Gå til innhold

Er det dobbelmoralsk av meg ?

Anbefalte innlegg

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Og ha det brukernavnet jeg har og en avtar av Jesus på korset når jeg er ateist ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: bcb61...5ae

Skrevet

ja litt kansje .. jeg er ikke kristen men tror jesus var her, og budda var her for og lære oss noen viktige budskaper. tror heller man kan bli gjenfødt og har karma .

Skrevet
På 4.11.2016 den 19.21, The Archbishop skrev:

Og ha det brukernavnet jeg har og en avtar av Jesus på korset når jeg er ateist ?

Ja selvfølgelig er det det. Hvorfor har du det egentlig? Det finnes da tusenvis av andre som du kan ha der.

Skrevet

Er du sikker på at bildet er autentisk og av Jesus? Han er ikke, så vidt jeg vet, den eneste som er blitt korsfestet?

Skrevet

Ja, særlig med tanke på hvor mye du tydeligvis hater kristendommen som er norsk kultur. Kanskje du bør flytte?

Anonymkode: 1487b...b6e

Skrevet

Regner med at du bare har det for å latterliggjøre religion på en eller annen måte som alltid.

Anonymkode: 6c506...70e

Gjest Eugene Onegin
Skrevet
1 time siden, fuglekvitter__ skrev:

Ja selvfølgelig er det det. Hvorfor har du det egentlig? Det finnes da tusenvis av andre som du kan ha der.

Fordi jeg har lyst

Eller kanskje jeg egentlig er en troende som later som jeg er ateist.

Skrevet

Anonymkode: 77ff0...cf5

Skrevet
1 time siden, The Archbishop skrev:

Fordi jeg har lyst

Eller kanskje jeg egentlig er en troende som later som jeg er ateist.

Ja, men i isåfall er jeg enig med han eller henne som mener: Hva er poenget med å trolle i trådene her inne?
Da blir poenget med å diskutere her inne hvis det bare skal være trolling, eller tull om det kan kalles det. Hvis dette kalles et sidespor eller en avsporing i diskusjonen - da er man hårsår eller rett og slett bare innmari gretten. Correct me if I'm wrong.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...