Gå til innhold

The Missing sesong 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som følger med ?:) har ett stort behov for å diskutere serien! Er så spennende og så mange løse tråder og teorier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig spennende serie. 

Skrevet

Jeg følger med! Herregud så spennende! Har nettopp sett episode 4. Måtte laste ned, klarte ikke vente.. episode 1-3 så jeg på sumo. Ååh må vente i 5 dager på ny episode :grine:    Hvor mange episoder har du sett?  

Skrevet

Jeg har sett helt til episode 4 jeg også !! Klarte heller ikke vente . Hva er dine teorier ? Klarer ikke vente i fem  dager blir helt oppslukt av serien , håper ikke det er noen løse tråder i slutten av sesongen . Må liksom få vite hvordan alt henger sammen .

Skrevet
På 5.11.2016 den 23.45, Vinglass skrev:

Jeg har sett helt til episode 4 jeg også !! Klarte heller ikke vente . Hva er dine teorier ? Klarer ikke vente i fem  dager blir helt oppslukt av serien , håper ikke det er noen løse tråder i slutten av sesongen . Må liksom få vite hvordan alt henger sammen .

Aner ikke hva mine teorier er, det er så mange løse tråder :hakeslepp: Blir helt oppslukt! Akkurat sett episode 5 nå, og herreguuud!!! 
Hva er dine teorier? 

Skrevet (endret)

Dobbeltpost 

Endret av Vinglass
Skrevet
2 timer siden, Sitronmelis skrev:

Aner ikke hva mine teorier er, det er så mange løse tråder :hakeslepp: Blir helt oppslukt! Akkurat sett episode 5 nå, og herreguuud!!! 
Hva er dine teorier? 

Akkurat sett episode fem selv og nå vet jeg ikke hva mine teorier er lenger :O men de må jo ha jobbet sammen noen av de millitærmennene . Slutten på siste episode var helt grusom . Så mange tanker om episoden ,det at hun du vet lever skjønner jeg heller ikke hvordan går ann. Hvem er barnet sitt ? (Hun på slutten )Sorry mye usammenhengende babling her , men hele serien er jo usammenhengende...

Skrevet
16 timer siden, Vinglass skrev:

Akkurat sett episode fem selv og nå vet jeg ikke hva mine teorier er lenger :O men de må jo ha jobbet sammen noen av de millitærmennene . Slutten på siste episode var helt grusom . Så mange tanker om episoden ,det at hun du vet lever skjønner jeg heller ikke hvordan går ann. Hvem er barnet sitt ? (Hun på slutten )Sorry mye usammenhengende babling her , men hele serien er jo usammenhengende...

Ja tenkte det jeg og, noe med de militærmennene.. Åh det er så spennende! Såå lenge å vente 1 uke til neste episode :(  Syns det var så dumt at han fyren ble drept på slutten av forrige episode nå som han fant ut det der! Lurer på hvem barnet er sitt ja!! :O Skjønner heller ikke hvordan det er mulig at hun som lever er i live.. Eneste teorien jeg har der er at hun som faktisk var datteren deres ble innelåst i skuret sammen med henne, og at hun andre rømte før brannen startet, slik at de skulle tro hun var død og at hun faktisk var datteren deres.. HM 

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, thejohan skrev:

Oooh! Denne må jeg se! :)

ANBEFALES :) 

Skrevet

wææ jeg ble helt kvalm på slutten av episode fem der. Syns serien er irriterende med tanke på at det bygger seg opp sakte men sikkert før det slipper bomba de siste fem minuttene. Vi MÅ få vite mer gjennom episodene snart:P Jeg skjønner ikke helt hvordan han franske politietterforskeren kom innpå Reed eller de andre i politiet jeg? Hvordan kom han egentlig inn i bildet? Så sykt irriterende at han typen måtte dra dit alene på slutten.... Veldig bra serie da! 

Anonymkode: 676d0...4ad

Skrevet

Var faktisk ikke klar over at det som ligger ute nå er sesong 2. Burde jeg ha sett første sesong først?

Skrevet (endret)

Historiene i sesong 1 og 2 har ikke noe med hverandre å gjøre(foreløpig i alle fall, hvem vet) det eneste de har til felles er Julien Baptiste. Så du trenger ikke se den, men hvis du likte serien er den jo verdt å se

Endret av Orbis
Skrevet

Jeg lurer på om vi får en oppklaring i denne sesongen. Føler ikke at jeg fikk det i forrige sesong. 

• Liker 1
Skrevet

Herregud for en avsluttning på episode 7 :hakeslepp:  Kan det ha vært den tredje jenta som var liket i skuret da? Så hadde han Adam tuklet med dna bevisene? Gleder meg sånn til siste episode! Håper vi får en oppklaring ihvertfall!

• Liker 1
Skrevet

Ja, shit for en episode! Det må jo ha vært den tredje jenta i skuret. Hun Sophie er jo helt hjernevaska. 

Skrevet

Jeg er så gira for siste episode!! Ja Håper vi ikke sitter igjen med masse spørsmål . Han må jo ha tuklet med DNA bevis,  for en tvist :O

Skrevet

Episode 8 blir ikke sendt i England før på onsdag, men episode 7 fant jeg bare ved å Google :) ligger på forskjellige streamingsider. 

Skrevet

Spennende slutt! Måtte se den i dag tidlig før jobb :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...