Gjest No name Skrevet 24. november 2004 #1 Del Skrevet 24. november 2004 Hva mener dere? Jeg har så utrolig lyst å prøve cybersex, og gjerne med en som har webcam... Bare se, uten å bli sett, og chatte dirty... Men jeg er i et forhold, og er usikker på om dette er utroskap.... (Vi har hatt trekanter med andre menn og det ser vi ikke på som utroskap.) Jeg har truffet en som har cam og han vil gjerne vise meg.... Jeg kan jo alltids spørre typen min om han hadde syns det var greit.. Han vil jo kanskje gjerne se han også. (Ser ikke bort fra det for han er bi.) Men vil bare høre hva dere mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 28 Skrevet 24. november 2004 #2 Del Skrevet 24. november 2004 Hva mener dere? Jeg har så utrolig lyst å prøve cybersex, og gjerne med en som har webcam... Bare se, uten å bli sett, og chatte dirty... Men jeg er i et forhold, og er usikker på om dette er utroskap.... (Vi har hatt trekanter med andre menn og det ser vi ikke på som utroskap.) Jeg har truffet en som har cam og han vil gjerne vise meg.... Jeg kan jo alltids spørre typen min om han hadde syns det var greit.. Han vil jo kanskje gjerne se han også. (Ser ikke bort fra det for han er bi.) Men vil bare høre hva dere mener.Ja, så lenge du viser deg frem for den andre personen, så mener jeg dette er utroskap om ikke typen din vet om dette og har godkjent opplegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 28 Skrevet 24. november 2004 #3 Del Skrevet 24. november 2004 Ehhh, gikk litt fort unna her så jeg..... ser nå at du ikke skal vise deg frem og kun se. Jeg syns fortsatt det er utroskap, så lenge det foregår i skjul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 24. november 2004 #4 Del Skrevet 24. november 2004 Hvis du lurer på om det er det, så er det vel det? Jeg mener, når du stiller spørsmål ved det selv. pleier å ta den gyldne regel testen på meg selv jeg. Hva ville JEG ha følt hvis...? Hvis jeg fortsatt lurer, er det vel egentlig bare å spørre. Grensene viskes jo mer og mer ut med alle nye kommunikasjonskanaler. Men alt jeg føler naturlig å gjøre i en kjæreste-setting, vil jo bli utroskap hvis jeg gjør det med andre og skjuler det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elinor Skrevet 24. november 2004 #5 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg mener at dette IKKE er utroskap, men selve definisjonen av utroskap varrierer jo ut i fra forholdet, så bare du og din kjære kan jo egentlig svare på dette spørsmålet. Noen mener jo ikke lett flørting er lov engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trådstartern Skrevet 24. november 2004 #6 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg ser ikke på det som utroskap, men lurer bare på hva som er den generelle oppfatningen blandt folk... Jeg hadde ikke anklaget typen for å være utro dersom han hadde hatt cybersex... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #7 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg mener å ha lest et sted, at for menn, så er det den fysiske siden ved utroskap som er verst, mens for kvinner er det ofte det psykiske - altså sviket. I og med at det ikke er noe "fysisk" kontakt ved Cyber, er det kanskje en mulighet for at flere kvinner enn menn vil anse det som utroskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #8 Del Skrevet 24. november 2004 hva som er utroskap defineres åpenbart av paret selv - for dere er feks trekant greit, noe som ville vært uaktuelt i det forholdet JEG er i. Det samme med nettsex - jeg kunne sikkert hatt det uten å være følelsesmessig involvert, det samme kunne kjæresten min. men vi vet at det ville såre den andre, derfor kaller vi det utroskap. Derfor synes jeg du bør snakke med kjæresten din så dere er enige om definisjonene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 25. november 2004 #9 Del Skrevet 25. november 2004 hva som er utroskap defineres åpenbart av paret selv - for dere er feks trekant greit' date=' noe som ville vært uaktuelt i det forholdet JEG er i. Det samme med nettsex - jeg kunne sikkert hatt det uten å være følelsesmessig involvert, det samme kunne kjæresten min. men vi vet at det ville såre den andre, derfor kaller vi det utroskap. Derfor synes jeg du bør snakke med kjæresten din så dere er enige om definisjonene.[/quote'] :enig_animasjon: Men jeg ville aldri hatt cyber-sex uavhengig av om jeg var i et forhold eller ikke.. Synes det er teit.. Men det er bare min mening.. Folk får gjør det som passer for dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. november 2004 #10 Del Skrevet 25. november 2004 Hva som er utroskap eller ikke, er opp til dere å definere. Men det er utroskap å gå bak ryggen hans. Derfor bør du avklare først om det er OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 25. november 2004 #11 Del Skrevet 25. november 2004 Om det er utroskap for partneren din så er det utroskap. Jeg ville ikke ha godtatt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 25. november 2004 #12 Del Skrevet 25. november 2004 Hva som er utroskap eller ikke' date= er opp til dere å definere. Men det er utroskap å gå bak ryggen hans. Derfor bør du avklare først om det er OK. enig her ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma Skrevet 25. november 2004 #13 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg hadde ikke ansett det for å være utroskap, men jeg ville likefullt blitt både sint og skuffet om jeg oppdaget at noe slikt var gjort bevisst bak min rygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå