Gjest incognita Skrevet 4. november 2016 #21 Skrevet 4. november 2016 3 minutter siden, MajorasMaske skrev: Hvor mange ganger har hun slettet seg egentlig..? Ikke mange nok, si 3 minutter siden, Salka skrev: Ntååå, gjør du? Føler meg ikke så minneverdig her inne, henger jo ikke så mye på sosial prat. Så kjedelig. :/ Kanskje det kan finnes i Sverige? På sånne små konsum-butikker litt utenfor de største handleområdene? Det finnes jo mye ting i Sverige som er borte fra Norge for lengst. Dessverre. De er ikke å oppdrive. Jeg har forsonet meg med dette og valgt å gå videre med livet..vel, det som er igjen av det iallefall. Men De skal ha takk for omtanken. Det var varmt av Dem.
MajorasMaske Skrevet 4. november 2016 #22 Skrevet 4. november 2016 Akkurat nå, incognita skrev: Ikke mange nok, si Nei, uff da. Ikke si det
minister-mio Skrevet 4. november 2016 Forfatter #23 Skrevet 4. november 2016 2 minutter siden, MajorasMaske skrev: Nei, uff da. Ikke si det Du har ikke vurdert det du da?
MajorasMaske Skrevet 4. november 2016 #24 Skrevet 4. november 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: Du har ikke vurdert det du da? Joa, dagen etter aldri
minister-mio Skrevet 4. november 2016 Forfatter #25 Skrevet 4. november 2016 Akkurat nå, MajorasMaske skrev: Joa, dagen etter aldri synd
MajorasMaske Skrevet 4. november 2016 #26 Skrevet 4. november 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: synd for deg :D
Salka Skrevet 4. november 2016 #27 Skrevet 4. november 2016 1 minutt siden, incognita skrev: Ikke mange nok, si Dessverre. De er ikke å oppdrive. Jeg har forsonet meg med dette og valgt å gå videre med livet..vel, det som er igjen av det iallefall. Men De skal ha takk for omtanken. Det var varmt av Dem. Ja, heldigvis har man ikke mensen hele tiden og ikke hele livet heller, så får bare holde ut. Bare hyggelig vet De, håper De blir her nå og ikke sletter Dem igjen. Kåge er nemlig ikke det samme uten Deres blide åsyn! 2
minister-mio Skrevet 4. november 2016 Forfatter #28 Skrevet 4. november 2016 Akkurat nå, Salka skrev: Ja, heldigvis har man ikke mensen hele tiden og ikke hele livet heller, så får bare holde ut. Bare hyggelig vet De, håper De blir her nå og ikke sletter Dem igjen. Kåge er nemlig ikke det samme uten Deres blide åsyn! Enig Akkurat nå, MajorasMaske skrev: for deg :D Blant andre
Gjest incognita Skrevet 4. november 2016 #29 Skrevet 4. november 2016 2 minutter siden, Salka skrev: Ja, heldigvis har man ikke mensen hele tiden og ikke hele livet heller, så får bare holde ut. Bare hyggelig vet De, håper De blir her nå og ikke sletter Dem igjen. Kåge er nemlig ikke det samme uten Deres blide åsyn!
MajorasMaske Skrevet 4. november 2016 #30 Skrevet 4. november 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: Blant andre Ja, visst
Gjest incognita Skrevet 4. november 2016 #31 Skrevet 4. november 2016 Om forladels, @Salka, det var da aldeles ikke meningen å poste uten et svar. Man er vel noget rusten på forumfronten muligens. De skal ha mange takk for gode ord. Det varmer et iskaldt hjerte på en sådan snøfull dag. Rørende nesten, vil jeg faktisk påstå. Og takk og pris for at mensen dukker opp kun ved jevne - eller for noen ujevne- mellomrom, noen annet ville mest sannsynlig tatt livet av meg.
Gjest Jacklost Skrevet 4. november 2016 #32 Skrevet 4. november 2016 17 minutter siden, Salka skrev: Ntååå, gjør du? Føler meg ikke så minneverdig her inne, henger jo ikke så mye på sosial prat. Så kjedelig. :/ Kanskje det kan finnes i Sverige? På sånne små konsum-butikker litt utenfor de største handleområdene? Det finnes jo mye ting i Sverige som er borte fra Norge for lengst. Du er utrolig minneverdig for meg Jeg setter stor pris på din tilstedeværelse på kg
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #33 Skrevet 4. november 2016 Ok. Aldri hørt om brukeren før, men velkommen tilbake da Anonymkode: d53a1...46e
Gjest incognita Skrevet 4. november 2016 #34 Skrevet 4. november 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Aldri hørt om brukeren før, men velkommen tilbake da Anonymkode: d53a1...46e Takk for det du gode anonyme
Salka Skrevet 4. november 2016 #35 Skrevet 4. november 2016 17 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev: Du er utrolig minneverdig for meg Jeg setter stor pris på din tilstedeværelse på kg Ntååå, god du er. Og i like måte, setter stor pris på deg og.
Gjest Jacklost Skrevet 5. november 2016 #36 Skrevet 5. november 2016 2 timer siden, Salka skrev: Ntååå, god du er. Og i like måte, setter stor pris på deg og. ^^ Jeg håper jeg får hatt kontakt med deg livet ut
Gjest Bruker115236 Skrevet 5. november 2016 #37 Skrevet 5. november 2016 (endret) Det her må feires i ekte kg-stil! Lets bring in the trololololol Godt å ha deg tilbake søta Endret 5. november 2016 av Bruker115236
Salka Skrevet 5. november 2016 #38 Skrevet 5. november 2016 10 timer siden, Kaiser Jacklost XV skrev: ^^ Jeg håper jeg får hatt kontakt med deg livet ut Åååå, i like måte, gode du. Du er virkelig forumets solstråle. Du gjør kg til et bedre sted.
Uredd Skrevet 5. november 2016 #39 Skrevet 5. november 2016 På Thursday, November 03, 2016 den 23.45, incognita skrev: Du verden! Ja her er jeg faktisk. I egen person. Og mange takk for det min ærede bestevenn ❤ 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2016 #40 Skrevet 5. november 2016 Hvem er denne personen? aldri sett henne før, men velkommen skal du hver Anonymkode: 6b597...ad8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå