AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Er mann og for meg varer det bare noen sekunder. Har heller ikke erfart så lange orgasmer hos damer, tror jeg. Men står i denne artikkelen: " - En kvinnes orgasme varer i gjennomsnitt i 20 sekunder, men den kan også vare mye lenger. " Hvor lenge varer orgasmene til dere KG damer? http://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/orgasme-hos-kvinner-1681288.ece Anonymkode: e0a7c...7ed
visp Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Høres riktig ut. Man kan få den til å vare lengre men om den varer for lenge blir det en irriterende orgasme så man må vise måtehold.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 2 minutter siden, visp skrev: Høres riktig ut. Man kan få den til å vare lengre men om den varer for lenge blir det en irriterende orgasme så man må vise måtehold. Hva mener du med irriterende orgasme? Anonymkode: e0a7c...7ed 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med irriterende orgasme? Anonymkode: e0a7c...7ed Gleden forsvinner og det blir krampeaktig, det går liksom fra nytelse til epileptisk anfall. Anonymkode: d58c2...6d5 8
visp Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med irriterende orgasme? Anonymkode: e0a7c...7ed Ja, akkurat som anonym sier under her. Den gjør deg til slutt sint på en måte:) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gleden forsvinner og det blir krampeaktig, det går liksom fra nytelse til epileptisk anfall. Anonymkode: d58c2...6d5 Endret 4. november 2016 av visp
Arabella Skrevet 4. november 2016 #6 Skrevet 4. november 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er mann og for meg varer det bare noen sekunder. Har heller ikke erfart så lange orgasmer hos damer, tror jeg. Men står i denne artikkelen: " - En kvinnes orgasme varer i gjennomsnitt i 20 sekunder, men den kan også vare mye lenger. " Hvor lenge varer orgasmene til dere KG damer? http://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/orgasme-hos-kvinner-1681288.ece Anonymkode: e0a7c...7ed Det har jeg aldri tatt tiden på. Orgasmene varierer fra en kort, intens til langvarige, bølgende gjennom hele kroppen. 3
bjone Skrevet 5. november 2016 #7 Skrevet 5. november 2016 7 timer siden, Arabella skrev: Det har jeg aldri tatt tiden på. Orgasmene varierer fra en kort, intens til langvarige, bølgende gjennom hele kroppen. Vel da venter vi på tiden kjære deg.. 😄 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #8 Skrevet 5. november 2016 Jeg og kjæresten har mye god og variert sex. Hun kommer raskt og intenst ved stimulering av klitoris. Ofte først imens hun rir meg. Tipper ca. 10 sekunder på selve orgasmen. Men etterpå kommer hun på G eller A punkt og det er mer intenst og varer lengre, rundt 30 sekunder. Men hun sier det er bedre både før og etter disse orgasmene. Det var det lengste hun hadde kommet med meg inntil nylig. Det lengste hun har kommet nå var etter lang og deilig massasje (hele kroppen blir massert flere ganger før klitoris/vagina røres), og stimulering av klitoris og både oppside og underside av veggen i vagina. Hun kom i nesten tre minutter i strekk med en finger i anus, tre fingre med jevne trykk og dra-bevegelser mot bakveggen fra 10 til 5 centimeter inne, samtidig som jeg slikket klitoris. Hun var helt i ekstase og kjente elektriske impulser helt ut i armer og fingre. Hun sa det var hennes beste og lengste orgasme noensinne. Hun knullet meg etterpå og kom to ganger til. G og A-punkt. Hun ville prøve igjen neste dag og jeg brukte en dildo med omkrets rundt 15 cm og knullet henne med den samtidig som hun kom, Orgasmen varte i rundt to minutter. Hun knullet meg etterpå og kom tre ganger. Hun var veldig fornøyd og veldig forelsket etterpå! Nå vil vi forsøke med livmorhalsorgasme. Det vil hun og jeg gjerne oppleve. Noen ganger varer orgasmene mindre enn 10 sekunder. Men hun har veldig god kontroll på kroppen sin. Hun kan få orgasmer vaginalt ved bare muskelsammentrekninger alene. Jeg er heldig!!, og hun er rå! Anonymkode: 070fb...c70 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #9 Skrevet 5. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg og kjæresten har mye god og variert sex. Hun kommer raskt og intenst ved stimulering av klitoris. Ofte først imens hun rir meg. Tipper ca. 10 sekunder på selve orgasmen. Men etterpå kommer hun på G eller A punkt og det er mer intenst og varer lengre, rundt 30 sekunder. Men hun sier det er bedre både før og etter disse orgasmene. Det var det lengste hun hadde kommet med meg inntil nylig. Det lengste hun har kommet nå var etter lang og deilig massasje (hele kroppen blir massert flere ganger før klitoris/vagina røres), og stimulering av klitoris og både oppside og underside av veggen i vagina. Hun kom i nesten tre minutter i strekk med en finger i anus, tre fingre med jevne trykk og dra-bevegelser mot bakveggen fra 10 til 5 centimeter inne, samtidig som jeg slikket klitoris. Hun var helt i ekstase og kjente elektriske impulser helt ut i armer og fingre. Hun sa det var hennes beste og lengste orgasme noensinne. Hun knullet meg etterpå og kom to ganger til. G og A-punkt. Hun ville prøve igjen neste dag og jeg brukte en dildo med omkrets rundt 15 cm og knullet henne med den samtidig som hun kom, Orgasmen varte i rundt to minutter. Hun knullet meg etterpå og kom tre ganger. Hun var veldig fornøyd og veldig forelsket etterpå! Nå vil vi forsøke med livmorhalsorgasme. Det vil hun og jeg gjerne oppleve. Noen ganger varer orgasmene mindre enn 10 sekunder. Men hun har veldig god kontroll på kroppen sin. Hun kan få orgasmer vaginalt ved bare muskelsammentrekninger alene. Jeg er heldig!!, og hun er rå! Anonymkode: 070fb...c70 Denne dama må være alle våte drømmers mor (hmm..mor hørtes litt feil ut her ) Et sexuelt fyrverkeri av en dame. Men forklar hvordan hun kan komme vaginalt ved bare muskelsammentrekninger. Tar det lang tid? Kan hun gjøre det hvor som helst og når som helst? Og flere minutter lange orgasmer..får hun det bare sammen med deg, eller får hun til det alene også? Anonymkode: e0a7c...7ed 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #10 Skrevet 5. november 2016 Tja, dersom det bare er klitorisstimulering kan det, for meg, vare alt fra 10-20 sek vil jeg tro, uten at jeg har tatt tiden. Dersom jeg blir penetrert mens jeg h orgasme kan det vare lengre. Anonymkode: 219db...e5f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #11 Skrevet 5. november 2016 For min del så varer en orgasme alt fra ca 5-15 sekunder. Uten at jeg har tatt tiden, men det blir vel ca det. Det kommer an på dagsformen og hvor kåt jeg er. Anonymkode: 4be1f...775
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #12 Skrevet 5. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne dama må være alle våte drømmers mor (hmm..mor hørtes litt feil ut her ) Et sexuelt fyrverkeri av en dame. Men forklar hvordan hun kan komme vaginalt ved bare muskelsammentrekninger. Tar det lang tid? Kan hun gjøre det hvor som helst og når som helst? Og flere minutter lange orgasmer..får hun det bare sammen med deg, eller får hun til det alene også? Anonymkode: e0a7c...7ed Hun er veldig flott og har veldig muskulær kontroll. Mye variert trening. Hun hadde ikke kommet over 30 sekunder før. Hun får ikke veldig lange orgasmer selv, men kommer to-fire ganger på forskjellige punkter alene. Uten å ha noe inn i vagina. Kun friksjon mot klitoris med pute pluss isolasjon av forskjellige muskler i bekkenet. Moro å lære så mye om en kvinnes orgasmer! Hun liker sex, men er ikke like ofte kåt som meg. Trenger ikke være sexgal selv om hun får mange ulike orgasmer. Anonymkode: 070fb...c70
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #13 Skrevet 5. november 2016 Høres riktig ut for meg, selv om det selvsagt varierer litt med type orgasme, type stimuli osv. Anonymkode: 6b10a...aac
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #14 Skrevet 5. november 2016 Min orgasme varer 1-2 sekunder. Skjønner ikke hvordan man klarer å få den til å vare lenger. Er oppriktig nyskjerrig her. Har lyst på "ordentlig" orgasme hvis det er mulig. Anonymkode: 33f46...956 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #15 Skrevet 5. november 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min orgasme varer 1-2 sekunder. Skjønner ikke hvordan man klarer å få den til å vare lenger. Er oppriktig nyskjerrig her. Har lyst på "ordentlig" orgasme hvis det er mulig. Anonymkode: 33f46...956 Hvor gammel er du? Orgasmer blir ofte bedre med økt alder og mer erfaring. Trygghet i forhold til egen kropp og nærhet til partner er jo veldig viktig. Anonymkode: 070fb...c70
