AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Hei! Jeg dater en mann jeg er veldig interessert i. Tror han er veldig interessert i meg også. Han er litt nerdete og rolig, men sier de peneste ting til meg, så det beste av to verdener. Jeg lurte på når jeg kan poste bilder av ham/oss på facebook. Ikke kjærestebilder eller slikt, men vil gjerne dele tingene vi gjør sammen. Ok for eksempel å poste bilder vi tar når vi har spillkveld med venner? Eller om vi går en tur i skogen? Kan jeg eventuelt spørre? Eller er det bare sært? Anonymkode: 2eb8d...c77
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Det er jo bare å spørre når du sitter der å tar bilde. "Går det greit om jeg legger dette på facebook?" Uansett ingen her som kan vite hva han føler ang det. Anonymkode: bab5b...1b9
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 Når dere har vært offisielt sammen noen måneder. Men kanskje du burde spørre deg selv om hvorfor du føler behov for å poste noe på fb i det hele tatt? Anonymkode: 82a0c...b26 4
Gjest Minesveiper Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 (endret) Tror ikke det er lurt å gjøre det før dere er sammen ts. Du kan selvfølgelig spørre han, men jeg hadde synes det hadde vært rart. Føles nesten ut som du vil signalisere til alle andre at han er opptatt med deg før dere er sammen. Slik ville jeg ha følt det i alle fall. Endret 4. november 2016 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 spør først du enklest det det gjorde jeg med han jeg nå er sammen med. etter hvert har jeg lært at han er en veldig privat person, så vi har kommet frem til et kompromiss på feks face. jeg må absolutt ikke leve mitt forhold på face, å det gjør jeg heller ikke. men er jo koselig å vise at jeg er glad i han syns jeg (med unntak av det jeg sier til han). så jeg kan få lov til å legge ut et bilde av oss to hvis vi er på feks oslotur, og en status. men ikke noe klissklass som "koser meg med god middag- med blabla" (noe jeg selv syns er tacky) Anonymkode: 18242...0e5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #6 Skrevet 4. november 2016 Skjønner ikke folk som har behov for å dele slikt på fjesboka Anonymkode: b24e0...5a8 6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #7 Skrevet 4. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke folk som har behov for å dele slikt på fjesboka Anonymkode: b24e0...5a8 nei men da har du ikke noe nyttig svar å komme med heller da? noen liker facebook, å noen liker det ikke. sånn er det bare. bedre å komme med råd som; spør han. Anonymkode: 18242...0e5 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #8 Skrevet 4. november 2016 Trenger man å dele alt opp fb? Anonymkode: 24cbc...5cf 7
Troll! Skrevet 4. november 2016 #9 Skrevet 4. november 2016 Jeg vil tro det er ok, når han selv føler det er ok. Så spør han litt rundt hva han tenker om sånt.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #10 Skrevet 6. november 2016 Skjønner meg ikke på folk som deler alt på FB. Dette er typisk folk jeg sletter. Anonymkode: 0f384...bd8 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2016 #11 Skrevet 6. november 2016 Når du har fått han i senga, da kan du poste bilde Anonymkode: 0504e...8d3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå