AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Jeg hadde knallpositiv EL-test søndag og mandag kveld. På mandag hadde jeg murringer hele dagen og "hold" helt nederst i magen på kvelden. Vi hadde sex på kvelden og det var vondt, bakfra lot seg ikke gjøre. Jeg hadde også endel EL-slim og har tatt utgangspunkt i at EL var tirsdag. Jeg har hatt negativt EL-test både tirsdag, onsdag og i dag. Men, jeg har både i dag og i gått hatt endel EL-slim (utflod). Er det vanlig at det "henge igjen" i noen dager etter EL? Jeg så det bare på papiret så jeg har ikke prøvd å strekke det men det lå oppå. I dag var det helt blankt. Jeg håper veldig at EL faktisk har vært, siden samboeren min reiste bort tirsdag og vi ikke har hatt seg siden mandag. Kan det være "vanlig" utflod? Er det vanlig mellom EL og IKM? Erfaringer? Anonymkode: 75ee4...1b8
tweet Skrevet 4. november 2016 #2 Skrevet 4. november 2016 Jeg opplevde nøyaktig det samme, men fikk ikke noe svar på det! Trodde jeg hadde bommet helt på el. Jeg verken tester eller temper, bare kjenner det på kroppen og følger en app som er ganske presis. Har så klare tegn på det, så jeg vet sånn ca.. Men opplevde slim flere dager etter jeg trodde det var over.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 Ikke noe du får gjort uansett siden samboer ikke er hjemme. Testene er jo og noe mer vitenskaplige enn slimet. Kryss fingre for at vitenskapen hadde rett Anonymkode: 9af31...11f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke noe du får gjort uansett siden samboer ikke er hjemme. Testene er jo og noe mer vitenskaplige enn slimet. Kryss fingre for at vitenskapen hadde rett Anonymkode: 9af31...11f Ja, vi får håpe det. Testene var som sagt veldig positive og er ikke i nærheten av positive engang nå (og har ikke være det siden mandag). Kroppen var også helt annerledes på søndag og mandag, nå føler jeg meg helt vanlig, med unntak av dette. Den virker forøvrig endel mer flytende nå, enn rundt EL. Anonymkode: 75ee4...1b8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 Jeg har for øvrig aldri hatt sånn type utflod før. Og ikke så mye. TS Anonymkode: 75ee4...1b8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #6 Skrevet 4. november 2016 Jeg pleier å ha noe som ligner el slim fra dagen etter positiv EL test, og noen dager.. Stusset over dette jeg også, søkte litt på nettet og kom fram til at det kan være noe som ligner el slim når el skjer og noen dager etter. Er blankt og litt seigt mn ikke fult så " slimete" som el slimet.. Kan være det er dette du har nå. Dette kom sånn plutselig hos meg også, uten at jeg har hatt det tidligere. Jeg har hatt dette i 3 pper nå Anonymkode: d9c93...50d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #7 Skrevet 4. november 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å ha noe som ligner el slim fra dagen etter positiv EL test, og noen dager.. Stusset over dette jeg også, søkte litt på nettet og kom fram til at det kan være noe som ligner el slim når el skjer og noen dager etter. Er blankt og litt seigt mn ikke fult så " slimete" som el slimet.. Kan være det er dette du har nå. Dette kom sånn plutselig hos meg også, uten at jeg har hatt det tidligere. Jeg har hatt dette i 3 pper nå Anonymkode: d9c93...50d Det høres likt ut som det jeg har nå, ja. Da satser jeg på at det bare er utflod og at det ikke betyr noe spesielt TS Anonymkode: 75ee4...1b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå