Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter innkjøp av ny vinterparfyme som er litt tung, så har jeg kommet til at det blir litt for generøs dosering fra sprayflaska. Jeg vil gjerne dufte, -ikke stinke. Forløpig løsning for doseringsproblemet er rett og slett å dusje på en finger og så smøre på pulspunkter før parfymen (EdP) rekker å tørke. Det fungerer for så vidt, men er det noen som har bedre idéer? Synes det er et gjengs problem for alle litt tyngre dufter dette her, så det kan ikke være bare jeg som føler meg overparfymert etter en spray. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyll over i en bedre sprayflaske.

Skrevet

Spray foran deg, vent 2 sekunder, så igjennom?

Anonymkode: cef24...352

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spray foran deg, vent 2 sekunder, så igjennom?

Anonymkode: cef24...352

Den har jeg tenkt på ja, men jeg må innrømme jeg har slitt med den før i forbindelse med en EdT som også er i sterkeste laget. Ca. hvor langt foran deg holder du flaska når du sprayer? Jeg ender gjerne opp medå  holde den for nære slik at jeg uansett får for mye på meg, eller jeg holder den så langt unna at det bare blir baderomsgulvet som blir parfymert. 

Skrevet

Jeg syns ikke den spray i luften metoden funker så godt, mulig jeg gjør det feil? Jeg pleier enten å spraye på en bommulsdott og påføre fra den, eller så holder jeg flasken så langt unna som jeg klarer og sprayer på skrå ned over ryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...