Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #1 Skrevet 24. november 2004 Nå har jeg fått i hus "Sing star 2"!!! Hurra!! MASSE kule sanger!
Mrs. B Skrevet 25. november 2004 #2 Skrevet 25. november 2004 Så moro! Kan du fortelle litt hva som er nytt i forhold til eneren? (Bortsett fra sangene da).
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #3 Skrevet 25. november 2004 I duetter kan man i allefall synge hver sin stemme. (En mikrofon er for eksempel mannen og den andre dama) Jeg har dessuten hørt at man kan få sangene fra både 1. og 2. spill i samme battle! Ellers har jeg ikke fått testet ut så mye, for den ene mikrofonen er ødelagt.. :cry:
Gjest Tabby Skrevet 28. november 2004 #4 Skrevet 28. november 2004 Vi tittet på det i går, men der vi var hadde de bare pakken med mikrofoner, og fant ut at det er unødvendig å ha 4 mikrofoner til playstation, så vi venter til den blir til salg uten disse. Noen som vet når det blir?
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 28. november 2004 #5 Skrevet 28. november 2004 Vi kjøpte uten mikrofoner (noe som var litt dumt, ettersom den ene mikrofonen vår har gått i stykker! :evil: )
Gjest Tabby Skrevet 28. november 2004 #6 Skrevet 28. november 2004 Hvor kjøpte du dette spillet da? Vi var på elkjøp, men de hadde bare med mikrofoner. Og hva betalte dere for bare spillet?
Gjest Xavia Skrevet 28. november 2004 #7 Skrevet 28. november 2004 Ellers har jeg ikke fått testet ut så mye, for den ene mikrofonen er ødelagt.. :cry: Det samme har skjedd hos oss... :-?
Vercetti Skrevet 29. november 2004 #8 Skrevet 29. november 2004 Er dere SÅ rå når dere synger, høhø? En kompis som har peyl på slike greier sier at det kommer MASSE fler slike sing star i løpet av neste år. Er visst ufattelig populært både i asia og usa.
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #9 Skrevet 29. november 2004 Hvor kjøpte du dette spillet da? Vi var på elkjøp' date=' men de hadde bare med mikrofoner. Og hva betalte dere for bare spillet?[/quote'] Vi kjøpte på Spaceworld. Der selger de spillet løst! Hva vi betalte er hemmelig, for vi har våre kontakter! ..og ja, vi synger bare SÅ rått at mikrofonen røyk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå