Gå til innhold

Hvilken strømpebukse til denne shortsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

13206_akio_902_a_alt.jpg

Kjøpte denne shortsen i sommer og har mer eller mindre bodd i den. Men nå vil jeg gjerne forlenge shortssesongen med å ha noe varmt under. 

Så jeg lurer på hvilken strømpebukse som kan passe til denne shortsen? Vurdert enten i merinoull eller med fleece innvendig. Sort eller marineblå?
Greit med en som er så tett strikket at vinden ikke blåser tvers igjennom strømpebuksa. 

Blir det for mye "sprakende" mønster med denne? 

c4666e2d_large.jpg

Anonymkode: b0bac...bf3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den strømpebuksa du lenker til er alt for bråkete etter min mening. En fritisshorts av den typen du lenker til vil nok passe best med en ensfarget mørkeblå/mørgegrå/svart strømpebukse under. Alternativt til strømpebukse er superundertøy (ensfarget, samme farger som nevnt over) eller tights (også her ensfarget osv). 

For å være helt ærlig, vil jeg vel egentlig si at når det er blitt for kjølig til å bruke kortbukser, så er det på tide å ta fram lange bukser. Jeg bruker jo ikke langermet genser under de kortermede blusene mine bare for å forlenge kortermetsesongen, heller. :eeeh:

Anonymkode: 26379...baa

• Liker 2
Skrevet

TS her.

Burde kanskje ha en litt mer anonym strømpebukse ja. Men den shortsen har liksom blitt mitt image. Så vil ikke legge den fra meg enda. 

Må innrømme at jeg bruker langermet superundertøy under mange av T-skjortene mine om vinteren. Da blir det liksom en genser med bilde av favorittbandet mitt osv :) 

Skrevet

Uff a' meg. Du kan da ikke bruke strømpebukse under den shortsen der. :fnise:

Anonymkode: 61744...141

• Liker 5
Skrevet

Foreslår at du finner deg et vinterimage. 

• Liker 4
Skrevet

Herlighet, kjøpt deg et par langbukser! 

Strømpebukse under en fritidsshorts av den typen der kommer til å se helt smårart ut, men hver sin smak...

Anonymkode: cef54...e11

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her.

Burde kanskje ha en litt mer anonym strømpebukse ja. Men den shortsen har liksom blitt mitt image. Så vil ikke legge den fra meg enda. 

Må innrømme at jeg bruker langermet superundertøy under mange av T-skjortene mine om vinteren. Da blir det liksom en genser med bilde av favorittbandet mitt osv :) 

Den shortsen med strømpebukse under, kommer ikke til å bli samme "image" som den shortsen uten strømpebukse uansett, så du kan like greit kjøpe den en bukse.

Anonymkode: 5a138...887

• Liker 1
Skrevet

Bruk langbukse istedet. Det ser helt fjollete ut med strømpebukse under en shorts

Anonymkode: a43c9...09d

Skrevet

Det er jo mange som bruker strømpebukse under shorts. Jeg ser det hver eneste dag. Er det plutselig ikke OK?

Gjest noe tilfeldig
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo mange som bruker strømpebukse under shorts. Jeg ser det hver eneste dag. Er det plutselig ikke OK?

Må innrømme at thigts under shorts er noe av det styggeste jeg ser på menn. Her diskriminerer jeg litt; for damer i hotpants med strømpris under kan være digg. Men shorts og thights/strømpebukse er definitivt no-go. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er det du bor egentlig ? 

Selv har jeg aldri sett en mann med shorts og strømpebukse under (bor i Oslo)

Anonymkode: cef54...e11

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke OK. Jeg, også, lurer på hvor du bor? Har ikke sett en eneste mann kledd slik i området her.

Anonymkode: a0a6b...444

• Liker 2
Skrevet

Menn med strømpebukse under shorts har vel aldri vært OK, med unntak av fotballspillere som skal spille kamp når det er kaldt eller lignende. Har ikke sett en eneste mann på gata med det antrekket de siste 5 årene heller, så jeg lurer litt på hvor i all verden du holder til.

Anonymkode: 5a138...887

Skrevet

TS her. Indre østland.

Føler at det er bedre med shorts over strømpebuksa. Noe alla dette:

hiking-001.jpg

Føler meg mer komfortabel med det enn å gå i bare strømpebuksa som noen foreslår. Her er en av de strømpebuksene jeg bruker under shortsen:

15895050295_45012dacb1_b.jpg

Er jo i realiteten en tights. Men føler meg naken uten shorts over, og vil gjerne fortsette å bruke shortsen. 

Skrevet

Dette må jo være en spøk! Legg bort shortsen frem til sommeren igjen du, så kan du heller kjøpe en turbukse fra Stormberg eller noe i samme stil. Band-t-skjorte over superundertøy høres også bare rart ut. Greit nok (men ikke pent) å ha en svart langermet t-skjorte under, men superundertøy? Neineinei! Band-t-skjorter gjør seg best uten noe under, gitt. Eventuelt går det an med en svart, enkel hettejakke eller litt røff cardigan åpen over. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...