AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Hei, Er det vanlig at menn får halvstiv penis av å holde på den? Han får f.eks. halvstiv penis når han såper seg inn, men sier dette skjer fordi det kommer blod til penis. Men han fikk ikke dette før. Kjæresten har alltid fått reisning av å se meg naken, ta på meg, ligge inntil meg, etc.. Men nå i det siste virker det som at han tar på penis først, uten at jeg "ser det", for å få reisning og vise det til meg. han synes jeg er attraktiv, men da jeg har litt dårlig selvbilde, mister jeg litt av det å være sexy, ifølge han. Da jeg har tatt opp dette, så er jeg nå redd for at han bevisst tar på seg selv, evt. må tenke/se på andre lettkledde kvinner, for å få reisning. Noen som har innspill? Anonymkode: 7a442...ce3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Det er helt vanlig å måtte ta litt på seg selv for å få den helt opp. Det har ingenting med at han tenker på andre, men at man bare "hjelper" den opp siste biten Anonymkode: dec8c...40d 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er helt vanlig å måtte ta litt på seg selv for å få den helt opp. Det har ingenting med at han tenker på andre, men at man bare "hjelper" den opp siste biten Anonymkode: dec8c...40d Nei det er ikke vanlig at du må ta på penis for at den skal komme seg opp. Om du blir kåt så blir den stiv av seg selv, uten berøring Anonymkode: e72ee...95b 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #4 Skrevet 5. november 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke vanlig at du må ta på penis for at den skal komme seg opp. Om du blir kåt så blir den stiv av seg selv, uten berøring Anonymkode: e72ee...95b Jeg blir iallefall ikke 100% hard bare av å se på en kvinne. Litt berøring fra meg selv eller dama, så er jeg klar Anonymkode: 5356a...e9d 1
PhilosopherSe7en Skrevet 5. november 2016 #5 Skrevet 5. november 2016 Spørs jo på alder da. I tenårene og begynnelsen av 20 årene så stod den jo 23 timer i døgnet. Når en blir godt voksen så må det gjerne litt mer til enn å se de samme puppene for 100000000 gang til for å få den hard. Betyr ikke at en ikke digger de puppene eller kroppen til samboer lengre, bare at en trenger litt mer hjelp for å komme i gang. Trenger ikke være mer enn ett lidenskapelig kyss, litt stryking eller lignende som skal til. Med andre ord, ikke noen big deal dette her! 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #6 Skrevet 5. november 2016 1 time siden, PhilosopherSe7en skrev: Spørs jo på alder da. I tenårene og begynnelsen av 20 årene så stod den jo 23 timer i døgnet. Når en blir godt voksen så må det gjerne litt mer til enn å se de samme puppene for 100000000 gang til for å få den hard. Betyr ikke at en ikke digger de puppene eller kroppen til samboer lengre, bare at en trenger litt mer hjelp for å komme i gang. Trenger ikke være mer enn ett lidenskapelig kyss, litt stryking eller lignende som skal til. Med andre ord, ikke noen big deal dette her! Skriver under på denne (mann) Anonymkode: 3e137...c0e
Hjärtat Skrevet 5. november 2016 #7 Skrevet 5. november 2016 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skriver under på denne (mann) Anonymkode: 3e137...c0e Skriver også under. (Jente med erfaring fra sambo) Jenter må slutte å stille unødvendig mange spørsmål i forhold til mannens ereksjon. Menn er ikke maskiner! Hadde sambo skulle gått rundt med knallhard kjepp hver gang jeg viser litt hud, hadde han jo ikke gjort annet. Og det ville i hvert fall sett smårart ut på stranda om sommeren. Det er ingenting galt med deg, ts, du ser fortsatt bra ut, og han liker helt sikkert det han ser. Han liker det jo så godt at han må ta på seg selv!;) Og en historie fra virkeligheten, som utspilte seg 07.40 i dag tidlig: jeg måtte ri en halvkram penis, selv etter en god runde oppvarming. De er ikke maskiner. Endret 5. november 2016 av Hjärtat Skriveleif 2
Inwe Skrevet 5. november 2016 #8 Skrevet 5. november 2016 Helt i begynnelsen stod den rett opp om han så meg naken, med da så han meg ikke (naken eller med klær) like ofte heller. Han får ikke en stiv en om jeg surrer rundt naken etter en dusj eller før jeg skal legge meg da det ikke er noe seksuelt med det. Samme som at jeg kan godt beundre han naken når han kommer ut av dusjen, men jeg renner ikke av sofaen som jeg omtrent gjorde til å begynne med 😉 Om sex ligger i kortene og jeg feks må på do først e.l. Hender det jeg tar han i å ta på seg selv når jeg kommer tilbake. Jeg synes det er ekstremt tennende, så det må han gjerne gjøre. Vanligvis er det jeg som tar på han til han blir helt stiv, men han kan også bli stiv uten at jeg rører penisen om han feks tar på meg, vi råkliner i sofaen eller andre ting som alltid fører til sex.
kisskissbangbang Skrevet 5. november 2016 #9 Skrevet 5. november 2016 26 minutter siden, Hjärtat skrev: Skriver også under. (Jente med erfaring fra sambo) Jenter må slutte å stille unødvendig mange spørsmål i forhold til mannens ereksjon. Menn er ikke maskiner! Hadde sambo skulle gått rundt med knallhard kjepp hver gang jeg viser litt hus, hadde han jo ikke gjort annet. Og det ville i hvert fall sett smårart ut på stranda om sommeren. Det er ingenting galt med deg, ts, du ser fortsatt bra ut, og han liker helt sikkert det han ser. Han liker det jo så godt at han må ta på seg selv!;) Og en historie fra virkeligheten, som utspilte seg 07.40 i dag tidlig: jeg måtte ri en halvkram penis selv etter en god runde oppvarming. De er ikke maskiner. Og enig med resten av innlegget! 1
Carrot Skrevet 5. november 2016 #10 Skrevet 5. november 2016 Hvis det er slik TS at din usikkerhet påvirker partneren din kanskje dere skal snakke om hvorfor du er usikker for å få tryggheten du trenger? Ting som er litt vanskelig må snakkes om ikke ties ihjel og det er ikke noen "utenfra" som kan gi deg svar på hva som er eller ikke er riktig for dere selv om noen kanskje har / ikke har opplevd det samme osv. Snakk sammen, intimt og ærlig.
Ragnar89 Skrevet 5. november 2016 #11 Skrevet 5. november 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir iallefall ikke 100% hard bare av å se på en kvinne. Litt berøring fra meg selv eller dama, så er jeg klar Anonymkode: 5356a...e9d Min blir iallefall stiv uten noen form for berøring. Synet av en deilig kvinnekropp er nok . Er vel forskjeller ute og går
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #12 Skrevet 5. november 2016 Min er 52 år og blir alltid hard når han ser meg naken og vi har vært sammen i 6 år.Nesten plagsomt haha, men godt han er viril Anonymkode: e72ee...95b
Hjärtat Skrevet 5. november 2016 #13 Skrevet 5. november 2016 2 timer siden, kisskissbangbang skrev: Og enig med resten av innlegget! Haha! Ja, og den halvkramme hadde ingenting å gjøre om at jeg ikke var fin nok. Få som ser så bra ut som meg klokka 7.40! 1 time siden, AnonymBruker skrev: Min er 52 år og blir alltid hard når han ser meg naken og vi har vært sammen i 6 år.Nesten plagsomt haha, men godt han er viril Anonymkode: e72ee...95b Kunne ikke du brukt alderspoenga og erfaringa di på å fortelle ts at det kjæresten hennes gjør er helt normalt, istedenfor å fortelle oss hvor kåt og stiv mannen din er?:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå