24. november 2004 Nei bevares..han har sagt ja til dette. Dere trenger jo ikke å være sammen hele tiden heller? Si at han kan gjøre hva han vil om dagen mens du er borte fra leiligheten.
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #4 Skrevet 24. november 2004 Jeg hadde pakket og dratt med ên gang. Skjønner ikke hvorfor du ville overnatte der i utgangspunktet jeg...
Saga Skrevet 24. november 2004 #5 Skrevet 24. november 2004 Jeg hadde også pakket og dratt. Du vet jo ikke hva som egentlig foregår mellom disse to, og jeg ville nok ikke ha likt det om typen min sin x bodde hos ham.. Er jo ikke din feil, men det beste er å pakke
Gjest 1111 Skrevet 24. november 2004 #6 Skrevet 24. november 2004 Han har tross alt sagt ja til at du skal sove der, og med mindre han sier noe annet så syns jeg du skal bli.
Colargol Skrevet 24. november 2004 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2004 Han har innvitert meg og jeg sa ja, jeg har ikke noen spes. følelser for ham nå lenger-men vi er gode venner. Akkurat derfor mente jeg dette var en god løsning. Sover jo på en sovesofa,-ikke oppi senga hans! Han har jo ikke sagt et kvekk til meg om henne og da får deg meg til å lure på om hva han synes. -men kan jo seff.ikke fortelle det jeg har lest,selv om det var ved et uhell. Kan liksom ikke spørre ham rett ut! Jeg er bare redd for å være til bry. Han kan synes det er snodig om jeg drar til noen andre (uten noen god unnskyldning), men samtidig så blir det også rart om jeg skal være her! Uffa,uffa,uffa
zaera Skrevet 24. november 2004 #8 Skrevet 24. november 2004 hadde blitt jeg. Men du kan jo spørre han om han synes det går greit at du bor der nå som du er kommet?
Cata Skrevet 24. november 2004 #9 Skrevet 24. november 2004 Tror jeg også hadde spurt om det gikk greit at jeg var der. Og så hadde jeg kanskje spurt noen andre venner om jeg kunne få låne en sofa mot slutten av uka sånn at han ble "kvitt meg" litt tidligere. :-?
Elle Melle Skrevet 24. november 2004 #10 Skrevet 24. november 2004 Han har sagt ja til å ha deg der. Derfor synes han sikkert at det er helt ok. Plutselig må han fortelle til damen sin at du er der. Hun synes kanskje det er alt annet enn ok. Hva gjør mannen da? Letteste utvei er å innbille henne at han slett ikke liker å ha deg der, og heller vil være sammen med henne. (Noe han streng tatt aldri trenger å bevise.) Mannen unngår at damen er sur, og slipper kjeft fordi DU defineres som problemet. Kanskje det er slik det er? Det er faktisk ikke alle menn som skjønner i utgangspunktet at det kan bli bråk når de lar en ex overnatte...Når det plutselig går opp for dem er gode råd dyre. Tror du han hadde turd å innrømme at han faktisk liker å ha deg der? Da hadde det blitt bråk for alvor, ikke sant? Snakk med ham, og spør hvorfor han gikk med på å ha deg der. Kanskje du får en helt annen historie enn den han serverte damen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå