AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Jeg kan vel ikke være den eneste som har en skikkelig kosete mann. Skal kose hele tiden, heldigvis er han ikke alene om å ville det ☺️ Har dere en kosete eller en ikke-kosete mann? Anonymkode: ad37f...784 2
belle_ Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Vet ikke helt hva som er mye kos eller lite, men vi koser hver dag. Føler i hvert fall at vi har samme ønske om mengde kos, så da er han vel kosete nok for meg i hvert fall 2
Rosewood Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 Haha han er kjempekosete liker nærkontakt, holde hender, liker å bli koset på og ligge inntil meg og sånn. Ikke på en sånn pågående og needy måte da, men han er nok hakket mer kosete enn meg. Men det er veldig koselig da ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 Han er altfor kosete, oppmerksomhet-syk og needy. Jeg avviser han ofte, men han veier mer en nok opp for det med hans andre sider. Anonymkode: 7a126...73b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 Han er i perioder veeeldig kosete. I andre perioder not so much. Men han er generelt flink på kos og kyss, vi gir hverandre klemmer og kyss hver dag. Sex er det verre med, han har sjeldent lyst. Anonymkode: 83f31...07f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå