AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Han tilbydde seg å skifte dekk for meg. Så utrolig hyggelig tenkte jeg! Takket ja med et smil. Jeg er alene med tre barn og dekkskift måtte jeg ha besørget på verksted el lignende. Greit å slippe. han skifter dekk, jeg takker og tilbyr han en flaske vin for innsatsen. Han foreslår en massasje! En massasje! Han er nesten 30 år eldre enn meg og i et forhold. Tusen takk kjære nabo som jeg har sett på som bare hyggelig, for at du bidrar til at jeg mister enda litt av troen på menneskeheten... 😔 Anonymkode: 9a06f...26c 14
sweety pie Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Du burde sagt, ta med kona så masserer jeg begge. Da tror jeg han lett hadde sagt nei 😁 7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 Ble helt paff... Tror jeg sa noe slikt som: "Nei, det tror jeg du må få noen andre til å hjelpe deg med altså, det er ikke min greie..." Han nevnte det enda en gang da jeg ringte på for å gi han vinflasken. Skal love deg at han aldri skal skifte et dekk igjen på min bil. Æsj. Blir egentlig bare trist av hele historien. Anonymkode: 9a06f...26c 5
Gjest ti10 Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 Uff, skjønner deg godt. Det verste er at det finnes mange sånne der ute.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #6 Skrevet 4. november 2016 Jeg ville avtalt pris med han på forhånd, for dekkskiftejobben, og gitt ham pengene for jobben. Anonymkode: c2e59...bc0 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #7 Skrevet 4. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han tilbydde seg å skifte dekk for meg. Så utrolig hyggelig tenkte jeg! Takket ja med et smil. Jeg er alene med tre barn og dekkskift måtte jeg ha besørget på verksted el lignende. Greit å slippe. han skifter dekk, jeg takker og tilbyr han en flaske vin for innsatsen. Han foreslår en massasje!! En massasjeHan er nesten 30 år eldre enn meg og i et forhold. Tusen takk kjære nabo som jeg har sett på som bare hyggelig, for at du bidrar til at jeg mister enda litt av troen på menneskeheten... 😔 Anonymkode: 9a06f...26c Prøver å forstå hva som var verst her.. At han er 30 år eldre eller at han var i et forhold?? Hvis han var en yngre kjekkas med "cocacolalightbrake" kropp. Ville din tro på menneskeheten vært inntakt. Henger sammen med spørsmålet om trakkasering kommer ikke an på handlingen men utseendet til den som utfører den. Anonymkode: 868b4...e68 3
NuckingFutz Skrevet 4. november 2016 #8 Skrevet 4. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøver å forstå hva som var verst her.. At han er 30 år eldre eller at han var i et forhold?? Hvis han var en yngre kjekkas med "cocacolalightbrake" kropp. Ville din tro på menneskeheten vært inntakt. Henger sammen med spørsmålet om trakkasering kommer ikke an på handlingen men utseendet til den som utfører den. Anonymkode: 868b4...e68 Å hallo. Det sier selvfølgelig sitt om dømmekraften til denne gamle gubben, når han er såpass eldre enn TS og setter henne i en situasjon hvor han ønsker "massasje" i motbytte for dekkskifte. Man forventer at godt voksne menn ikke oppfører seg slik. Det er nedverdigende gjort ovenfor TS, som er alenemor med ansvar for tre barn. Som om han tror hun er desperat nok til å slippe til et gammelt skinn. 13
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #9 Skrevet 4. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Prøver å forstå hva som var verst her.. At han er 30 år eldre eller at han var i et forhold?? Hvis han var en yngre kjekkas med "cocacolalightbrake" kropp. Ville din tro på menneskeheten vært inntakt. Henger sammen med spørsmålet om trakkasering kommer ikke an på handlingen men utseendet til den som utfører den. Anonymkode: 868b4...e68 Dette var bare beskrivelser av han. Begge deler stemmer. Det som var ekkelt var at han tilbydde seg en hyggelig hjelp og deretter "forventet" eller foreslo en kroppslig gjenytelse... det setter jeg veldig lite pros på uansett hvem som gjør det. Respektløst og skufffende. Anonymkode: 9a06f...26c 6
spider_man Skrevet 4. november 2016 #10 Skrevet 4. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Han tilbydde seg å skifte dekk for meg. Så utrolig hyggelig tenkte jeg! Takket ja med et smil. Jeg er alene med tre barn og dekkskift måtte jeg ha besørget på verksted el lignende. Greit å slippe. han skifter dekk, jeg takker og tilbyr han en flaske vin for innsatsen. Han foreslår en massasje! En massasje! Han er nesten 30 år eldre enn meg og i et forhold. Tusen takk kjære nabo som jeg har sett på som bare hyggelig, for at du bidrar til at jeg mister enda litt av troen på menneskeheten... 😔 Anonymkode: 9a06f...26c Det var utrolig upassende ja. Litt ekkelt skjønner jeg godt at det var.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #11 Skrevet 4. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Han tilbydde seg å skifte dekk for meg. Så utrolig hyggelig tenkte jeg! Takket ja med et smil. Jeg er alene med tre barn og dekkskift måtte jeg ha besørget på verksted el lignende. Greit å slippe. han skifter dekk, jeg takker og tilbyr han en flaske vin for innsatsen. Han foreslår en massasje! En massasje! Han er nesten 30 år eldre enn meg og i et forhold. Tusen takk kjære nabo som jeg har sett på som bare hyggelig, for at du bidrar til at jeg mister enda litt av troen på menneskeheten... 😔 Anonymkode: 9a06f...26c Og du stoler på at han har gjort dekksikftet skikkelig så du ikke må be han om mer hjelp? Dagens nyere biler med dekktrykksensorer m.m. er det ikke bare å skifte dekk på for amatører. Og det koster deg noen få hundredelapper å få det gjort. Gå nå ned og ettertrekk boltene så du er sikker på at du ikke kjører og mister ett hjul eller to. Anonymkode: 19f71...ec2 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #12 Skrevet 4. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og du stoler på at han har gjort dekksikftet skikkelig så du ikke må be han om mer hjelp? Dagens nyere biler med dekktrykksensorer m.m. er det ikke bare å skifte dekk på for amatører. Og det koster deg noen få hundredelapper å få det gjort. Gå nå ned og ettertrekk boltene så du er sikker på at du ikke kjører og mister ett hjul eller to. Anonymkode: 19f71...ec2 Takk for tips! Ja, trekker alltid etter boltene :-) bilen er såpass aldrende at det går fint å skifte dekk utenom verksted. Blir nok at jeg spanderer noen hundrelapper neste gang ja, håper jeg slipper å få massasjetjenester foreslått som betaling for noe flere ganger. For det var overraskende ugreit... Og jeg er ei ganske voksen dame med bein i nesa. Skal aldri ta imot hjelp "gratis" igjen tror jeg. Anonymkode: 9a06f...26c 2
CoolSistah Skrevet 4. november 2016 #13 Skrevet 4. november 2016 Sånne ting er sjelden gratis. Jeg har innsett at det ofte er mye billigere å kjøpe slike tjenester av professionelle. Det er forresten ikke bare men som ofte forventer *store* motytelser, men det at de som regel har noe seksuelt i tankene gjør det jo litt mer ubehagelig (uavhengig av alder og utseende. Det sier noe veldig negativt om dem som personer, synes jeg) 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #14 Skrevet 4. november 2016 Send en SMS til kona hans: "Hei. XX var så hyggelig å skifte dekk på bilen min her om dagen, og alt han ville ha i retur var en massasje. Så jeg ville bare forhøre meg med deg først om det er greit for deg Mvh. YY" Anonymkode: 5f36b...b3f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #15 Skrevet 4. november 2016 Med andre ord skifter du dekk selv neste gang. Anonymkode: a28fc...b1f
Leifern Skrevet 5. november 2016 #16 Skrevet 5. november 2016 Han misforstod vinflaska di. Alle kan gjøre feil, nå har han skjønt det, og prøver forhåpentlig å legge det bak seg:
PhilosopherSe7en Skrevet 5. november 2016 #17 Skrevet 5. november 2016 Han fikk sikkert bare vondt i en skulder etter å ha byttet dekk på bilen din. Fremfor å drikke vekk smerten ønsket han massasje av den vonde skulderen. Lite kunne han vite at TS automatisk satt dette i sammenheng med sex og andre skitne fantasier hun pålegger den stakkars naboen. Men ja, veldig sært å kreve massasje for dekkskift.! 1
Lutetium 71 Skrevet 5. november 2016 #18 Skrevet 5. november 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Han tilbydde seg å skifte dekk for meg. Så utrolig hyggelig tenkte jeg! Takket ja med et smil. Jeg er alene med tre barn og dekkskift måtte jeg ha besørget på verksted el lignende. Greit å slippe. han skifter dekk, jeg takker og tilbyr han en flaske vin for innsatsen. Han foreslår en massasje! En massasje! Han er nesten 30 år eldre enn meg og i et forhold. Tusen takk kjære nabo som jeg har sett på som bare hyggelig, for at du bidrar til at jeg mister enda litt av troen på menneskeheten... 😔 Anonymkode: 9a06f...26c Litt nysgjerrig på om han fikk den vinflaska?
PhilosopherSe7en Skrevet 5. november 2016 #19 Skrevet 5. november 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Send en SMS til kona hans: "Hei. XX var så hyggelig å skifte dekk på bilen min her om dagen, og alt han ville ha i retur var en massasje. Så jeg ville bare forhøre meg med deg først om det er greit for deg Mvh. YY" Anonymkode: 5f36b...b3f Når kona da svarer at det er ikke noe problem, han har hatt vonde føtter i flere år nå så en massasje hadde vært helt topp, hva gjør en da?
Knut Berg Skrevet 5. november 2016 #20 Skrevet 5. november 2016 20 timer siden, NuckingFutz skrev: Det er nedverdigende gjort ovenfor TS, som er alenemor med ansvar for tre barn. Kva har at ho er mor med born med dette å gjere, då? Trudde du at borna skulle sjå på? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå