AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #1 Skrevet 5. november 2016 Jeg skal slanke meg. Tenker å spise 1600 kalorier hver dag, og ha en dag i uka hvor jeg spiser 500 kalorier ekstra. Funker det bra for dere som slanker dere/har slanket dere å ha et slikt opplegg, altså spise en del mer den ene dagen? Anonymkode: 933c9...5dc
drue Skrevet 5. november 2016 #2 Skrevet 5. november 2016 Har ei venninne som har en spisedag i uka hvor hun spiser akkurat hva som passer henne, tipper hun ligger mer enn 500 kcal over. Hun har gått ned 10 kg uten trening, over en del tid da vel og merke. Jeg tror ikke det vil ha noe å si om du ligger på 2100 kcal en dag i uka, så lenge du er flink de andre dagene. Vanskelig å si da uten å vite høyde, vekt og aktivitetsnivå. 2
Viljaa Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 Det funket veldig bra for meg. Straks nådd 12 kg ned på litt over tre mnd. nå. Har hatt 1-2 spisedager i uka hvor jeg har unnet meg større porsjoner og litt godis/snacks. Har ikke telt kalorier disse dagene, men har prøvd å kontrollere inntaket ved at jeg spiser sunn mat på dagtid og skeier ut på kveldene. Utskeielsene regulerer seg selv når jeg ikke har så mange timer å skeie ut på. Trener ofte på samme dag eller dagen etter utskeielser og merker at jeg har mer energi disse dagene så for min del har det bare vært positivt. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #4 Skrevet 5. november 2016 8 timer siden, drue skrev: Har ei venninne som har en spisedag i uka hvor hun spiser akkurat hva som passer henne, tipper hun ligger mer enn 500 kcal over. Hun har gått ned 10 kg uten trening, over en del tid da vel og merke. Jeg tror ikke det vil ha noe å si om du ligger på 2100 kcal en dag i uka, så lenge du er flink de andre dagene. Vanskelig å si da uten å vite høyde, vekt og aktivitetsnivå. Så bra Jeg tenker å gjøre litt litt trening i tillegg også. 4 timer siden, Viljaa skrev: Det funket veldig bra for meg. Straks nådd 12 kg ned på litt over tre mnd. nå. Har hatt 1-2 spisedager i uka hvor jeg har unnet meg større porsjoner og litt godis/snacks. Har ikke telt kalorier disse dagene, men har prøvd å kontrollere inntaket ved at jeg spiser sunn mat på dagtid og skeier ut på kveldene. Utskeielsene regulerer seg selv når jeg ikke har så mange timer å skeie ut på. Trener ofte på samme dag eller dagen etter utskeielser og merker at jeg har mer energi disse dagene så for min del har det bare vært positivt. Det var mye på tre måneder Håper jeg går ned i hvertfall 2 kg/måneden med dette opplegget Jeg skal også prøve å spise sunt om dagen og spise det usunne på kvelden. Og det kommer sikkert til å bli noen uker der jeg har 2 dager med utskeielser fordi jeg skal gjøre noe sosialt. Anonymkode: 933c9...5dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå