Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg sluttet på cerazette for en uke siden. (har vært litt slurvete med å ta pillen den siste måneden) Har de siste 5 dagene hatt veldig ømme brysvorter. Har IKKE ømme bryster, er kun brysvortene som er superømme. Trodde først det var dårlig støtte i BH-en, men har hatt på meg flere forskjellige BH-er, og det blir ikke bedre. Kan det være symptomer når kun brysvortene er ømme? Trodde heller det var brystene som skulle være ømme... Har ingen andre symptomer. 

Og om jeg er gravid, så regner jeg med jeg ble gravid for noen uker siden, er vel ikke mulig å få symptomer om jeg ble gravid etter jeg slutta fullstendig på pillen? (som er 6-7 dager siden)

Som sagt har jeg vært slurvete med pillen den siste måneden, men det var kun en dag jeg glemte å ta den. Ellers så har jeg ikke brydd meg om tidspunkt på dagen, bare tatt en om dagen. (har hørt det ikke er så veldig nøye med cerazette), så tenker det er ikke store sjangsen jeg er gravid... Eggløsningen kommer vel seg ikke skikkelig i gang etter en glemt pille. Tror ikke jeg blir så veldig raskt gravid uansett. Jeg prøvde å bli gravid tidligere også, men ble ikke gravid etter 3 pp, så vi "ga opp". (jeg vet 3pp ikke er særlig lenge, men jeg sier bare at jeg virker ikke som typen til å bli gravid etter en glemt pille)

Noen som har noen tanker? Tusen takk!

ps. JA, jeg vet det er kun en graviditetstest som kan svare på dette, har bestilt på nettet. Vil bare høre hva dere tror. 

Anonymkode: 237a7...4a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan godt være kluss i hormonene dine etter ppille slutt. Jeg hadde masse symtomer de første syklusene etter jeg fjernet hormonspiral. Hadde sykt vondt i brystene. Ta en test da vel:)

Anonymkode: adf9d...900

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan godt være kluss i hormonene dine etter ppille slutt. Jeg hadde masse symtomer de første syklusene etter jeg fjernet hormonspiral. Hadde sykt vondt i brystene. Ta en test da vel:)

Anonymkode: adf9d...900

Okei, det stemmer vel med tidspunktet, så godt mulig det er det. Skal ta en test, venter på tester i posten. Takk for svar :)

Men lurer fortsatt på om noen vet om det er et graviditetssymptom å ha ømme brysvorter, men ikke bryster?

Skrevet

Jeg fikk veldig såre nipler første måneden etter jeg sluttet på pillen, hadde slurvet selv :) testen var negativ og mensen kom når den skulle, da ga det seg med en gang :) så tenker det samme som deg selv, er nok ikke typen som blir gravid etter glemt pille en eller to dager :P

Skrevet
4 timer siden, theSchrimp skrev:

Jeg fikk veldig såre nipler første måneden etter jeg sluttet på pillen, hadde slurvet selv :) testen var negativ og mensen kom når den skulle, da ga det seg med en gang :) så tenker det samme som deg selv, er nok ikke typen som blir gravid etter glemt pille en eller to dager :P

Ok, da er det nok bare pga pilleslutt... takk for svar :)

Skrevet

Jeg hadde ømme bryster når jeg var gravid. ikke nippler

Anonymkode: 3f46f...b31

Gjest Dragoste
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ømme bryster når jeg var gravid. ikke nippler

Anonymkode: 3f46f...b31

Ja, jeg synes også det var litt merkelig om dette skulle være symptom på graviditet. Er nok pga pilleslutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...