Gå til innhold

Betatt av kjendis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg litt dum, men er betatt av en kjent mann. Har aldri møtt han en gang :sjenert: Han er idrettsutøver, ikke veldig mye i media, men tror nok alle har hørt om han likevel. Han virker så god og tvers gjennom snill, og ikke minst er han kjekk. 

Jeg kommer nok aldri til å møte på han tilfeldig, og vi har ingen felles venner (som jeg vet om i hvertfall). Er det noen måte å komme i kontakt med han? Har noen av dere kommet i kontakt med en kjent person før? Hvordan gikk dere frem? Uten å virke fullstendig gal :sjenert: Han er sikkert vant til oppmerksomhet, tror nok han får tilnærmelser av jenter rett som det er. 

Anonymkode: 19066...0c4

Videoannonse
Annonse
Gjest Fox Mulder
Skrevet

Ta kontakt via sosiale medier, godt mulig han har profil på flere.

Skrevet

Men hva skriver man? Så pinlig🙈  

Skrevet

Kjenner ett par stykker som har drivi litt med en norsk idrettsutøver, og de begynte bare å like bildene hans på Instagram før han selv tok kontakt tilbake 😊 Så du kan kanskje prøve noe tilsvarende? 

Anonymkode: 5e191...987

Skrevet

Det er ikke rent få jenter som faller for menn som er kjente

Anonymkode: d6e0f...655

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner ett par stykker som har drivi litt med en norsk idrettsutøver, og de begynte bare å like bildene hans på Instagram før han selv tok kontakt tilbake 😊 Så du kan kanskje prøve noe tilsvarende? 

Kult! Skjønner ikke hvordan de kan legge merke til noen likes fra dem blant flere hundre andre da :klo: 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kult! Skjønner ikke hvordan de kan legge merke til noen likes fra dem blant flere hundre andre da :klo: 

Nei, det var det da 🙈 Denne personene er ikke den mest aktive på insta, så da er det bare å like gamle bilder 😊

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det var det da 🙈 Denne personene er ikke den mest aktive på insta, så da er det bare å like gamle bilder 😊

Vil heller anbefale, hvis det er mulig, å på en eller annen måte prøve å bli en del av hans utvidede omgangskrets for deretter å forsøke å bli bedre kjent. Men ikke ha hastverk. Bli kjent med en del folk i omgangskretsen og bruk dem som innfallsvinkel.

Skrevet

Tror ikke jeg har noen bekjentskaper i hans omgangskrets. Har ikke studert den veldig nøye, bare sett et par bilder på instagram.

Får bare beundre han på avstand i steden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...