Teardrop Skrevet 4. november 2016 #1 Del Skrevet 4. november 2016 Skal pusse opp på lavt budsjett. Hvem har billigst Veggplater/smartpanel/mdf? Laminat? Og takplater innendørs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 4. november 2016 #2 Del Skrevet 4. november 2016 Slikt er det jo tilbud på hver uke, varier fra uke til uke hvem som har hva på tilbud. Se igjennom kundeavisene til de ulike forhandlerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #3 Del Skrevet 5. november 2016 Noter ned alt du trenger å be om tilbud fra de ulike forhandlerne, da får du enkelt oversikt over hvem som er billigst. Fortell gjerne at du kommer til å innhente tilbud fra flere. Anonymkode: 0e276...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest star123 Skrevet 6. november 2016 #4 Del Skrevet 6. november 2016 Byggmax.no har hyggelig priser sjekk der 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 6. november 2016 #5 Del Skrevet 6. november 2016 På 5.11.2016 den 0.29, Teardrop skrev: Skal pusse opp på lavt budsjett. Hvem har billigst Veggplater/smartpanel/mdf? Laminat? Og takplater innendørs? Jeg hadde en runde forrige uke på alle trelastbutikker jeg kunne finne i Drammen. XL Bygg og Maxbo var billigst på veggpanel i furu og furugulv ihvertfall, men så leita jeg bare etter vanlig veggpanel og gulv. Det finnes veggplater som er billigere enn trepanel. Totalprisen for vårt prosjekt, en karnapp på 4,2 kvadratmeter og 2,2 meters høyde under taket ble cirka 3500. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå