Gå til innhold

Tove Lo "Cool girl" opptreden

Poppeloppane

Anbefalte innlegg

Hva synes du? Ser det er ramaskik i media etter en opptreden i idol.. Er enig i at det er upassende å gå i bikinibuksa under liveopptreden til ogmed barn ser på, men hadde forventet meg mye verre når jeg så musikkvideoen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om reaksjonen kanskje var litt voldsom, så var vel ikke dette akkurat den beste omstendigheten å ta seg i skrittet på, med tanke på at det er et familieprogram. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært på et utested midt på natten hadde jeg ikke reagert. På Idol (som hovedsaklig blir sett på av familier - altså gjerne med barn) syntes jeg det er veldig upassende.

Jeg skjønner jo hennes "kamp" om å frigjøre kvinnelig seksualitet, men dette blir heller promiskuøst og direkte upassende.

Det er en tid og sted for alt. Å ta seg på tissen under Idol i beste sendetid er ikke tiden og stedet for dette.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Honey Dew skrev:

Hvorfor i all verden hadde hun ikke bukse på seg????

Glemte den hjemme, sikkert. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mattie16
5 timer siden, Honey Dew skrev:

Hvorfor i all verden hadde hun ikke bukse på seg????

Ikke så lett å komme til vaginaen gjennom buksa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, mjauritz skrev:

Hadde det vært på et utested midt på natten hadde jeg ikke reagert. På Idol (som hovedsaklig blir sett på av familier - altså gjerne med barn) syntes jeg det er veldig upassende.

Jeg skjønner jo hennes "kamp" om å frigjøre kvinnelig seksualitet, men dette blir heller promiskuøst og direkte upassende.

Det er en tid og sted for alt. Å ta seg på tissen under Idol i beste sendetid er ikke tiden og stedet for dette.

Hvor mye ramaskrik hadde det ikke blitt om dette var en mannlig artist i som sto og gnikket en godt synlig bender i bare bokseren?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rosalie skrev:

Hvor mye ramaskrik hadde det ikke blitt om dette var en mannlig artist i som sto og gnikket en godt synlig bender i bare bokseren?

Det hadde neppe falt i god jord det heller. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
På 8.11.2016 den 13.26, mjauritz skrev:

Kall meg gammeldags, men jeg hadde nok reagert om en dame stod i trusa midt på dansegulvet og gnukket seg i skrittet.. 😄 

Ellers må jeg bare si at jeg liker Tove Lo, veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, November 08, 2016 den 13.26, mjauritz skrev:

Signerer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artister som tar seg mellom bena er ikke noe nytt, men hun kunne droppa det i et program der det er stor sannsynlighet at barn ser på. Hadde det vært på en egen konsert eller musikkvideo hadde jeg ikke brydd meg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...