AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Etter å ha kommet ut av et 13 år langt samboerskap skal jeg nå på første "date", og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg! Kan ikke huske sist jeg pyntet meg for "noen". Har møtt daten flere ganger i forbindelse med jobb, så ingen blind date. Men jobber i ett veldig konservativt miljø, så går i dress på jobb og den "lille" sorte om det er festligheter. Garderoben består egentlig bare av det + treningstøy... så må nok ut å handle litt i morgen, men føler meg så rådvill! Ser for meg bukse og en topp av noe slag, men hva er "in" nå for en kvinne i slutten av 30 årene, normalt slank 62 kg og 175 høy? tar taknemmlig imot alle tips! Anonymkode: 3bc19...2bf
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Vet ikke hva dere skal gjøre, men en olabukse og en fin topp/genser burde holde lenge. Anonymkode: 95e56...468 1
lokmeister2016 Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 Kjøp deg en tight dongeri bukse ,noen fine smykker som gjerne er litt lengde på pg en fin topp/tunika sminke deg gjerne med maskara og en dus /naturlig øyenskygge I brun toner og ha på parfyme eller du kan ha strømpebukse og en casual kjole og ankel støvletter /høye heler til . Nå når de er kaldt er skinnjakke kansje ikke helt greia men .
lokmeister2016 Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 High waist bukse og en litt fin topp funker får inn "flesket" og haha
Ananas. Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 Jeg tenker "pen hverdag" når jeg skal på date, med mindre det er avtalt en restaurant e.l. der det forventes litt mer eller en friluftsdate. Tenk mest på hva du føler deg vel i og kler, og mindre på hva som er in. En jeans eller mørk bukse som passer deg med en enkel bluse i en fasong som kler deg blir nok aldri feil, men du kan nok egentlig gå i akkurat hva du vil, så lenge du unngår treningstøy og stivpyntet. Hva med å spørre noen som jobber i en butikk der du liker stilen om hjelp til å finne noe som kler deg?
Gjest lipgloss Skrevet 4. november 2016 #6 Skrevet 4. november 2016 12 minutter siden, lokmeister2016 skrev: Kjøp deg en tight dongeri bukse ,noen fine smykker som gjerne er litt lengde på pg en fin topp/tunika sminke deg gjerne med maskara og en dus /naturlig øyenskygge I brun toner og ha på parfyme eller du kan ha strømpebukse og en casual kjole og ankel støvletter /høye heler til . Nå når de er kaldt er skinnjakke kansje ikke helt greia men . Helt enig i dette
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #7 Skrevet 4. november 2016 Tenker jeans og en fin topp, eller tykk strømpebukse og enkel kjole/genserkjole/tøft skjørt og topp, samt knehøye støvletter, litt diskret smykker og sminke... Rett og slett "pen hverdags" som Ananas sa.. Hvis du er veldig stram på jobb, kan du med fordel være litt løsere i stilen privat Anonymkode: 27066...d89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå