lillen Skrevet 24. november 2004 #1 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg vil vite hva de er laget av... Det er ingen kjøpe-dressinger som ligner på ordentlig hamburgerdressing...!? Jeg vil ha dressing som f eks O'martins, Sesam (Trondheim) ++ Noen som vet, eller har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. november 2004 #2 Del Skrevet 24. november 2004 Denne er veldig god, tror den er fra Burger King. Hamburgerdressing ½ kopp majones 2 ts fransk dressing (dvs en vinaigrette med hvitløk, sennep og honning) 2 ts søt pickle relish 1 ts hvit eddik ½ ts sukker ¼ ts sitronsaft ½ ts paprikapulver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. november 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 24. november 2004 Har du trykket på feil knapper, eller har du skrevet i kode-språk? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. november 2004 #4 Del Skrevet 24. november 2004 Oi, lurte på hvordan det skjedde? :klø: Har i hvertfall fikset det nå. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. november 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 24. november 2004 Tusen takk! :-) Bare en ting til; hva er pickle relish ? Det har jeg ikke hørt om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. november 2004 #6 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg pleier å bruke en relish som står blandt sylteagurker og rødbeter, husker ikke nøyaktig det den heter (kanskje agurkmix?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 25. november 2004 #7 Del Skrevet 25. november 2004 Den dressingen som er oppgitt her ligner ikke på den typer dressing som trådstarter var ute etter, selv om den helt sikkert er veldig god :-) . Den er av typen amerikansk burgerdressing, som er syrligere enn den norske grill-typen. På Sesam tror jeg de bruker Idun (eller Stabburet, husker ikke helt) Hamburgerdressing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 25. november 2004 #8 Del Skrevet 25. november 2004 Selv har jeg dilla på honey mustard og først igår bestilte jeg fra ebay.. Er det bbq dressing trådstarter mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 25. november 2004 #9 Del Skrevet 25. november 2004 Nei, jeg tror det er den dressinger som blir brukt på hamburgere kjøpt på norske gatekjøkken, type salat, dressing og grillkrydder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 25. november 2004 #10 Del Skrevet 25. november 2004 Er nok Stabburet de bruker! Er veldig vanlig på slike hamburgersteder. Sånn stor dunk på noen kilo, og svært god... Men synes dressing du kjøper i butikken og er god jeg! All hamburgerdressing er god dressing! (På hamburger da, vel og merke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 25. november 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg er ute etter dressingen man får på helt vanlige "norske" burgere, som hilli sier Jeg har ærlig talt ikke prøvd så mange butikk-dressinger, men jeg mener Iduns Partydressing faktisk er nærmer enn Iduns Hamburgerdressing. Men nå er det lenge siden jeg har smakt hamburgerdressingen... Disse store stabburet-dunkene...finnes ikke de i vanlige pakninger eller? Jeg vet ærlig talt ikke hva barbeque-dressing smaker, Saga, så jeg aner ikke om jeg er ute etter det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. november 2004 #12 Del Skrevet 25. november 2004 Du kan også blande majones, rømme, Idun TI, og ha i krydder etter smak. Dersom du liker dill, bør du ha i litt av det også. For å få den søtlige smaken har du i Sprite. Og nei, det er ikke kødd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Happylappy Skrevet 25. november 2004 #13 Del Skrevet 25. november 2004 Hei Ta deg en tur på rema/rimi, skal være en slags sylinderformet dressing, kokken eller noe sånn. Har ikke sett etter den i det siste så vet ikke om den finnes lengre. det er den beste etterligningen av sånn gatekjøkken dressing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 26. november 2004 #14 Del Skrevet 26. november 2004 Den ordentlige hamburgerdressingen (lik den de har på O`Martins) får du kjøpt på Kjeldsberg i Trondheim. Men tror man må være selvstendig næringsdrivende for å handle der. Vi fikk handlet der tidligere da tanta mi drev kiosk. Har ikke sett / smakt lik hamburgerdressing av de jeg har kjøpt i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå