Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobben skal ha julebord om 2 uker til. Jeg kommer kun til å være med på middag og så reise hjem. Orker ikke å fly på byen, da jeg ikke synes det er gøy på byen og ifjor ble det for mye fyll. Det var lite hyggelig. Til og med sjefen var drita full. Det var et fyllekalas uten like. 

Så skal du på julebord i år?

Anonymkode: 81af9...373

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, båttur.

Anonymkode: aaa4a...88d

Skrevet

Ja :D

Begynt i ny jobb så vet jo ikke helt hvordan det blir eller hvordan folk oppfører seg. Har alliert meg med et par andre nyansatte da. Vi skal treffes og ta noen glass før julebordet slik at vi kommer dit samlet. Går utifra at vi gjerne henger sammen på byen etterpå. 

Evt. kan du jo kontakte venner og si du skal på julebord og høre om de vil treffe deg ute etterpå? Det blir jo til at alle går ulike steder uansett 

• Liker 1
Skrevet

Håper ikke det. Kommer nok til å melde avbud dersom det blir noe. Jeg syntes ikke alkohol og sjefen/kollegaer passer sammen, er redd for at jeg skal si hva jeg virkelig syntes om arbeidsplassen etter noen glass! 

Anonymkode: 3d3ab...612

Skrevet
38 minutter siden, happiest skrev:

Ja :D

Begynt i ny jobb så vet jo ikke helt hvordan det blir eller hvordan folk oppfører seg. Har alliert meg med et par andre nyansatte da. Vi skal treffes og ta noen glass før julebordet slik at vi kommer dit samlet. Går utifra at vi gjerne henger sammen på byen etterpå. 

Evt. kan du jo kontakte venner og si du skal på julebord og høre om de vil treffe deg ute etterpå? Det blir jo til at alle går ulike steder uansett 

Liten arbeidsplass og vi var alle samlet på samme utested i fjor. Tror jeg går hjem. Jeg er ikke noe glad i å dra ut på byen. 

Anonymkode: 81af9...373

Skrevet

Skal på julebord i år og jeg gleder meg! Tviler på det blir noe fyllekalas hos oss, selv om jeg mistenker det kunne vært festlig å sett på :fnise:

Anonymkode: 141a3...a9e

• Liker 1
Skrevet

Jepp, Stand up show med en veldig kjent komiker, delig tapas hjemme hos en kollega etterpå og kanskje en tur på byen til sist.. :)

Skrevet

Ja :)

Har jobbet der jeg jobber litt over ett år, og ifjor kunne jeg ikke være med. Det blir nok litt splittet med start på kontoret og at noen drar ut. Sjefen drikker ikke overhodet, og regner med at hun drar hjem, så jeg trenger ikke bekymre meg for at det ødelegger ;)

Har hatt et par julebord før, men det har vært en veldig rolig middag. Har ingen planer om å bli sørpe full, men håper på litt feststemning i hvert fall. Det er i tillegg noen på kontoret som jeg ikke kjenner så godt, og vil gjerne bli kjent med flere under uformell stemning.

Anonymkode: fff5e...108

Skrevet

Det er planen ja.

Var kjempehyggelig i fjor :)

Anonymkode: d1de5...6ef

Skrevet

Ja, det skal jeg. Det er lov å more seg. Om man blir full, er det ingen krise. Man klarer å holde seg anstendig hvis man vil.

Skrevet

Nei, gidder ikke. 😊 Vet allerede for mye om kollegaene mine og det blir bare pinlig når mennene har tatt seg en for mye og begynner å "flørte"...😨

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...