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #16 Skrevet 5. november 2016 Stemmer ganske godt ja. Anonymkode: 51211...f33
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #17 Skrevet 5. november 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Orgasmer blir ofte bedre med økt alder og mer erfaring. Trygghet i forhold til egen kropp og nærhet til partner er jo veldig viktig. Anonymkode: 070fb...c70 Er 25 år. Er singel men bruker vibrator. Har hatt ulike i flere år. Nå har jeg den womanizer. Er det slik at vaginalorgasme varer ca i 20 sekunder, mens klitoris er svakere? Anonymkode: 33f46...956
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #18 Skrevet 5. november 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er 25 år. Er singel men bruker vibrator. Har hatt ulike i flere år. Nå har jeg den womanizer. Er det slik at vaginalorgasme varer ca i 20 sekunder, mens klitoris er svakere? Anonymkode: 33f46...956 Du kan øve på å utsette orgasmen en stund. Ta en liten pause når du nærmer deg/endre stimuleringen. Bygg opp og utsett en del ganger før du fullfører helt i mål. Det gjør orgasmen sterkere, kalles edging Anonymkode: 66f5c...9ae
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #19 Skrevet 5. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er 25 år. Er singel men bruker vibrator. Har hatt ulike i flere år. Nå har jeg den womanizer. Er det slik at vaginalorgasme varer ca i 20 sekunder, mens klitoris er svakere? Anonymkode: 33f46...956 Har du fått orgasme i forhold da? Med de jeg har vært sammen med varer klitoris orgasme kort men er veldig intens og lokal. Vaginal orgasme er større, kjennes i mye større område og gjør dama mye kåtere. Bruker du vibrator kun utpå eller også vaginalt? Var sammen med ei tidligere som var veldig følsom på klitoris. Kom veldig mange ganger første natt. Noe som ikke har skjedd med andre... Hun slapp seg løs og jeg slikket henne imens jeg fingret henne. Hun ville bare ha mer og mer... Vi hadde sex fra 23-04. Aldri vært med noen som har vært våt så lenge... Hun hadde ikke hatt sex på fire år og kom hver gang jeg la meg ned mellom beina hennes. Tror det er veldig viktig å slippe seg løs, tørre å være kåt og nyte, nyte, nyte! Anonymkode: 070fb...c70
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #20 Skrevet 5. november 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og kjæresten har mye god og variert sex. Hun kommer raskt og intenst ved stimulering av klitoris. Ofte først imens hun rir meg. Tipper ca. 10 sekunder på selve orgasmen. Men etterpå kommer hun på G eller A punkt og det er mer intenst og varer lengre, rundt 30 sekunder. Men hun sier det er bedre både før og etter disse orgasmene. Det var det lengste hun hadde kommet med meg inntil nylig. Det lengste hun har kommet nå var etter lang og deilig massasje (hele kroppen blir massert flere ganger før klitoris/vagina røres), og stimulering av klitoris og både oppside og underside av veggen i vagina. Hun kom i nesten tre minutter i strekk med en finger i anus, tre fingre med jevne trykk og dra-bevegelser mot bakveggen fra 10 til 5 centimeter inne, samtidig som jeg slikket klitoris. Hun var helt i ekstase og kjente elektriske impulser helt ut i armer og fingre. Hun sa det var hennes beste og lengste orgasme noensinne. Hun knullet meg etterpå og kom to ganger til. G og A-punkt. Hun ville prøve igjen neste dag og jeg brukte en dildo med omkrets rundt 15 cm og knullet henne med den samtidig som hun kom, Orgasmen varte i rundt to minutter. Hun knullet meg etterpå og kom tre ganger. Hun var veldig fornøyd og veldig forelsket etterpå! Nå vil vi forsøke med livmorhalsorgasme. Det vil hun og jeg gjerne oppleve. Noen ganger varer orgasmene mindre enn 10 sekunder. Men hun har veldig god kontroll på kroppen sin. Hun kan få orgasmer vaginalt ved bare muskelsammentrekninger alene. Jeg er heldig!!, og hun er rå! Anonymkode: 070fb...c70 Noen ganger lurer jeg på om det folk skriver her inne er sant. Dette var avanserte greier... Men at en kvinne kan ha orgasme i 20 sekunder, det stemmef, Anonymkode: 7f16f...dc7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå