Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

YO!

Jeg er en 27 år gammel jente som har hatt og har et litt vanskelig forhold til utseende. Har det ganske bra med utseende hvis jeg ikke blir utsatt for ting som trigger dårlig selvtillit, men blir jeg utsatt for det blir jeg sykt stressa for at jeg ikke er pen nok, kroppen ikke er bra nok osv. og føler jeg må slanke meg, trene mer, spise sunnere, ta sol, ta vippe-extensions osv. Har vært på et par dates med en skikkelig kjekk fyr som jeg vet gjennom felles venner har veldig mange tilbud fra dame-siden og kan velge og vrake, er ekstremt veltrent og generelt rett og slett veldig høyt oppe på utseende-skalaen. Vi bor begge i Bergen som er en liten by og jeg har sett han på byen flere ganger før og det er alltid masse damer rundt han. Vi møttes via tinder og han tok kontakt. Jeg blir ofte veldig hekta på sånne fyrer fordi jeg tror min usikkerhet rundt utseende blir trigget av om jeg kan klare å få en fyr som det, bekreftelsen liksom. Etter jeg møtte han har jeg blitt skikkelig kritisk til eget utseende og sammenligner meg med andre jenter og ender opp med å føle meg stygg. Føler meg altfor stygg for han rett og slett og føler at hver gang vi skal møtes må jeg prestere/se skikkelig bra ut. Tror også det blir trigget av at han bytter bilder på tinder ganske ofte, legger ut bilder av seg selv på insta der han får masse oppmerksomhet og liker bilder av masse pene babes på instagram hele tiden. kanskje de er venner, men uansett føler jeg meg stygg i forhold. I tillegg er jeg usikker på hvor interessert han er siden han kun foreslår ting veldig spontant og det ikke er snakk om en middag eller ordentlig date, men mer spørsmål samme dag om jeg vil slenge meg med på en trenings-økt eller noe sånn. ellers har vi mest kontakt på messenger og snap. Greia er, jeg er jo betatt og vil ikke drite i han, men vet ikke om det er verdt det? Jeg kjenner han jo ikke, og synes egentlig det er litt turn-off med menn som virker litt opptatt av de greiene der og er 31 år. Hva hadde dere gjort? Har dere følt det sånn? 

Anonymkode: 8e5ee...83f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo selv valgt don juan nettopp pga hans utseende, han har mange damer etter seg og liker vel å ha valgene åpne, derfor spontan.

At du sammenligner deg selv med andre damer må du nesten kutte ut, uansett hvor deilig du er, hvor deilig han gutten er, så vil det alltid finnes noen som er deiligere, det må man bare akseptere.

Du må nesten prøve å overbevise deg selv om at du er god nok, er du ikke det for denne gutten, så er det hans tap.

• Liker 3
Skrevet

Kanskje han ikke liker vanlige dates! Det å trene sammen er jo en fin måte å bli kjent på! Jeg synes du skal slutte å tenke så mye og se hva som skjer! Ikke tenk på at andre synes han er kjekk! Ikke sett han på en pidestall, han er bare en vanlig fyr! Akkurat som du er en vanlig dame! Senk skuldrene!

• Liker 1
Skrevet

Det virker som om de fleste her kun går etter utseende. Synes det er veldig overfladisk og kynisk. Ikke rart at folk blir ulykkelige !

Anonymkode: 60590...025

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...