AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 For 7 måneder siden, tok jeg silikon i brystene. Nå, etter 7 måneder, er alt greit og jeg er stort sett fornøyd med resultatet. Men jeg synes ikke arrene har blitt så fine enda, de er veldig synlig. Og i det ene brystet, har jeg slitt med prikking og at brystvorta er nesten helt uten følelse, pluss at det gjør vondt når jeg komme borti den. Altså, hvis kjæresten min tar på det brystet, kjenner jeg knapt noen ting. Mens hvis en dusjstråle kommer borti den, gjør det vondt. Har dere opplevd noe lignende? Anonymkode: a0a80...9ab
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Jeg har ikke sillikon, men har tatt brystreduksjon. Jeg mistet følelsen i brystvortene og fikk den ikke igjen før det hadde gått rundt ro år, samme med arrene, det gikk lang tid før de var helt bleke. Jeg har hørt at det ikke alltid er sånn at følelsen kommer helt tilbake, ca 50% sjanse for dette faktisk. Nå var jo dette en annen operasjon altså, men det kan nok forekomme med implantater også. Du må bare ta tiden til hjelp:) Anonymkode: f330e...40f
Djungelvrål Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 Det tar tid før følelsene i vortene blir normal, hvis den i det hele tatt blir det. Det er et stort inngrep med stor fare for nerveskade. Arrrvevet vil bli hvitt og mindre synlig etter hvert. Men spiller det noen rolle når de legger snittet under brystet? Prikking er også helt normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå