Gå til innhold

hvor mye sosial er du i løpet av uka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på dette da jeg føler det er vanskelig å få nok tid til jobb, trening (selv om jeg trener med venner et par dager i uka), familie og dating. ender med at uka er full med 4 treningsøkter, jobb hver dag (også noen lange dager), venninner fredag & lørdag (forskjellige de ulike dagene), noe familietid og ikke minst noe egentid. Hva er egentlig normalt for dere andre? Er 29 år gammel.

Anonymkode: 20b98...eb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sosial med venninner 1-2 ganger i uka, resten av tida går til jobb,  mann og barn. Er også 29

Anonymkode: ab1de...ba2

Skrevet

Jeg jobber og studerer. Har samboer, så er "sosial" med han hver dag. Bortsett fra det er jeg med venner 0-2 dager i uken som gjennomsnitt. Jeg skal være helt ærlig og si at jeg foretrekker å bare være hjemme å slappe av, men føler jeg må være med venner likevel... Familien min bor i en annen by, så de ser jeg vel 3-5 ganger i året.

Anonymkode: ee964...d67

Gjest Lakrisbjørn
Skrevet

Jobber i konsulentbransjen og får min dose sosial omgang der. Begrenser seg ellers til en dag i helgen, gjerne lørdag. Er i utgangspunktet introvert og krever kanskje mer egentid enn andre. 26 år gammel.

Skrevet

Jeg har konstant dårlig samvittighet overfor venninnene mine.  I motsetning til dem er jeg i full jobb,  og har tre barnebarn nær.  Mens de bor i lettvinte leiligheter, har jeg stort hus og hage. 
Prøver å delta på alt jeg kan, selv når jeg kjenner meg sliten.  Venninnene mine betyr mye for meg, og jeg strekker meg langt for å være sammen med dem. 

Skrevet

Jeg er ikke sosial i det hele tatt. Kan gå dagevis før jeg snakker med noen. 

Tipper jeg vil begynne å lukte før noen finner meg hvis jeg plutselig skulle dø

Anonymkode: fed4e...69d

Skrevet

Jeg er sosial på jobben og det får holde for uken. Pleier å finne på noe på lørdagen kanskje, men søndagen trenger jeg å slappe av..... Og ja jeg blir veldig fort sliten av mennesker.

Anonymkode: c718f...2e6

Skrevet (endret)

Både jobber og er student, og er sosial/med venner alt frå 2-7 dager i uken. Det kan være alt frå å tilbringe en liten time i lag til en hel dag. Kommer helt an på hvor mye jeg jobber og hvor mange oppgaver jeg har. Kommer nok til å bli noe mindre når jeg går over til 8-16 jobb, men håper jeg ennå er flink til å være spontan en time og to her og der om jeg har en del venner i området jeg får jobb.

Endret av Moonwalker
Skrevet

Jeg har en jobb hvor vi er mye sammen med kollegaer og elever i løpet av dagen, og har flere kollegaer jeg har en ganske privat relasjon med. Har samboer, og vi tilbringer myyye tid sammen. Hvor mye jeg er med venninner varierer fra 0-2 ganger per uke. Er med (kjerne)familien min ca. annenhver uke. 

Skrevet

Jeg har ingen venner, men en veldig sosial jobb og mann og unger og dyr. Så jeg føler selv at jeg er veldig sosial, selv om jeg er hjemme stort sett alle kvelder og helger. 

Jeg er nok ganske introvert og innadvendt, med et snev av sosial angst 🙂

Anonymkode: 63605...1a0

Skrevet

3-4 ganger i uka, noen ganger blir det flere avtaler på en lørdag eller søndag for å rekke alt. Er i full jobb, så det er egentlig ganske slitsomt. Men jeg er singel og føler meg fort litt alene når jeg er hjemme hver kveld etter jobb. Men prøver vel egentlig å roe det ned, 2-3 ganger burde vel holde.

Anonymkode: 63a13...0b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...