AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Noen her som har prøvd erotisk kalender fra lyst-lek.no eller fra nytelse.no? Usikker på hvilken jeg skal kjøpe til kjæresten .. Anonymkode: f964b...e2c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 God idé. Dette fikk jeg også lyst til å gjøre. Valget står mellom erotisk adventskalender eller en øl-kalender. Det første får vi jo gjort sammen da så. Noen erfaringer? Anonymkode: 2e7b7...ee6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #3 Skrevet 5. november 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: God idé. Dette fikk jeg også lyst til å gjøre. Valget står mellom erotisk adventskalender eller en øl-kalender. Det første får vi jo gjort sammen da så. Noen erfaringer? Anonymkode: 2e7b7...ee6 Hvor får du tak i øl-kalender? Eller lager du den selv? Anonymkode: f964b...e2c
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #4 Skrevet 6. november 2016 Mannen overrasket meg med en i fjor (husker ikke hvilken, men den kom i en eske og hver luke var en rød filtpose med nummer på). Ikke alle lukene var like spennende (duftlys og kondomer), men det var mye vi brukte også. Det ble en strålende desember som endte med at jeg ble gravid (etter noen måneder prøving). Anonymkode: 24684...13a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #5 Skrevet 6. november 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen overrasket meg med en i fjor (husker ikke hvilken, men den kom i en eske og hver luke var en rød filtpose med nummer på). Ikke alle lukene var like spennende (duftlys og kondomer), men det var mye vi brukte også. Det ble en strålende desember som endte med at jeg ble gravid (etter noen måneder prøving). Anonymkode: 24684...13a Så koselig Anonymkode: f964b...e2c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2016 #7 Skrevet 8. november 2016 På 5.11.2016 den 12.21, AnonymBruker skrev: Hvor får du tak i øl-kalender? Eller lager du den selv? Anonymkode: f964b...e2c Tenkte å lage selv. Kjøpe en kasse med 24 plasser også fylle dem med forskjellige øl fra polet. Så sette nummer på de. Anonymkode: 2e7b7...ee6
AnonymBruker Skrevet 10. november 2016 #8 Skrevet 10. november 2016 På 8.11.2016 den 23.47, AnonymBruker skrev: Tenkte å lage selv. Kjøpe en kasse med 24 plasser også fylle dem med forskjellige øl fra polet. Så sette nummer på de. Anonymkode: 2e7b7...ee6 Så lurt! Hm..vet ikke om jeg skal velge det eller erotisk kalender noen som har kjøpt det før ? Og er det mye bra i den? Anonymkode: f964b...e2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå