Gå til innhold

SING STAR 2!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå har jeg fått i hus "Sing star 2"!!! Hurra!!

MASSE kule sanger! :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så moro! Kan du fortelle litt hva som er nytt i forhold til eneren? (Bortsett fra sangene da). :)

Gjest Anonymous
Skrevet

I duetter kan man i allefall synge hver sin stemme. (En mikrofon er for eksempel mannen og den andre dama)

Jeg har dessuten hørt at man kan få sangene fra både 1. og 2. spill i samme battle!

Ellers har jeg ikke fått testet ut så mye, for den ene mikrofonen er ødelagt.. :cry:

Skrevet

Vi tittet på det i går, men der vi var hadde de bare pakken med mikrofoner, og fant ut at det er unødvendig å ha 4 mikrofoner til playstation, så vi venter til den blir til salg uten disse. Noen som vet når det blir?

Gjest Hovedinnlegger
Skrevet

Vi kjøpte uten mikrofoner (noe som var litt dumt, ettersom den ene mikrofonen vår har gått i stykker! :evil: )

Skrevet

Hvor kjøpte du dette spillet da? Vi var på elkjøp, men de hadde bare med mikrofoner. Og hva betalte dere for bare spillet?

Skrevet

Ellers har jeg ikke fått testet ut så mye, for den ene mikrofonen er ødelagt.. :cry:

Det samme har skjedd hos oss... :-?

Skrevet

Er dere SÅ rå når dere synger, høhø? ;)

En kompis som har peyl på slike greier sier at det kommer MASSE fler slike sing star i løpet av neste år. Er visst ufattelig populært både i asia og usa.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvor kjøpte du dette spillet da? Vi var på elkjøp' date=' men de hadde bare med mikrofoner. Og hva betalte dere for bare spillet?[/quote']

Vi kjøpte på Spaceworld. Der selger de spillet løst! Hva vi betalte er hemmelig, for vi har våre kontakter! :wink:

..og ja, vi synger bare SÅ rått at mikrofonen røyk! :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...