Poppeloppane Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Hva synes du? Ser det er ramaskik i media etter en opptreden i idol.. Er enig i at det er upassende å gå i bikinibuksa under liveopptreden til ogmed barn ser på, men hadde forventet meg mye verre når jeg så musikkvideoen.
Rosalie Skrevet 6. november 2016 #2 Skrevet 6. november 2016 Unødvendig å stå og klø seg i skrævet på TV. 5
FrankDrebin Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 Selv om reaksjonen kanskje var litt voldsom, så var vel ikke dette akkurat den beste omstendigheten å ta seg i skrittet på, med tanke på at det er et familieprogram.
mjauritz Skrevet 8. november 2016 #4 Skrevet 8. november 2016 Hadde det vært på et utested midt på natten hadde jeg ikke reagert. På Idol (som hovedsaklig blir sett på av familier - altså gjerne med barn) syntes jeg det er veldig upassende. Jeg skjønner jo hennes "kamp" om å frigjøre kvinnelig seksualitet, men dette blir heller promiskuøst og direkte upassende. Det er en tid og sted for alt. Å ta seg på tissen under Idol i beste sendetid er ikke tiden og stedet for dette. 6
Honey Dew Skrevet 8. november 2016 #5 Skrevet 8. november 2016 Hvorfor i all verden hadde hun ikke bukse på seg????
Rosalie Skrevet 8. november 2016 #6 Skrevet 8. november 2016 2 timer siden, Honey Dew skrev: Hvorfor i all verden hadde hun ikke bukse på seg???? Glemte den hjemme, sikkert. 1
Gjest Mattie16 Skrevet 8. november 2016 #7 Skrevet 8. november 2016 5 timer siden, Honey Dew skrev: Hvorfor i all verden hadde hun ikke bukse på seg???? Ikke så lett å komme til vaginaen gjennom buksa.
Rosalie Skrevet 8. november 2016 #8 Skrevet 8. november 2016 6 timer siden, mjauritz skrev: Hadde det vært på et utested midt på natten hadde jeg ikke reagert. På Idol (som hovedsaklig blir sett på av familier - altså gjerne med barn) syntes jeg det er veldig upassende. Jeg skjønner jo hennes "kamp" om å frigjøre kvinnelig seksualitet, men dette blir heller promiskuøst og direkte upassende. Det er en tid og sted for alt. Å ta seg på tissen under Idol i beste sendetid er ikke tiden og stedet for dette. Hvor mye ramaskrik hadde det ikke blitt om dette var en mannlig artist i som sto og gnikket en godt synlig bender i bare bokseren? 3
FrankDrebin Skrevet 8. november 2016 #9 Skrevet 8. november 2016 3 timer siden, Rosalie skrev: Hvor mye ramaskrik hadde det ikke blitt om dette var en mannlig artist i som sto og gnikket en godt synlig bender i bare bokseren? Det hadde neppe falt i god jord det heller. xD
Gjest Mattie16 Skrevet 9. november 2016 #10 Skrevet 9. november 2016 På 8.11.2016 den 13.26, mjauritz skrev: Hadde det vært på et utested midt på natten hadde jeg ikke reagert. På Idol (som hovedsaklig blir sett på av familier - altså gjerne med barn) syntes jeg det er veldig upassende. Jeg skjønner jo hennes "kamp" om å frigjøre kvinnelig seksualitet, men dette blir heller promiskuøst og direkte upassende. Det er en tid og sted for alt. Å ta seg på tissen under Idol i beste sendetid er ikke tiden og stedet for dette. Kall meg gammeldags, men jeg hadde nok reagert om en dame stod i trusa midt på dansegulvet og gnukket seg i skrittet.. 😄 Ellers må jeg bare si at jeg liker Tove Lo, veldig godt.
LeilaS Skrevet 9. november 2016 #11 Skrevet 9. november 2016 På Tuesday, November 08, 2016 den 13.26, mjauritz skrev: Hadde det vært på et utested midt på natten hadde jeg ikke reagert. På Idol (som hovedsaklig blir sett på av familier - altså gjerne med barn) syntes jeg det er veldig upassende. Jeg skjønner jo hennes "kamp" om å frigjøre kvinnelig seksualitet, men dette blir heller promiskuøst og direkte upassende. Det er en tid og sted for alt. Å ta seg på tissen under Idol i beste sendetid er ikke tiden og stedet for dette. Signerer
fitnessfreak91 Skrevet 12. november 2016 #12 Skrevet 12. november 2016 Artister som tar seg mellom bena er ikke noe nytt, men hun kunne droppa det i et program der det er stor sannsynlighet at barn ser på. Hadde det vært på en egen konsert eller musikkvideo hadde jeg ikke brydd meg. 1
Anbefalte innlegg