Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2004 #1 Del Skrevet 24. november 2004 skal stripe håret snart,noen bra frisører å anbefale i oslo eller i ski? takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 24. november 2004 #2 Del Skrevet 24. november 2004 Adam og Eva på Ski storsenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tone S Skrevet 24. november 2004 #3 Del Skrevet 24. november 2004 Continental Frisør i stortingsgt i Oslo. :-) Jeg dro dit etter anbefaling fra noen her på KG, og etter jeg var der for en uke siden har noen skrytt av håret mitt hver dag (til og med fremmede) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CheapChampagne Skrevet 24. november 2004 #4 Del Skrevet 24. november 2004 Continental Frisør i stortingsgt i Oslo. :-) Jeg dro dit etter anbefaling fra noen her på KG' date=' og etter jeg var der for en uke siden har noen skrytt av håret mitt hver dag (til og med fremmede) [/quote'] Er det dyrt der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2004 #5 Del Skrevet 27. november 2004 De var noe dyrere enn de frisørene jeg har gått til før. Ca 550 ( ? ) for klippen + ca 150 dyrere for farging. Jeg betaler heller bittelitt ekstra for å bli fornøyd heretter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå