AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Vi har datet en liten stund(siden september ), og ingen av oss dater andre, som jeg har forstått på han. i går satt jeg på facebook å så at ei dame hadde kommentert noe han hadde lagt ut. i seg selv ikke en big deal, men kikket tilfeldigvis litt på fb til denne dama (ikke noe jeg har for vane men hun hadde så kult profilbilde), bladde nedover å ser at han jeg dater har kommentert mange av bildene hennes, med hjerteøyne og kommentarer om hvor pen hun er blant annet. Jeg er ikke en sjalu person men det stakk litt i magen, er dette en dame han dater eller ei han egentlig er forelska i eller bare ei venninne? bladde ikke så langt men så det iallefall gikk tilbake til i sommer (før vi møttes).. Føler ikke at jeg Kan ta det opp heller, er jo flaut.. har mest lyst til å trekke meg unna, fordi jeg orker ikke drama og redd for å være ett andre valg... Nå skal det sies at han virker intressert både mor vi treffes og skriver meldinger. jeg har også møtt noen av vennene hans, så han holder meg ikke skjult eller noe.. Hadde du reagert? Om ja, hadde du sagt noe? Anonymkode: a9851...af0
hopeful Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Om disse kommentarene er fra før dere møttes så er det jo ikke noe sikkert at han dater henne nå lengre?
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 Kan du ikke bare spørre ham? Er han en normal fyr så tåler han at du spør .
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 Kommentarene er helt opp til nå, men startet før vi datet. hvor lenge før vet jeg ikke.. TS Anonymkode: a9851...af0
Sykkelkopp Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 Jeg skjønner ikke at noen vil ha en mann som skriver hjerteøyner på profilen til jenter enten det er før eller etter dere ble sammen 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #6 Skrevet 4. november 2016 hva betyr hjerteøyne? og er det vanlig at menn kommenterer bilder av damer på den måten? Anonymkode: 80375...851
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #7 Skrevet 4. november 2016 4 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Kan du ikke bare spørre ham? Er han en normal fyr så tåler han at du spør . Joda kan jo selvsagt spørre, men redd han vil se på meg som en skikkelig stalker.. 5 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Jeg skjønner ikke at noen vil ha en mann som skriver hjerteøyner på profilen til jenter enten det er før eller etter dere ble sammen Du sier noe. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: hva betyr hjerteøyne? og er det vanlig at menn kommenterer bilder av damer på den måten? Anonymkode: 80375...851 Smiley med hjerter i stedet for øyne.. Trodde det ikke var så normalt. TS Anonymkode: a9851...af0
Inwe Skrevet 4. november 2016 #8 Skrevet 4. november 2016 Jeg spurte kjæresten da jeg la merke til sånt (i datingfasen selvsagt). Vi har egentlig hele veien sagt fra om sjalusi, stalking (de fleste driver med noe, mer eller mindre) og alt annet som plager oss isteden for å analysere det alene. Har blitt endel diskusjoner da den andre ikke alltid har likt forklaringen, men det har funket. 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #9 Skrevet 4. november 2016 Så han har kommet med flørtende kommentarer til henne, selv i perioden dere har datet? Da vil jeg si det er to muligheter; - Han er tiltrukket av henne, men hun er ikke interessert så det har blitt med at han booster egoet hennes med tilbakemeldinger - Han har veldig lav terskel for å like, kommentere og gi oppmerksomhet til folk, også jenter. Førstnevnte vil jeg skjønne at plager deg. Det er klart at mange har opplevd at vi liker noen som ikke liker oss tilbake, men da trekker man seg unna fremfor å leve i håpet, i den grad at det også plager den nye man treffer. Dersom det er sistnevnte så tror jeg det vil vise seg ved at han gir mye oppmerksomhet til alle, hele tiden. Det er i så fall sånn han er. Det er uansett et stort turn off for min del. Jeg datet en slik fyr, og jeg tviler ikke på at han var veldig tiltrukket og interessert i meg, samt at han ikke ville date andre. Men det irriterte meg at han var såpass "løssluppen" med oppmerksomheten han ga jenter, og verdsatte såpass mye den han fikk i retur. Jeg er ikke slik selv - jeg får mye oppmerksomhet fra menn i det daglige og trenger ikke fylle på ytterligere i sosialt media. Jeg synes det virker desperat både for kvinner og menn. Anonymkode: 236d1...cbc
Gjest canacas Skrevet 4. november 2016 #10 Skrevet 4. november 2016 3 timer siden, Sykkelkopp skrev: Jeg skjønner ikke at noen vil ha en mann som skriver hjerteøyner på profilen til jenter enten det er før eller etter dere ble sammen Word! Men så er jeg sikkert eldre enn dere alle i tråden da, og om en mann på min alder bruker slike smileys er det rett på anstalt me´n uansett. Fysj.
Sykkelkopp Skrevet 4. november 2016 #11 Skrevet 4. november 2016 1 minutt siden, canacas skrev: Word! Men så er jeg sikkert eldre enn dere alle i tråden da, og om en mann på min alder bruker slike smileys er det rett på anstalt me´n uansett. Fysj. 😍 😍 😍 😍 😍
Gjest canacas Skrevet 4. november 2016 #12 Skrevet 4. november 2016 Akkurat nå, Sykkelkopp skrev: 😍 😍 😍 😍 😍
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #13 Skrevet 4. november 2016 Takk for svar. Jeg vil nok være litt obs på det fremover, og kommer nok til å ta en prat med han men kanskje ikke trekke inn akkuratt disse kommentarene. og når jeg tenker meg om har jeg jo sett han kommenterer mye på fb, så kan jo være at han er en av de som kommenterer over en lav sko og ikke mener så mye med det. men er jo rart da han sjeldent kommenterer det jeg legger ut. ikke at det er så mye.. Han er jo en fin fyr og synes det er synd hvis noe sånn skal ødelegge. han er jo den første fyren på lenge jeg har giddet å møtt mer enn ett par ganger.. men må nok kjenne litt på magefølelsen nå. TS. Anonymkode: a9851...af0
Gjest incognita Skrevet 4. november 2016 #14 Skrevet 4. november 2016 7 timer siden, Sykkelkopp skrev: Jeg skjønner ikke at noen vil ha en mann som skriver hjerteøyner på profilen til jenter enten det er før eller etter dere ble sammen Støttes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå