123elise123 Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Som tittelen sier - er det noen her med erfaring fra å bo på Geilo? Er veldig glad i fjell, natur, og friluftsliv og kunne derfor tenkt meg å flytte til et sted hvor jeg har dette rundt meg. Har fått et godt inntrykk av Geilo de gangene jeg har vært det. Det som egentlig bekymrer meg er at jeg jeg ikke skal ha noen venner rundt meg hvis jeg velger å flytte. Jeg er selv i midten av 20 årene, og jeg har et inntrykk om at de fleste på min alder velger å bosette seg i nærheten av storbyer. Jeg vet ikke om det er realitet eller bare mitt innrykk.. Noen som selv er fra Geilo her, og har noen innspill i forhold til aldersgruppen i bygda? Eller noen i 20-30 årene som selv bor i en liten bygd og kan fortelle litt hvordan det er i forhold til venner? 😊
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Jeg kommer fra en bygd med 500 innbyggere. Der bor det nå flere personer i 20-årene, og de har venner. Det burde ikke være noe problem på Geilo. Anonymkode: c3a18...df0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå