AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Jeg føler meg litt dum, men er betatt av en kjent mann. Har aldri møtt han en gang Han er idrettsutøver, ikke veldig mye i media, men tror nok alle har hørt om han likevel. Han virker så god og tvers gjennom snill, og ikke minst er han kjekk. Jeg kommer nok aldri til å møte på han tilfeldig, og vi har ingen felles venner (som jeg vet om i hvertfall). Er det noen måte å komme i kontakt med han? Har noen av dere kommet i kontakt med en kjent person før? Hvordan gikk dere frem? Uten å virke fullstendig gal Han er sikkert vant til oppmerksomhet, tror nok han får tilnærmelser av jenter rett som det er. Anonymkode: 19066...0c4
Gjest Fox Mulder Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 Ta kontakt via sosiale medier, godt mulig han har profil på flere.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 Men hva skriver man? Så pinlig🙈 Anonymkode: 19066...0c4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 Kjenner ett par stykker som har drivi litt med en norsk idrettsutøver, og de begynte bare å like bildene hans på Instagram før han selv tok kontakt tilbake 😊 Så du kan kanskje prøve noe tilsvarende? Anonymkode: 5e191...987
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #5 Skrevet 6. november 2016 Det er ikke rent få jenter som faller for menn som er kjente Anonymkode: d6e0f...655 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #6 Skrevet 6. november 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner ett par stykker som har drivi litt med en norsk idrettsutøver, og de begynte bare å like bildene hans på Instagram før han selv tok kontakt tilbake 😊 Så du kan kanskje prøve noe tilsvarende? Anonymkode: 5e191...987 Kult! Skjønner ikke hvordan de kan legge merke til noen likes fra dem blant flere hundre andre da Anonymkode: 19066...0c4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #7 Skrevet 6. november 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kult! Skjønner ikke hvordan de kan legge merke til noen likes fra dem blant flere hundre andre da Anonymkode: 19066...0c4 Nei, det var det da 🙈 Denne personene er ikke den mest aktive på insta, så da er det bare å like gamle bilder 😊 Anonymkode: 5e191...987
fullførsetningen Skrevet 7. november 2016 #8 Skrevet 7. november 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det var det da 🙈 Denne personene er ikke den mest aktive på insta, så da er det bare å like gamle bilder 😊 Anonymkode: 5e191...987 Vil heller anbefale, hvis det er mulig, å på en eller annen måte prøve å bli en del av hans utvidede omgangskrets for deretter å forsøke å bli bedre kjent. Men ikke ha hastverk. Bli kjent med en del folk i omgangskretsen og bruk dem som innfallsvinkel.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #9 Skrevet 8. november 2016 Tror ikke jeg har noen bekjentskaper i hans omgangskrets. Har ikke studert den veldig nøye, bare sett et par bilder på instagram. Får bare beundre han på avstand i steden Anonymkode: 19066...0c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå