Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fjerner dere håret i rumpa? :fnise: 

Anonymkode: fc1a9...9d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør jeg ikke. Hvordan det?

Anonymkode: 1d7be...146

Skrevet

Sitter på huk med et lite speil under meg, og bruker voksstrips. Går ganske greit. :) 

Anonymkode: 2c7a5...c64

• Liker 1
Skrevet

Det gidder jeg ikke. Heldigvis har aldri kjæresten min brydd seg noe om hvor barbert eller ikke jeg er. Kunne ikke vært sammen med noen som ikke kunne ha spontansex uten at man er nybarbert hele tiden

Anonymkode: 4c115...8f0

Skrevet

Dere som ikke fjerner, har kanskje ikke så mye hår i rumpa?

Anonymkode: 557ea...038

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det gidder jeg ikke. Heldigvis har aldri kjæresten min brydd seg noe om hvor barbert eller ikke jeg er. Kunne ikke vært sammen med noen som ikke kunne ha spontansex uten at man er nybarbert hele tiden

Noen kvinne velger faktisk selv at de vil fjerne hår der. Kjæresten min bryr seg ikke om jeg har hår der, men jeg fjerner det likevel.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitter på huk med et lite speil under meg, og bruker voksstrips. Går ganske greit. :) 

Hvilket merke? :)

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen har mer hår enn andre og jeg ønsker å fjerne dette. Liker ikke tanken på at noen tar meg på rumpa og drar den til side om du skjønner og kjenner alle hårene

Anonymkode: fc1a9...9d0

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

Får fjernet det med voks,ellers så tar jeg det med høvel i dusjen,har veldig lite hår der så det går fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...