AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #1 Del Skrevet 5. november 2016 Jeg vet at det er teit å bry seg om, men kjenner at jeg blir lei meg når jeg gjentatte ganger blir beskyldt for å lyve. At jeg blir sett ned på etc. Det er godt over 2 år siden brudd, jeg har samboer og føler meg ganske mye bedre nå enn gjennom det forholdet. Nå i ettertid har jeg blitt kontaktet av en av eks nære venner og regelrett blitt beskyldt for å lyve om det ene og det andre. Den ber meg si min side eller ber meg begrunne hvorfor jeg gjorde ditt og datt. Når jeg gjør det så lyver jeg, i følge den andre. Så får jeg beskjed om å komme med bevis, hvem sparer på tekstmeldinger 2.5 år etter brudd? Da jeg satt hos politiet mente de at jeg hadde nok til anmeldelse og besøksforbud. Jeg ba de om å bare gi han en advarsel. Det hjalp ikke og jeg ble først kvitt trakassering på alt av mett for 6 mnd siden. Og nå får jeg av hans nære venn at jeg lyver. Jeg blokkerte vedkommendr da jeg innså at jeg prater til en vegg, likevel kjenner jeg meg trist pga beskyldningen om å lyve. Det kunne aldri falt meg inn å lyve, ikke klarer jeg å lyve heller. Og hvorfor skulle jeg lyve hele 2.5 år etter det ble slutt når noen andre konfronterer? Anonymkode: eb8bb...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #2 Del Skrevet 5. november 2016 Fra eksens venner sin side er det jo mye lettere og mye mer behagelig å tenke at du lyver enn at eksen din ikke har oppført seg bra. Tror du gjør lurt i å la denne gå, selv om jeg så klart skjønner at du blir trist av den typen beskyldninger. Anonymkode: 99bad...977 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #3 Del Skrevet 5. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fra eksens venner sin side er det jo mye lettere og mye mer behagelig å tenke at du lyver enn at eksen din ikke har oppført seg bra. Tror du gjør lurt i å la denne gå, selv om jeg så klart skjønner at du blir trist av den typen beskyldninger. Anonymkode: 99bad...977 De som kjenner meg vet at jeg ikke lyver. Jeg er en åpen bok og kanskje litt for ærlig. Det var mange ting som ikke har kommet frem som eks har gjort fordi jeg syns det har vært for stygt å si til hans nærmeste. Men i den situasjonen ble jeg så provosert at alt kom. De kunne ikke forklare meg hvorfor jeg skulle ønske å lyve, jeg har ikke tenkt til å ødelegge noe for han. Jeg ønsker fred. så klart håper jeg jo at han har lært av sine feil. men når trakassering varte så lenge og av den graden.. Han kunne sende meg meldinger når det passet ham på flere medier for å så blokkere slik at jeg ikke får svart noe, for å sende ny melding og blokkere igjen. Mye var bare filleting. Sånn type "er venninna di gravid" "kjørte forbi deg du hilste ikke." Bare for å irritere føler jeg. Det ble utrolig slitsomt å ha det sånn i 2 år. Anonymkode: eb8bb...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #4 Del Skrevet 5. november 2016 Det rare er at denne vennen begynte først å si at den ikke brydde seg om hva som hadde skjedd, det var fortid. Hen syns jeg virket hyggelig sist vi møttes og lurte på hvordan det gikk med meg. Det begynte så rolig. Så snudde det. Lurer jo litt på hvorfor noen gjør sånt. Og når jeg forsvarte meg selv så kom det masse mer grums som jeg skal ha gjort eller har gjort Ja jeg sendte mld 9 dager etter brudd og savnet han. Hvem gjør ikke sånt? Jeg innrømmer alle mine feil. Ingen problemer med det. Men måten ting ble gjort både i forhold og etter er det vel ingen andre enn jeg og eks som vet. Eks har sagt i ettertid at han husker lite fra den tiden. Så heldig han er tenker jeg da. Eks prøvde seg på meg 6 mnd etter bruddet, da hadde han ny dame så jeg avarte ikke på de meldingene. Denne vennen mener jeg lyver om dette og. Hvorfor skulle jeg gjøre det? Anonymkode: eb8bb...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #5 Del Skrevet 5. november 2016 Her er det bare å gjøre kort prosess: blokker med en gang du får meldinger. Det er ikke vits å få de til å endre mening. Med en gang du går inn i dialog og forsvarer deg selv har de oppnådd det de ville. Fortsetter de så anmelder du for trakassering. Men for all del, ikke gå inn i noen dialog, ikke svar på meldingene en gang. Anonymkode: 9c6db...817 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #6 Del Skrevet 5. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er det bare å gjøre kort prosess: blokker med en gang du får meldinger. Det er ikke vits å få de til å endre mening. Med en gang du går inn i dialog og forsvarer deg selv har de oppnådd det de ville. Fortsetter de så anmelder du for trakassering. Men for all del, ikke gå inn i noen dialog, ikke svar på meldingene en gang. Anonymkode: 9c6db...817 Nei. det innser jeg nå at var dumt. Det begynte hyggelig, men jeg tenkte jo at jeg syns det var rart at akkurat den skulle ta kontakt sånn. Anonymkode: eb8bb...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #7 Del Skrevet 5. november 2016 Sannheten vil komme for en dag, tenker jeg. Bare forhold deg rolig. ☺ Anonymkode: 8c1fe...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. november 2016 #8 Del Skrevet 5. november 2016 De vet innerst inne hvordan han er, men å innse det betyr jo at de må gjøre noe med det. Som f.eks kutte ut kontakten med skiten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2016 #9 Del Skrevet 7. november 2016 Svarte vedkommende at eks unnskyldte seg mye på meldinger til meg for et årstid siden. Så jeg syns det er bullshit at dette skal komme nå og bli kalt for løgner. Unnskyldte seg og sa han husket lite fra vår siste tid sammen og syns at div oppførsel var teit da han hørte det fra meg i ettertid. Han forsto godt at jeg ikke hadde ønsket kontakt med han ja. Så endret denne hyggelige siden hans seg til å bli mer frekk igjen. og nå er det vist jeg som lyver. Får man hentet frem så gamle meldinger? Anonymkode: eb8bb...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå