AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #1 Skrevet 4. november 2016 Oppforbi her ser dere en gulparula . Men mer om dette siden... En ting jeg har lagt merke til når det gjelder single, barnløse kvinner som er litt opp i årene (35+) er at de er veldig opptatt av å bevise for omverden akkurat hvor fantastisk det er å være en singel og barnløs kvinner på 35+. Det er ikke måte på hvor mye av deres liv som skal eksponeres på Facebook (de er enda verre enn småbarnsmødre på dette feltet), og det ser ut til å være komplett umulig for dem å holde en samtale gående uten å ty til ordene "fri" eller "frank" i annen hver setning. Samtidig vet vi jo alle at dette er en løgn, en form for selvbedrag, "strong cope", som man kaller det i mannosfæren for de upulte. Og det er greit, det har jeg ingen problemer med. Livet blir ikke alltid sånn som man har sett for seg, og det er helt i orden å gjøre det man kan for å holde hodet over vannet. En hvit løgn her og der, ingen problem. Men jeg værer en mer ondskapsfull side til denne praksisen også. For en del av disse kvinnene ser ut til å være veldig interessert i å overbevise andre kvinner om å adoptere deres ensomme, poengløse livsstil. Dere har sikkert alle en sånn venninne, hun som konstant messer om at du må forlate typen din. "Han er ikke bra for deg". "Forlat ham, dump ham!" (gudene skal vite at i hvert fall KG er fylt til randen av slike). Det er som om de ikke unner andre kvinner den lykken de selv gikk glipp av. Felles skjebne, felles trøst. Og det bringer meg tilbake til 'gulparula', som jeg nevnte her først. Gulparula er en interessant liten skapning, skjønner dere, for det gulparula-hunnen gjør er å hakke i stykker eggene til andre gulparula-hunner, dette for å gjøre henne mindre attraktiv for gulparula-hannen. Jeg vet ikke med dere, men jeg ser en helt tydelig biologisk parallell her. Så midt spørsmål til deg, single, barnløse kvinne på 35+, er som følger: Er du en gulparula? Anonymkode: 0ba54...0b1 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Har du litt for mye fritid eller er du bare så dum? Anonymkode: 4c459...03f 10
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 Regner med at du er en mann. Og da tror jeg du har misforstått litt. Single kvinner forteller deg at de stortrives som single, men det er jo en måte å avvise deg på. De samme kvinnene sier nok ikke til andre kvinner eller attraktive menn at de stortrives som single. Selvsagt finnes det også kvinner som trives best som single. Anonymkode: be75a...eea 5
Gjest Overrasket Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 Morsomt innlegg. Litt satire nå og da har vi bare godt av.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 1 minutt siden, Overrasket skrev: Morsomt innlegg. Litt satire nå og da har vi bare godt av. Da må det være rimelig mye satire på kg. Anonymkode: 4c459...03f 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #7 Skrevet 4. november 2016 Helt sant. Alle single kvinner over 35 år er bitre bohemer som er opptatte av vagina-kunst. 😂 Anonymkode: 4cf9f...c40 5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #8 Skrevet 4. november 2016 Artige samtalepartnere du har da? Jeg vil si at jeg kjenner en god del jenter og kvinner i de fleste aldersgrupper og livssituasjoner- har enda ikke følt det samme som deg eller opplevd det samme. Kansksje det er noe galt med deg? Anonymkode: c3e2c...e0f 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #9 Skrevet 4. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt sant. Alle single kvinner over 35 år er bitre bohemer som er opptatte av vagina-kunst. 😂 Anonymkode: 4cf9f...c40 Godt du brukte en mindre pen dame over 35. Hvis ikke, så hadde jeg ikke skjønt humoren. Men når det er sagt, så forstår jeg sjeldent humor når det kommer fra en kvinne. Anonymkode: abe49...3bd
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #10 Skrevet 4. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt du brukte en mindre pen dame over 35. Hvis ikke, så hadde jeg ikke skjønt humoren. Men når det er sagt, så forstår jeg sjeldent humor når det kommer fra en kvinne. Anonymkode: abe49...3bd You must be fun at parties. Anonymkode: 4cf9f...c40 9
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #11 Skrevet 4. november 2016 Ovaries be like: Anonymkode: 0ba54...0b1 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #12 Skrevet 4. november 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: You must be fun at parties. Anonymkode: 4cf9f...c40 Ja, jeg er jo mann.. Anonymkode: abe49...3bd
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #13 Skrevet 4. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg er jo mann.. Anonymkode: abe49...3bd Og nå skjønner jeg hvorfor disse kvinnene sier at de stortrives som single når de snakker med deg... Anonymkode: bbdba...292 11
Gjest canacas Skrevet 4. november 2016 #14 Skrevet 4. november 2016 Aiaiai, det finnes et ord for ALT Jeg er definitivt i målgruppen, men jeg flasher absolutt ingenting av livet mitt i sosiale medier så jeg kan ikke ta til meg dette navnet.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #15 Skrevet 4. november 2016 Dette er morsomt! Selv er jeg tobarnsmor og single for første gang på mange år. Ukomplisert brudd, og tenker at jeg muligens vil velge singellivet over flere parforhold. For det er deilig å være alene. Det morsomme i innlegget ditt er at du tror at disse kvinnene trenger en som DEG i livet sitt for at det skal få mening. Det er ikke bare komisk, det er hysterisk festlig 😂😂😂😂😂 For målet her i livet er jo å sikre seg en mann 😝 Anonymkode: 7dc68...444 8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #16 Skrevet 4. november 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er morsomt! Selv er jeg tobarnsmor og single for første gang på mange år. Ukomplisert brudd, og tenker at jeg muligens vil velge singellivet over flere parforhold. For det er deilig å være alene. Det morsomme i innlegget ditt er at du tror at disse kvinnene trenger en som DEG i livet sitt for at det skal få mening. Det er ikke bare komisk, det er hysterisk festlig 😂😂😂😂😂 For målet her i livet er jo å sikre seg en mann 😝 Anonymkode: 7dc68...444 Her har vi en klassisk gulparula, dere. Se hvor gul og fin den er i fjærne. Og se nå, se hvordan den hakker i stykker eggene til de andre gulparula-hunnene. Dette er et meget spennende øyeblikk, så hvis alle bare kan være helt stille nå... Anonymkode: 0ba54...0b1 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #17 Skrevet 4. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her har vi en klassisk gulparula, dere. Se hvor gul og fin den er i fjærne. Og se nå, se hvordan den hakker i stykker eggene til de andre gulparula-hunnene. Dette er et meget spennende øyeblikk, så hvis alle bare kan være helt stille nå... Anonymkode: 0ba54...0b1 Forutsigbart. 2/10 Anonymkode: 4045f...6c8 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #18 Skrevet 4. november 2016 Hvordan overlever den arten egentlig hvis hunnene ødelegger eggene til hverandre? Anonymkode: a15a1...38c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #19 Skrevet 5. november 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Her har vi en klassisk gulparula, dere. Se hvor gul og fin den er i fjærne. Og se nå, se hvordan den hakker i stykker eggene til de andre gulparula-hunnene. Dette er et meget spennende øyeblikk, så hvis alle bare kan være helt stille nå... Anonymkode: 0ba54...0b1 Jeg synes da tydelig du skrev at gulparulaen var barnløs? Jeg har barn... hakker jeg i stykker andres egg likevel? 🤔 Hvorfor? Anonymkode: 7dc68...444
Ardwinna Skrevet 5. november 2016 #20 Skrevet 5. november 2016 Jeg er riktignok ikke singel men det har vært tilfeller der jeg har sneket meg inn på kjøkkenet og hakket hull på eggene til venninnene mine. Bare sånn for å ha det gjort, som en symbolsk ofring til fruktbarhetsgudene. Man vet jo aldri. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå