AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Er det noen andre som klarer å lage fittefis utenom når man har sex? Jeg klarer å bruke musklene til å suge luft inn i vaginaen for så å "prompe" det ut igjen haha.. Har aldri møtt noen andre som klarer det og vennene mine ler seg i hjel og sier det ikke er normalt. Anyone?? Anonymkode: 01e95...589
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 Klarer ikke å se det for meg. Kan du lage en video og legge ut her? Anonymkode: 97b92...243 1
Gjest Gallagher Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 Ja jeg gjør. Det er jo bare å bruke "riktige" muskler i bekken og underlivet for å skape vakuum. Haha!!!!! Men det er ikke så ofte jeg kommer på å gjøre det,da.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #4 Skrevet 5. november 2016 Det kan jeg også. Og jeg kan rape "innover" også... Det er ikke en så veldig sjarmerende ting å gjøre (og det er litt vondt), så jeg gjør det aldri lenger, men på barneskolen var det morsomt å kunne "rape" på kommando. Anonymkode: 7d169...b93 1
~Tor~ Skrevet 5. november 2016 #5 Skrevet 5. november 2016 https://m.xhamster.com/movies/262219/the_pussy_fart_queen.html
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #6 Skrevet 5. november 2016 Ja, når jeg ligger på rygg og løfter beina og rumpa opp i lufta Anonymkode: ad474...aef 1
Gjest Gallagher Skrevet 6. november 2016 #7 Skrevet 6. november 2016 De få gangene jeg ligger i solarium ender jeg opp med vakuum mellom solsenga og ryggen. Liten avsporing dette her, men den lyden når jeg må løfte ryggen for å flytte meg eller reise meg opp... Pinlig Er det bare meg?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #8 Skrevet 6. november 2016 2 timer siden, Gallagher skrev: De få gangene jeg ligger i solarium ender jeg opp med vakuum mellom solsenga og ryggen. Liten avsporing dette her, men den lyden når jeg må løfte ryggen for å flytte meg eller reise meg opp... Pinlig Er det bare meg? Nei Når jeg ligger med ryggen på gulvet og tar "benhev" opp i luften så jeg "fittefis" lyd pga at luft presses ut mellom rygg og gulv når rygg og bein senkes. Hilsen mann 36 Anonymkode: 9c910...59e
Hjärtat Skrevet 6. november 2016 #9 Skrevet 6. november 2016 Jeg klarte å lage vakuum mellom hånda mi og brystet til sambo da jeg red han i går, hørtes eksakt ut som en fittefis, teller det? 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #10 Skrevet 6. november 2016 På 5.11.2016 den 12.38, AnonymBruker skrev: Er det noen andre som klarer å lage fittefis utenom når man har sex? Jeg klarer å bruke musklene til å suge luft inn i vaginaen for så å "prompe" det ut igjen haha.. Har aldri møtt noen andre som klarer det og vennene mine ler seg i hjel og sier det ikke er normalt. Anyone?? Anonymkode: 01e95...589 ja. jeg klarer det. klarer også å lage å rape på kommando og prompe på kommando. anything else? når det kommer bobler ut der bryr jeg meg ikke.. like lite som jeg bryr meg om at jeg har negler på fingrene. Anonymkode: 8daf3...e7e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå