AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Hvordan fjerner dere håret i rumpa? Anonymkode: fc1a9...9d0
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Det gjør jeg ikke. Hvordan det? Anonymkode: 1d7be...146
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 Sitter på huk med et lite speil under meg, og bruker voksstrips. Går ganske greit. Anonymkode: 2c7a5...c64 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 Det gidder jeg ikke. Heldigvis har aldri kjæresten min brydd seg noe om hvor barbert eller ikke jeg er. Kunne ikke vært sammen med noen som ikke kunne ha spontansex uten at man er nybarbert hele tiden Anonymkode: 4c115...8f0
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 Dere som ikke fjerner, har kanskje ikke så mye hår i rumpa? Anonymkode: 557ea...038
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #6 Skrevet 4. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det gidder jeg ikke. Heldigvis har aldri kjæresten min brydd seg noe om hvor barbert eller ikke jeg er. Kunne ikke vært sammen med noen som ikke kunne ha spontansex uten at man er nybarbert hele tiden Anonymkode: 4c115...8f0 Noen kvinne velger faktisk selv at de vil fjerne hår der. Kjæresten min bryr seg ikke om jeg har hår der, men jeg fjerner det likevel. Anonymkode: 2c7a5...c64 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #7 Skrevet 4. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sitter på huk med et lite speil under meg, og bruker voksstrips. Går ganske greit. Anonymkode: 2c7a5...c64 Hvilket merke? 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gidder jeg ikke. Heldigvis har aldri kjæresten min brydd seg noe om hvor barbert eller ikke jeg er. Kunne ikke vært sammen med noen som ikke kunne ha spontansex uten at man er nybarbert hele tiden Anonymkode: 4c115...8f0 Noen har mer hår enn andre og jeg ønsker å fjerne dette. Liker ikke tanken på at noen tar meg på rumpa og drar den til side om du skjønner og kjenner alle hårene Anonymkode: fc1a9...9d0 1
Gjest lipgloss Skrevet 4. november 2016 #8 Skrevet 4. november 2016 Får fjernet det med voks,ellers så tar jeg det med høvel i dusjen,har veldig lite hår der så det går fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå