Gå til innhold

Hva skal man kjøpe til adventskalenderen på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver desember har vi pakkekalender på jobben. Alle kjøper en pakke til +/- 150 kr, så trekker vi en pakke hver dag. Kjenner jeg er litt tom for ideer. De siste 5-6 årene har jeg gitt mye forskjellig; håndmalt julekule, lyslykt, lysestake, vase, goodiebag med julekaffe, tvist osv... men nå aner jeg ikke hva jeg skal kjøpe. Jobber på et sykehjem. Det må passe vikarene på 18, til oss rundt 30-40, de eldste på 50-65, i tillegg jobber det 2 menn i avdelingen. Kort sagt: Det må passe til alle mellom 18-65, kvinner og menn. Så, hva i alle dager skal jeg kjøpe i år? Goodiebagen har jeg gitt 4 ganger så føler den er litt oppbrukt, selv om det er safe..

Anonymkode: 88731...135

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokolade/ konfekt

Anonymkode: 3a761...89f

• Liker 2
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

En julenisse-pyntefigur.

En god, nøytral håndkrem som er parfymefri.

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver desember har vi pakkekalender på jobben. Alle kjøper en pakke til +/- 150 kr, så trekker vi en pakke hver dag. Kjenner jeg er litt tom for ideer. De siste 5-6 årene har jeg gitt mye forskjellig; håndmalt julekule, lyslykt, lysestake, vase, goodiebag med julekaffe, tvist osv... men nå aner jeg ikke hva jeg skal kjøpe. Jobber på et sykehjem. Det må passe vikarene på 18, til oss rundt 30-40, de eldste på 50-65, i tillegg jobber det 2 menn i avdelingen. Kort sagt: Det må passe til alle mellom 18-65, kvinner og menn. Så, hva i alle dager skal jeg kjøpe i år? Goodiebagen har jeg gitt 4 ganger så føler den er litt oppbrukt, selv om det er safe..

Anonymkode: 88731...135

Jeg ville fortsatt med en lignende kalendergave :)

Det er sikkert mange som skulle ønske at de fikk akkurat denne gaven fra deg i stedet for et eller annet (ting og tang som havnet i en skuff...)  de ikke har glede av...

Anonymkode: 3a761...89f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...