Gå til innhold

Ville dere sugd denne?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er jeg den eneste som synes at denne kuken er sykt deilig?

og vennligst ikke rapporter, liker du ikke slik så ikke trykk på linken, værre er det ikke.

Anonymkode: 4e4bb...3e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, han var for stor og lubben. Ikke noe for meg. For meg er penisen bare en liten del av mannen. For at den skal være sexy, må hele mannen være det. Men skjønnhet er subjektivt, så alle har forskjellige meninger :)

Anonymkode: c6960...85b

• Liker 12
Skrevet

Nei han var for feit

Anonymkode: be64e...3e7

• Liker 10
Skrevet

Nei, det ville jeg ikke. Det var ikke en kropp jeg tenner på.

Skrevet

Jeg hadde kjørt den ned i bunnen av halsen min og ikke gitt meg før jeg hadde spydd opp all gaineren jeg nettopp har drukket!

Skrevet

Nei, jeg ville ikke sugd deg, TS. 

Anonymkode: 7be92...ae5

• Liker 9
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg den eneste som synes at denne kuken er sykt deilig?

og vennligst ikke rapporter, liker du ikke slik så ikke trykk på linken, værre er det ikke.

Det mest irriterende og dumme spørsmål jeg vet, er: "Er jeg den eneste som (fyll inn det som passer)?"

Du er helt sikkert ikke den eneste som synes nevnte penis er deilig. Jeg syntes ikke noe om den, heller ikke om mannen den sitter på.

• Liker 2
Skrevet

Nei, det ville jeg ikke. Ikke min type hverken kuk eller mannekropp. Men du er sikkert ikke den eneste som ville gjort det, TS. Og vil tro den er din. 

Anonymkode: 34334...d8a

Skrevet
14 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg hadde kjørt den ned i bunnen av halsen min og ikke gitt meg før jeg hadde spydd opp all gaineren jeg nettopp har drukket!

Omg:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Helvete heller for noen mannssjåvinistiske tråder her inne da.

Kvinner gir ikke oralsex på grunnlag av pikken, men fordi de liker personen og har lyst på sex.

Faen ass.

Anonymkode: 69c06...481

• Liker 11
Skrevet

Ville ikke gjort det på grunn av mannen som eier penisen dessverre. For mye fett på kroppen etter min smak.

Anonymkode: 86784...f17

• Liker 2
Skrevet

Hadde dette vært en kvinnekropp hadde man blitt kalt mannsjovinist og sexist om man sa noe nedlatende om kroppen.

Men siden det er en mannskropp er det åpenbart greit å hetse og komme med nedlatende og spydige kommentarer som hvor ekkel og forstørrende kroppen er. Hadde man sagt det om en kvinne hadde man vel blitt kastet ut av kg på livsstil. For en motbydelig dobbeltmoral kvinner på kg har. 

Vet ikke om noen andre nettsamfunn hvor kvinner er like dømmende og fordomsfulle som på kg. Dere burde skamme dere!

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde dette vært en kvinnekropp hadde man blitt kalt mannsjovinist og sexist om man sa noe nedlatende om kroppen.

Men siden det er en mannskropp er det åpenbart greit å hetse og komme med nedlatende og spydige kommentarer som hvor ekkel og forstørrende kroppen er. Hadde man sagt det om en kvinne hadde man vel blitt kastet ut av kg på livsstil. For en motbydelig dobbeltmoral kvinner på kg har. 

Vet ikke om noen andre nettsamfunn hvor kvinner er like dømmende og fordomsfulle som på kg. Dere burde skamme dere!

kastet ut på livtid, ikke livsstil.

Skrevet

Manboobs har aldri vært spesielt sexy.....

Anonymkode: e3e09...1e2

• Liker 2
Skrevet

hadde jeg ikke visst bedre ville jeg trodd at det var kjæresten min :fnise: så ja jeg kunne sugd han der ja :fnise:

Anonymkode: 3ea84...9bc

• Liker 4
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Herregud så overfladiske flere er her. Ja, selvsagt kunne jeg sugde den penisen der! Ikke noe i veien med kroppen heller. Hvorfor skal alle se fit ut? Vi er alle forskjellige med forskjellige kropper. Tenker det hadde vært deilig å krype inntil den kosekroppen der og kost litt, og penisen er det absolutt ikke noe i veien med.:)

Gjest Sjørøveren
Skrevet (endret)

Siden jeg har sugd før så svarer jeg selv om jeg ikke er dame.

Kunne jeg sikkert, hvis jeg hadde fått noen kroner. Gratis? Tja..

Endret av Sjørøveren
Skrevet

Nooo... Sorry, her var det for mye former og lite mandighet. Knapt hår på brystet. 

Skrevet

Hva slags tråd er dette? Huffameg! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...