Gå til innhold

Det jeg ikke kan fortelle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt nedfor om dagen, men jeg vil ikke fortelle noen jeg kjenner hvorfor. Derfor skriver jeg det her, bare for å få det ut

I sommer lagde jeg en profil på OKCupid for moroskyld, jeg ville bare se hva slags menn som fantes rundt omkring i verden. De fleste meldingene jeg fikk var fra 23 år gamle Tunisiere og de var på ingen måte interessante, men så fikk jeg en melding fra en franskmann som jeg hadde kikket på profilen til fordi han hadde et morsomt profilbilde. Jeg svarte og vi skrev fram og tilbake, han virka som en veldig fin fyr, vi hadde ganske mye til felles. Etter en stund fant jeg ut at jeg ville slette profilen min, hadde den jo bare for gøy, men jeg hadde lyst til å fortsette å ha kontakt med franskmannen, så vi gikk over til en annen meldingstjeneste. Vi hadde masse kontakt mer eller mindre hver dag i tre måneder og ble ganske godt kjent, vi prata om å møtes, men det var ikke så lett å få til pga avstanden. Det ble noe dirty talk også... Men så begynte han å slutte å svare og når vi hadde avtalt å skype, så hadde han ikke tid likevel. Jeg har forsåvidt venta på at det skulle skje, for avstanden er så stor. Jeg har sendt noen meldinger etterpå som han har svart på, men han svarer veldig kort og ikke sånn som før. Jeg tror han ikke vil være slem og avvise meg direkte, så derfor gjør han det mer indirekte. Jeg skjønner jo at det var dømt til å mislykkes, men jeg skulle så ønske han ville fortelle meg hvorfor han ikke har lyst til å treffe meg likevel, da hadde det vært så mye enklere å akseptere det, nå tenker jeg på om han ikke syntes jeg var pen nok eller om han har funnet seg ei dame der han bor eller noe helt annet. Hadde jeg visst hadde det vært lettere å avslutte kapittelet.

Dette vil jeg ikke innrømme for noen av vennene mine fordi det var en så tullete ting å gjøre og fordi det selvfølgelig var nødt til å ta slutt. Takk for at du gadd å lese det.

Anonymkode: 3c62a...549

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan du ikke fortelle vennene dine om dette? :klo:

Anonymkode: a07e4...15d

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan du ikke fortelle vennene dine om dette? :klo:

Anonymkode: a07e4...15d

Fordi jeg synes det er for flaut. Jeg føler meg så dum som har latt følelsene fare avgårde for en jeg aldri har møtt og som jeg jo måtte skjønne at det aldri kunne bli noe mer med.

Skrevet

Jeg opplevde det samme som deg for mange år siden. Jeg ble litt engasjert i en mann som jeg bare hadde chattet med på nettet. Og når han sluttet å svare ble jeg skuffet og såret. Jeg tenkte han var gått lei av meg, og jeg følte også at jeg var klengete siden jeg kontaktet han noen ganger hvor han ikke svarte. Så, mange år etterpå tar han kontakt. Det viser seg at han har vært i et parforhold i disse årene imellom. Det var nettopp slutt nå. Litt morsomt å høre fra han nå. Og jeg er heldigvis ikke engasjert i han nå som jeg var før. Vi bor jo fortsatt på hvert vårt sted, så det blir ikke så aktuelt å treffes uansett.

Anonymkode: 4ef46...686

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplevde det samme som deg for mange år siden. Jeg ble litt engasjert i en mann som jeg bare hadde chattet med på nettet. Og når han sluttet å svare ble jeg skuffet og såret. Jeg tenkte han var gått lei av meg, og jeg følte også at jeg var klengete siden jeg kontaktet han noen ganger hvor han ikke svarte. Så, mange år etterpå tar han kontakt. Det viser seg at han har vært i et parforhold i disse årene imellom. Det var nettopp slutt nå. Litt morsomt å høre fra han nå. Og jeg er heldigvis ikke engasjert i han nå som jeg var før. Vi bor jo fortsatt på hvert vårt sted, så det blir ikke så aktuelt å treffes uansett.

Anonymkode: 4ef46...686

Godt å høre at det ikke bare er jeg som har gjort noe sånt. Det har gått såpass kort tid at jeg fortsatt tenker mye på ham, men i det minste er det lettere å komme over noen man ikke ser hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...