Gå til innhold

Ide om hva man kan gøre når man kjeder seg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjedet meg til tider fordi jeg jobbet veldig av og på. Det fikk meg til å komme opp med en ide hvor man kan more seg istedenfor å kjede seg. Ideen er veldig enkel og ikke meg som mensa-bruker av forumet.

Man finner en person med tunge bæreposer på et kjøpesenter og spør personen hva klokken er.

Det er ansiktsutrykkene du møter som er det morsomste. "Skal jeg sette ned posene mine for å svare på det?" De sier det aldri, men de spør deg i blikket deres.

Du bare står pent og ryddig og venter på svar.

Jeg klarte 11 på et stort kjøpesenter i Osloi løpet av noen timer. En fantastisk opplevelse.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Lanista1984 skrev:

Jeg kjedet meg til tider fordi jeg jobbet veldig av og på. Det fikk meg til å komme opp med en ide hvor man kan more seg istedenfor å kjede seg. Ideen er veldig enkel og ikke meg som mensa-bruker av forumet.

Man finner en person med tunge bæreposer på et kjøpesenter og spør personen hva klokken er.

Det er ansiktsutrykkene du møter som er det morsomste. "Skal jeg sette ned posene mine for å svare på det?" De sier det aldri, men de spør deg i blikket deres.

Jeg klarte 11 på et stort kjøpesenter i Osloi løpet av noen timer. En fantastisk opplevelse.

Poenget ditt var? 

Du lager en skrytetråd av at du er mensamedlet, og at du stalker folk på kjøpesenteret med bæreposer, slik at du kan spørre dem om å bære posene deres? Og ikke for å være snill, men du gjør det kun for å se reaksjonen deres, slik at du kan leke hobby psykolog fordi det tilfredsstiller deg? 

Jaja, tydlig at du har lite å gjøre i livet.

Anonymkode: 61b91...bfb

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Poenget ditt var? 

Du lager en skrytetråd av at du er mensamedlet, og at du stalker folk på kjøpesenteret med bæreposer, slik at du kan spørre dem om å bære posene deres? Og ikke for å være snill, men du gjør det kun for å se reaksjonen deres, slik at du kan leke hobby psykolog fordi det tilfredsstiller deg? 

Jaja, tydlig at du har lite å gjøre i livet.

Ja, ikke sant?

Skrevet
Akkurat nå, Lanista1984 skrev:

Ja, ikke sant?

:glare:

Skrevet

Hvis du kjeder deg, så kanskje du kan begynne å skrive om forskjellige saker og ting på Wikipedia. Eller skrive en blogg, med alle tankene dine. :nisse:

Eller bli med på for eksempel You Gov eller lignende nettsteder?

Har du veldig mange bøker, som du ønsker å bli kvitt? Kanskje du kan begynne med BookCrossing?

Anonymkode: f9cb3...21d

Skrevet
13 minutter siden, Lanista1984 skrev:

Hvis du kjeder deg så veldig, så kunne du jo heller tilbudt deg å bære posene for dem. Da hadde du både gjort noen glade og brukt opp litt tid. 

Anonymkode: b1c6f...55e

Skrevet

Det man også kan gjøre er å stille seg i en lang kassekø i matbutikken uten varer og spør om den bak kassa kan svare på om hva klokka er eller om de har kokebananer eller en annen merkelig vare.

Anonymkode: 2e826...d9a

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:glare:

Da var en god ide!

Evt kan man gå i kassen på Oslo S og få spørsmålet: Hvor skal de reise?

For så og svare: Hva anbefaler du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...