AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #21 Skrevet 4. november 2016 Altfor feit kropp! Hadde aldri giddi og gått til sengs med deg! Anonymkode: 548c5...11d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #22 Skrevet 4. november 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde dette vært en kvinnekropp hadde man blitt kalt mannsjovinist og sexist om man sa noe nedlatende om kroppen. Men siden det er en mannskropp er det åpenbart greit å hetse og komme med nedlatende og spydige kommentarer som hvor ekkel og forstørrende kroppen er. Hadde man sagt det om en kvinne hadde man vel blitt kastet ut av kg på livsstil. For en motbydelig dobbeltmoral kvinner på kg har. Vet ikke om noen andre nettsamfunn hvor kvinner er like dømmende og fordomsfulle som på kg. Dere burde skamme dere! Anonymkode: 4e4bb...3e1 Fikk du ikke responsen du håpet på? Grunnen til at du får negative kommentarer, er at dette er en kvalm tråd! En overvektig kvinne ville aldri lagt ut et sånt bilde her og spurt om hun er deilig! Anonymkode: 548c5...11d 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #23 Skrevet 4. november 2016 8 timer siden, Cyrus skrev: Jeg hadde kjørt den ned i bunnen av halsen min og ikke gitt meg før jeg hadde spydd opp all gaineren jeg nettopp har drukket! Går det bra med deg? Anonymkode: 3ad8a...c3a
PhilosopherSe7en Skrevet 4. november 2016 #24 Skrevet 4. november 2016 Trodde først det var en "she man", men etter litt så jeg at det var en lubben mann med pupper.
Gjest Ajax Skrevet 4. november 2016 #25 Skrevet 4. november 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går det bra med deg? Anonymkode: 3ad8a...c3a Jada. Jeg bare tenkte at når man først skal dra igang slike tråder så kan man like gjerne tan helt ut. Og helt inn igjen 😂
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #27 Skrevet 5. november 2016 13 timer siden, Mysticgirl skrev: Herregud så overfladiske flere er her. Ja, selvsagt kunne jeg sugde den penisen der! Ikke noe i veien med kroppen heller. Hvorfor skal alle se fit ut? Vi er alle forskjellige med forskjellige kropper. Tenker det hadde vært deilig å krype inntil den kosekroppen der og kost litt, og penisen er det absolutt ikke noe i veien med. Jeg har aldri hatt sex med noen som er lubben og har ikke noe ønske om å ha det heller. Jeg blir rett og slett ikke tiltrukket av menn med litt ekstra vekt. Men det er flott av vi er forskjellig. Noen menn liker kvinner som har ekstra vekt og vica versa. Samme som at noen liker personer som er slank, fit eller ekstremt overvektig. Men man få jo få lov til å ha sine preferanser. Anonymkode: 86784...f17 3
Luxor Skrevet 5. november 2016 #28 Skrevet 5. november 2016 13 timer siden, Mysticgirl skrev: Herregud så overfladiske flere er her. Ja, selvsagt kunne jeg sugde den penisen der! Ikke noe i veien med kroppen heller. Hvorfor skal alle se fit ut? Vi er alle forskjellige med forskjellige kropper. Tenker det hadde vært deilig å krype inntil den kosekroppen der og kost litt, og penisen er det absolutt ikke noe i veien med. Jeg elsker litt gode bamse-menn! Deilige å kose med! ❤️
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #29 Skrevet 5. november 2016 Glem tissemannen, sjekk ut de titsa Anonymkode: a4493...1f1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #30 Skrevet 5. november 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Er jeg den eneste som synes at denne kuken er sykt deilig? og vennligst ikke rapporter, liker du ikke slik så ikke trykk på linken, værre er det ikke. Anonymkode: 4e4bb...3e1 Ja, du er nok den eneste...Liker ikke feite menn. Anonymkode: fa92b...19b
Stiigen Skrevet 5. november 2016 #31 Skrevet 5. november 2016 (endret) Nei feite damer ville aldri lagt ut en slik tråd hvor de lurer på om de er "deilig". Denne dama derimot laget en tråd hvor hun lurte på om hun var "pulbar" , bedre eller verre...you decide...... Endret 7. november 2016 av lillesky
teblad Skrevet 5. november 2016 #32 Skrevet 5. november 2016 Hvorfor vil du suge den? Synes du den er for liten og vil gjøre den stor? Har du noe imot slike størrelser?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #33 Skrevet 5. november 2016 "Mannen" har jo pupper! Er dette en transe? Anonymkode: 01c2d...518 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #34 Skrevet 5. november 2016 Etter å bare ha sett på bildet,og jeg kun skal bedømme utfra kroppen så må jeg si nei. Hadde dette vært en mann jeg hadde vært glad i,så kunne nok svaret ha vært annerledes. Ganske dårlig forsøk på å kamuflere deg selv som en dame forresten. Det er jo helt klart at du fisker etter komplimenter og håper at noen skriver at de vil det sånn at du kan skrive til de. Anonymkode: a0f21...093
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #35 Skrevet 5. november 2016 Dere er klar over at dette ikke er TS? Tok et bildesøk og fant bildet på tumblr med nesten 1000 likes/reblogs. Der vises også ansiktet til denne mannen. Tror ikke det er samme person. Her er linken: http://gamerchaser95.tumblr.com/post/137838287445 Anonymkode: be64e...3e7 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #36 Skrevet 5. november 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere er klar over at dette ikke er TS? Tok et bildesøk og fant bildet på tumblr med nesten 1000 likes/reblogs. Der vises også ansiktet til denne mannen. Tror ikke det er samme person. Her er linken: http://gamerchaser95.tumblr.com/post/137838287445 Anonymkode: be64e...3e7 Øynene mine. Anonymkode: 3ad8a...c3a 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #37 Skrevet 5. november 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere er klar over at dette ikke er TS? Tok et bildesøk og fant bildet på tumblr med nesten 1000 likes/reblogs. Der vises også ansiktet til denne mannen. Tror ikke det er samme person. Her er linken: http://gamerchaser95.tumblr.com/post/137838287445 Anonymkode: be64e...3e7 Å,faen Jaja,trodde det var et meget dårlig forsøk på å dra damer jeg Anonymkode: a0f21...093
fotosyntesen Skrevet 5. november 2016 #38 Skrevet 5. november 2016 23 timer siden, Cyrus skrev: Jeg hadde kjørt den ned i bunnen av halsen min og ikke gitt meg før jeg hadde spydd opp all gaineren jeg nettopp har drukket! For en luksusholdning Do You even lift bro? Ekstra protein som ikke bare er høykvalitet, men også gratis, burde alle seriøse byggere si jatakk til. no homo
Daiquiry Skrevet 5. november 2016 #39 Skrevet 5. november 2016 Alt for tjukk, hadde ikke rørt fyren. 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #40 Skrevet 5. november 2016 Ikke noe hår, veldig rund og større pupper enn meg Anonymkode: 1b9b7...fba 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå