AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Katten min skal til ultralydundersøkelse av hjertet. Fikk henvisning til en større klinikk enn den jeg var hos med henne. Hun har en bilyd på hjertet som ble oppdaget i februar men som nå har blitt sterkere. Så lurer på om noen vet hvordan en slik undersøkelse foregår og ca. hva prisen kan ligge på? Hun er i fin form ellers. Og heldigvis er hun forsikret. Anonymkode: 3720f...871
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 pris varierer, så da må du snakke med dyrlegen (bare ring og hør) hvordan undersøkelsen foregår er ikke noe spesielt. jeg var på praksis hos vetrinær for litt siden som har vært på kurs for å bruke en ny type maskin som leser hjertet bedre (ultralyd) så kan være at det er det du skal på Anonymkode: 6c2cf...277
MissPierce Skrevet 7. november 2016 #3 Skrevet 7. november 2016 (endret) Ultralyd av gravide katter ligger på pluss/minus 1000,-. Men aner ikke hva ultralyd av hjerte kommer på. Har selv en katt med hjertefeil/ kraftig bilyd. Her er det medfødt. Så det dekkes ikke av forsikringen. Hans er såpass alvorlig at det sier stopp om det blir værre. Veterinæren håpet at det skal bli bedre da han vokser seg større for det kommer av ting ikke er grodd helt sammen. Så er ett hull mellom noe. Han lever nå lykkelig uvitende om hvor syk han egentlig er. For han er frisk og rask ellers. Men må passe på stress osv. Å han må være innekatt. Har de noen tanker om hva det er hos din katt? Endret 7. november 2016 av MissPierce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå