AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Og ikke en gjeng sveklinger som syter over alt som de er i dag ? Anonymkode: 0c490...025 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 Savner heller den tiden da kvinner tok seg av alt husarbeid i hjemmet og var tilgjengelig 24/7 for knulling. Anonymkode: 571b6...224 12
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 Kan du forklare hva du mener med "menn er menn", For å si noe om det må du forklare hva du legger i hva som er en mann. Mistenker at det er du som er klagete og sytete, og ikke er en kvinne for samtiden. Mistenker at du her vil ha det ene og ikke det andre. Man får ofte ikke i pose og sekk. Så for å få en "mann" må du nok tilbake til "kjøkkenbenken". I gamle dager så kunne man ikke diskutere i den grad med mannen din som i dag, samtididig var du avhengig av han. Anonymkode: 3037e...63d 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #4 Skrevet 5. november 2016 Nei,for det hadde betydd at jeg hadde måttet være avhengig av han og bruke dagen på å vaske og lage mat. Høres ut som døden for meg det. Anonymkode: 3d8fd...73f 6
AmandaVI Skrevet 5. november 2016 #5 Skrevet 5. november 2016 Må si at jeg savner den gangen de aller fleste menn barberte seg, klippet håret, kneppet skjorta helt opp og ikke hadde tatoveringer på fingrene og halsen. Og ikke minst begrenset colognen til et par dråper og ikke halve flaska. Men det handler om mer enn utseende for del. 6
Rakelmaki Skrevet 5. november 2016 #6 Skrevet 5. november 2016 (endret) Nei, hadde heller levd på gaten enn å være avhengig av en mann. At livet mitt bare bestod av å være hjemme, vaske, lage mat og ikke kunne vært en del av samfunnet. Da hadde jeg reist til et annet land eller tatt livet mitt, seriøst. Dessuten finnes det mange ordentlige mannemenn i dag, om utseende er det eneste du refererer til. Endret 5. november 2016 av Rakelmaki 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #7 Skrevet 5. november 2016 Menn som tok sinnet sitt utover andre ved drikking og vold mener du? Anonymkode: f33fa...6dc 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #8 Skrevet 5. november 2016 Åååå som jeg savner den tida hvor ektemannen min kunne voldta og slå meg, og jeg turde ikke gjøre en dritt fordi jeg var avhengig av han for å leve. Ehm... neh.. tror ikke jeg vil savne den tida. Anonymkode: b51c7...b75 9
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #9 Skrevet 6. november 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Og ikke en gjeng sveklinger som syter over alt som de er i dag ? Anonymkode: 0c490...025 Når en kvinne syter må mannen si, "næimen, hva er det for noe, søte frøken???? fortell meg!! I need 2 know!!!!!!! OMG!" Når mannen syter må kvinnen si: GRRRR hvordan våger du å syte. det er turn off. eg mister sexlysten. får lyst på andre menn. sluuuuuuuttt, åh jeg orker ikke. jeg blir så sliten. sette meg ned litt... Anonymkode: 6b267...78f 4
Gjest Linneah2013 Skrevet 6. november 2016 #10 Skrevet 6. november 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Og ikke en gjeng sveklinger som syter over alt som de er i dag ? Anonymkode: 0c490...025 Hva mener du med dette? Jeg kjenner ingen sånne menn
herzeleid Skrevet 6. november 2016 #11 Skrevet 6. november 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Åååå som jeg savner den tida hvor ektemannen min kunne voldta og slå meg, og jeg turde ikke gjøre en dritt fordi jeg var avhengig av han for å leve. Ehm... neh.. tror ikke jeg vil savne den tida. Anonymkode: b51c7...b75 Huff, du må ha hatt det fælt. 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #12 Skrevet 6. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når en kvinne syter må mannen si, "næimen, hva er det for noe, søte frøken???? fortell meg!! I need 2 know!!!!!!! OMG!" Når mannen syter må kvinnen si: GRRRR hvordan våger du å syte. det er turn off. eg mister sexlysten. får lyst på andre menn. sluuuuuuuttt, åh jeg orker ikke. jeg blir så sliten. sette meg ned litt... Anonymkode: 6b267...78f Anonymkode: 11b7c...72a 1
Gorgonzola Skrevet 6. november 2016 #13 Skrevet 6. november 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Åååå som jeg savner den tida hvor ektemannen min kunne voldta og slå meg, og jeg turde ikke gjøre en dritt fordi jeg var avhengig av han for å leve. Ehm... neh.. tror ikke jeg vil savne den tida. Anonymkode: b51c7...b75 Var det sånn tidligere? 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #14 Skrevet 6. november 2016 1 time siden, Gorgonzola skrev: Var det sånn tidligere? Ja, alle femminisster sier det. så jeg er veldig glad for at jeg lever nå, med kameraer over alt. da vet jeg at hvis noen begår overgrep så blir mannen ferska... så sånn sett er over våkings sam funnet veldi bra. da vet jeg at jeg er trygg. Egentlig burde vi feiret kameraenes inntog i det offentlige rom... med roser, kjærlighet og varme sanger, mens det regner lett rundt oss... og masse lys overalt, mens vi ser hverandre varmt inn i øynene, evige takknemlige *snufs* for kameraer som redder liv, privatliv og ikke minst sikrer befolknigen. jeg ser de overalt nå. føler meg xtra trygg. hver gang jeg ser et kamera takker jeg alle de gode sam funns borgerne rundt meg som tenker så stort og flott, tenker på oss alle, og ikke bare seg selv. Anonymkode: 6b267...78f 1
OPIgirl Skrevet 6. november 2016 #15 Skrevet 6. november 2016 På 5.11.2016 den 11.37, AnonymBruker skrev: Savner heller den tiden da kvinner tok seg av alt husarbeid i hjemmet og var tilgjengelig 24/7 for knulling. Anonymkode: 571b6...224 Go to hell. 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #16 Skrevet 8. november 2016 På 5.11.2016 den 11.33, AnonymBruker skrev: Og ikke en gjeng sveklinger som syter over alt som de er i dag ? Anonymkode: 0c490...025 Ja - litt, men som den filosofen jeg er så spør jeg meg selv: "Hvor svake skal folk bli eller være?"... Anonymkode: dcb52...962
Gjest Overrasket Skrevet 8. november 2016 #17 Skrevet 8. november 2016 Savner meg selv? DET hadde jo vært litt merkelig.
Johnny the Mud Skrevet 8. november 2016 #18 Skrevet 8. november 2016 Savner når kvinner var like ekte som i 1997. Da sluttet mamma å gi meg nattaklem..
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #19 Skrevet 8. november 2016 På 5.11.2016 den 11.33, AnonymBruker skrev: Og ikke en gjeng sveklinger som syter over alt som de er i dag ? Anonymkode: 0c490...025 Du mener tiden da alle menn røykte rullings innendørs, og drakk kokekaffe kona hadde lagd? Jo de var vel ekte menn, men mange av dem døde av infarkt før 60. Anonymkode: d013d...b15
Gorgonzola Skrevet 8. november 2016 #20 Skrevet 8. november 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du mener tiden da alle menn røykte rullings innendørs, og drakk kokekaffe kona hadde lagd? Jo de var vel ekte menn, men mange av dem døde av infarkt før 60. Anonymkode: d013d...b15 Jo jo men da ble det en OK enkepensjon, om ikke annet. Det er jo to ting som menn er egnet for, når de (vi) er ingredienser i kvinners prosjekt: 1. befrukte henne og 2. bidra til økonomisk trygghet. Det var tider det..... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå