AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Hvis dere dater en jente som er slank og pen, og kroppen hennes ser veldig pen ut med klær på, blir dere veldig skuffet hvis hun er dvask når klærne taes av? Hvis hun har flat rumpe og litt slappe pupper og ikke ser trent ut? Jeg synes nesten det er dumt at jeg ser så fin ut med klær på, siden jeg er redd for skuffelsen når klærne går av. Anonymkode: f6bc7...20a 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Er litt sånn selv, men jobber med saken. Er bare å spise sunt og trene så blir man like pen naken som med klær Tenker at det sikkert er litt turn off, men så er jeg jente som også er litt tynnfeit. Snart ex-tynnfeit haha. Anonymkode: ba607...b43
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 Haha fy fan hvor lei jeg er KG! Anonymkode: 6c90d...7e2 25
Gjest EpleDrue Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 16års gamle meg hadde sikkert blitt skuffet. Nå kommer ikke jeg til å kle av en dame jeg ikke liker personlighetsmessig. Hadde derfor ikke blitt skuffet.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis dere dater en jente som er slank og pen, og kroppen hennes ser veldig pen ut med klær på, blir dere veldig skuffet hvis hun er dvask når klærne taes av? Hvis hun har flat rumpe og litt slappe pupper og ikke ser trent ut? Jeg synes nesten det er dumt at jeg ser så fin ut med klær på, siden jeg er redd for skuffelsen når klærne går av. Anonymkode: f6bc7...20a åååå hvor kommer tynn"feit" inn i bildet? Anonymkode: bfef5...a63 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #6 Skrevet 4. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er litt sånn selv, men jobber med saken. Er bare å spise sunt og trene så blir man like pen naken som med klær Tenker at det sikkert er litt turn off, men så er jeg jente som også er litt tynnfeit. Snart ex-tynnfeit haha. Anonymkode: ba607...b43 Jeg har vært syk en periode og gikk ned mye i vekt pga det og da mistet jeg mye muskler også. Jeg har gått opp igjen noen kilo nå, men muskler må jo jobbes litt for. Jeg har en veldig bra vekt for kroppen min nå men musklene er jo ikke der så. Skal begynne å trene igjen snart men vil jo gjerne datr i mellomtiden også. Anonymkode: f6bc7...20a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #7 Skrevet 4. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: åååå hvor kommer tynn"feit" inn i bildet? Anonymkode: bfef5...a63 Slank kropp med mye fett i forhold til muskler. Anonymkode: f6bc7...20a 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #8 Skrevet 4. november 2016 Er det så lite å gjøre på ungdomsskolen?? Nei, selvfølgelig ikke. voksne mennesker bryr seg ikke om slikt som litt hengepupper, det kalles normale mennesker. Anonymkode: 21c73...2b2 5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #10 Skrevet 4. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det så lite å gjøre på ungdomsskolen?? Nei, selvfølgelig ikke. voksne mennesker bryr seg ikke om slikt som litt hengepupper, det kalles normale mennesker. Anonymkode: 21c73...2b2 Jeg er voksen, men med dette rumpe og fitnessidealet som er for tiden er det lett å bli usikker selv om man ikke er fjorten år. Anonymkode: f6bc7...20a 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #11 Skrevet 4. november 2016 12 minutter siden, Overrasket skrev: Nå må du nok legge ut bilde Nei, men jeg kan se om jeg finner et bilde på google etterpå. Slapp rumpe er vel det som er mest tydelig. Anonymkode: f6bc7...20a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #12 Skrevet 4. november 2016 altså en person som bryr seg om deg vil ikke tenke så mye på det. jeg er sammen med en perosn, vi er begge overvektige men det er faktisk et ikke-tema. vi spiser sundt, han trener på sin måte og jeg trener på mine måte å ellers får kropp være kropp tenker vi jeg prøver så klart å gå ned i vekt, men vi henger ikke over skuldrene på hverandre ang det. er så godt å ha et avslappet forhold til sånne ting. Anonymkode: bfef5...a63 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #13 Skrevet 4. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: altså en person som bryr seg om deg vil ikke tenke så mye på det. jeg er sammen med en perosn, vi er begge overvektige men det er faktisk et ikke-tema. vi spiser sundt, han trener på sin måte og jeg trener på mine måte å ellers får kropp være kropp tenker vi jeg prøver så klart å gå ned i vekt, men vi henger ikke over skuldrene på hverandre ang det. er så godt å ha et avslappet forhold til sånne ting. Anonymkode: bfef5...a63 Men når de ser meg vil de tenke at jeg er slank, og på en date sikkert gjøre seg opp noen tanker om at jeg er fin naken, det er derfor jeg er redd for at de skal bli skuffet for at jeg naken ikke lever opp til det jeg ser ut som jeg er på klær på. Det føles litt som om jeg driver med falsk markedsføring på et vis. Det hadde nesten vært lettere hvis jeg var litt overvektig. Anonymkode: f6bc7...20a
annebanane Skrevet 4. november 2016 #14 Skrevet 4. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men når de ser meg vil de tenke at jeg er slank, og på en date sikkert gjøre seg opp noen tanker om at jeg er fin naken, det er derfor jeg er redd for at de skal bli skuffet for at jeg naken ikke lever opp til det jeg ser ut som jeg er på klær på. Det føles litt som om jeg driver med falsk markedsføring på et vis. Det hadde nesten vært lettere hvis jeg var litt overvektig. Anonymkode: f6bc7...20a Hva som er fint er subjektivt. Det er ikke bare en ting som er fint slik en smått kan tolke det fra innlegget ditt her.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #15 Skrevet 4. november 2016 Næh. Slike behov har roet seg med alderen. Nå kan jeg fint sette pris på litt cellulitter, et par hengepupper, en dvask rumpe og gjerne også et snev av rumpelukt når jeg tar henne i doggy. Tynn-feit er i ferd med å seile opp som den store favoritten for min del. Anonymkode: 116c4...207
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #17 Skrevet 4. november 2016 26 minutter siden, AmandaVI skrev: Du trenger hjelp. Fordi jeg er usikker på kroppen min? Jeg og mange med meg i såfall. Anonymkode: f6bc7...20a 1
jabx Skrevet 4. november 2016 #18 Skrevet 4. november 2016 2 timer siden, Overrasket skrev: Nå må du nok legge ut bilde +1
Gjest Sjørøveren Skrevet 4. november 2016 #19 Skrevet 4. november 2016 Nei ts. Jeg hadde ikke blitt skuffet. Hadde kjørt på jeg. Har da hatt sex med flere tynnfeite også jeg. Det viktigste for meg er at MIN kropp er trent og ser bra ut Damene er deilig og myke uansett så lenge de ikke er syyyykelig overvektig.
Gjest HarryDotter Skrevet 5. november 2016 #20 Skrevet 5. november 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha fy fan hvor lei jeg er KG! Anonymkode: 6c90d...7e2 Du vet du bare kan slette deg ikke sant?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå