AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Opplevde i dag trakkasering på skolen i form av at noen satt å "apet" etter meg når jeg snakket. Denne jenta trodde ikke jeg så henne når hun gjorde dette- hun går i klassen min og er mye yngre enn meg, og hun får med andre på "leken"... burde jeg si ifra til lærer? Snakke med henne? Vi er voksne, jeg er eldst. Synes det er kjipt å bli mobbet, pluss jeg har ikke gjort henne noe. Jeg driver ikke med baksnakking elns. Anonymkode: eb361...88f
Minitroll Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Se henne rett inn i øynene og spør hva problemet hennes er, og om hun fortsatt er på barneskolestadiet. Kanskje hun blir litt flau i det minste. 10
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 At noen imiterer deg er ikke mobbing. Anonymkode: bf94d...b2e 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 Vel....Det var vel egentlig det. følte meg jo trakkasert. Anonymkode: eb361...88f 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 Antar at dette dreier seg om høyere utdanning? Da snakker man i så fall ikke med foreleser/gruppelærer for noe sånt, man setter seg i respekt med en eneste gang for å få slutt på det. Du tar det direkte med henne, og om det ikke stopper der så tar du det direkte med henne i påsyn av resten av gruppen neste gang. Til slutt også med en krass tone. Anonymkode: 1e966...200 7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #6 Skrevet 4. november 2016 Ingen liker en sladrehang. Det jeg synes du skal gjøre er å ta igjen. For hvis du begynner å immitere og trakassere henne grovere så vil hun nok innse at hun er en skikkelig bitch. På den måten lærer du henne å se seg selv, ved at du er like fæl tilbake, og da lærer hun nok Anonymkode: 3ca07...cc5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #7 Skrevet 5. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen liker en sladrehang. Det jeg synes du skal gjøre er å ta igjen. For hvis du begynner å immitere og trakassere henne grovere så vil hun nok innse at hun er en skikkelig bitch. På den måten lærer du henne å se seg selv, ved at du er like fæl tilbake, og da lærer hun nok Anonymkode: 3ca07...cc5 Feil holdning, viktig at folk tør å gi beskjed. Hele verden trenger ikke å like deg, derimot er det viktig at mobbing forebygges, da kan man gi beskjed om det. Anonymkode: 3aa33...84d 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #8 Skrevet 5. november 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Feil holdning, viktig at folk tør å gi beskjed. Hele verden trenger ikke å like deg, derimot er det viktig at mobbing forebygges, da kan man gi beskjed om det. Anonymkode: 3aa33...84d Jeg føler jeg burde si noe på en slags måte, samtidig orker jeg nesten ikke og vurderer å bare ignorere det og holde meg unna akkurat de to slik at de bare glemmer det. Tenker at om jeg konfronterer henne så blir hun værre? For i hennes hode så "er hun bare irritert, ikke slem etc" Hun prøver jo å gjøre det i skjul, men hun får med seg en annen i klassen som avslører opplegget rimelig fort fordi han glemmer at jeg er der. Anonymkode: eb361...88f
BlendaSensitive Skrevet 5. november 2016 #9 Skrevet 5. november 2016 Fryktelig umodent av denne personen! Jeg hadde latt det passere på kontoen "den personen har en dårlig dag idag", for denne gang. Men skjer det igjen så blir du stille og stirrer hardt på henne til hun er at du ser henne. Og om hun har vett i skallen så blir hun flau og føler seg ferska. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #10 Skrevet 5. november 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Feil holdning, viktig at folk tør å gi beskjed. Hele verden trenger ikke å like deg, derimot er det viktig at mobbing forebygges, da kan man gi beskjed om det. Anonymkode: 3aa33...84d Nei vet du hva, vet du hva du er? Du er en skikkelig mobber. Ved at man er feig og ikke tørr å ta igjen så signaliserer man at man er en hakkekylling som ønsker å bli mobbet. Det at du kaller det feil holdning å ta igjen sier egentlig bare at du støtter mobberne. Du burde virkelig skamme deg. Anonymkode: 3ca07...cc5 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #11 Skrevet 5. november 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei vet du hva, vet du hva du er? Du er en skikkelig mobber. Ved at man er feig og ikke tørr å ta igjen så signaliserer man at man er en hakkekylling som ønsker å bli mobbet. Det at du kaller det feil holdning å ta igjen sier egentlig bare at du støtter mobberne. Du burde virkelig skamme deg. Anonymkode: 3ca07...cc5 Avogtil lurer jeg virkelig på hva som skjer med folk her inne. Anonymkode: 3aa33...84d 5
Gjest ti10 Skrevet 6. november 2016 #12 Skrevet 6. november 2016 Mange unge som svarer her... Hadde jeg vært deg, ts, så hadde jeg sluttet å prate og spurt hun som hermet om hun ville ta over, gjerne kjørt på litt uten å være ufin, men nok til at hun ble flau. En kommentar om modenhet hadde nok også gjort seg...
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 6. november 2016 #13 Skrevet 6. november 2016 På 4.11.2016 den 22.10, AnonymBruker skrev: Opplevde i dag trakkasering på skolen i form av at noen satt å "apet" etter meg når jeg snakket. Denne jenta trodde ikke jeg så henne når hun gjorde dette- hun går i klassen min og er mye yngre enn meg, og hun får med andre på "leken"... burde jeg si ifra til lærer? Snakke med henne? Vi er voksne, jeg er eldst. Synes det er kjipt å bli mobbet, pluss jeg har ikke gjort henne noe. Jeg driver ikke med baksnakking elns. Anonymkode: eb361...88f Går dere på høyere utdanning? Når dere går på høyere utdanning så er det forventet at dere rydder opp selv mellom dere. Foreleseren blander seg ikke inn på den måten. Når du skriver at hun får andre med på leken, så får jeg litt inntrykk av at det er videregående.
Carrot Skrevet 6. november 2016 #14 Skrevet 6. november 2016 Jeg hadde stanset midt i ordstrømmen, sett på henne og spurt om hun trengte hjelp...
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #15 Skrevet 6. november 2016 6 timer siden, Wanda Maximoff skrev: Går dere på høyere utdanning? Når dere går på høyere utdanning så er det forventet at dere rydder opp selv mellom dere. Foreleseren blander seg ikke inn på den måten. Når du skriver at hun får andre med på leken, så får jeg litt inntrykk av at det er videregående. Ja, det er høyere utdanning og vi er sett på "voksne" - Du har nok rett i at læreren ikke blander seg inn, og jeg er ikke sånn veldig interessert i å ta det opp heller he he..Hun får med en annen person på leken og han er veldig umoden og tar ikke inn over seg noe. Han tenker ikke over at jeg legger merke til ham, i motsetning til hun andre som gjemmer seg bak andre når hun mobber folk. De er nok litt utrygge i seg selv og må mobbe for å føle seg bedre, vet jo hvordan det der er! Det er litt sånn når man ikke vet bedre. Jeg tror jeg bare skal ignorere de og holde meg så langt unna de som mulig. Anonymkode: eb361...88f
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 6. november 2016 #16 Skrevet 6. november 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er høyere utdanning og vi er sett på "voksne" - Du har nok rett i at læreren ikke blander seg inn, og jeg er ikke sånn veldig interessert i å ta det opp heller he he..Hun får med en annen person på leken og han er veldig umoden og tar ikke inn over seg noe. Han tenker ikke over at jeg legger merke til ham, i motsetning til hun andre som gjemmer seg bak andre når hun mobber folk. De er nok litt utrygge i seg selv og må mobbe for å føle seg bedre, vet jo hvordan det der er! Det er litt sånn når man ikke vet bedre. Jeg tror jeg bare skal ignorere de og holde meg så langt unna de som mulig. Anonymkode: eb361...88f Spørs i hvilken grad det er. Om det er noe støtt og stadig så kan du konfrontere henne.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #17 Skrevet 6. november 2016 Hvis du tar henne i "aping" så spør henne rett ut hva som er problemet hennes. Sett en grense. Blir hun sur så er det hennes problem. Selv om hun tilsynelatende får de andre til å le så tenker de nok sitt om oppførselen hennes. Hvem synes egentlig sånne folk er ålreite. Anonymkode: 2c016...618
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå