minister-mio Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Forumet var aldri det samme uten. Endelig er hun tilbake, min kjære kg-beztizz og deres alles KG-rezer: @incognita! Hurra! Alle hjerter gleder seg. 7
Gjest incognita Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Du verden! Ja her er jeg faktisk. I egen person. Og mange takk for det min ærede bestevenn ❤
Testosteron Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 19 timer siden, incognita skrev: Ja her er jeg faktisk. I egen person. Hva er det med svarte kjoler?
Gjest AnonGangerTo Skrevet 4. november 2016 #6 Skrevet 4. november 2016 Har du sett? Mirakler skjer enda. Velkommen tilbake, Incognita!
Gjest incognita Skrevet 4. november 2016 #7 Skrevet 4. november 2016 21 timer siden, Kaiser Jacklost XV skrev: Yay! 2 timer siden, Testosteron skrev: Hva er det med svarte kjoler? Hva er det ikke med svarte kjoler? 1 time siden, Fotballflue skrev: Hurraaaaaa Jaddaaaa 1 time siden, AnonGangerTo skrev: Har du sett? Mirakler skjer enda. Velkommen tilbake, Incognita! Takk kjære deg. Håper alt er vel.
Testosteron Skrevet 4. november 2016 #8 Skrevet 4. november 2016 12 minutter siden, incognita skrev: Hva er det ikke med svarte kjoler? Såpass altså! Kanskje jeg også burde prøve?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #9 Skrevet 4. november 2016 Skal man liksom vite hvem @incognita er? Agruknytt, gjesp Anonymkode: cb549...ed3 3
Gjest incognita Skrevet 4. november 2016 #10 Skrevet 4. november 2016 7 minutter siden, Testosteron skrev: Såpass altså! Kanskje jeg også burde prøve? Anbefales 👗
minister-mio Skrevet 4. november 2016 Forfatter #11 Skrevet 4. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skal man liksom vite hvem @incognita er? Agruknytt, gjesp Anonymkode: cb549...ed3 Anbefales 1
Gjest incognita Skrevet 4. november 2016 #12 Skrevet 4. november 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skal man liksom vite hvem @incognita er? Agruknytt, gjesp Anonymkode: cb549...ed3 Du er -lig velkommen til å bli kjent med meg kjære AB. Jeg er ikke så verst, egentlig.
Salka Skrevet 4. november 2016 #13 Skrevet 4. november 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal man liksom vite hvem @incognita er? Agruknytt, gjesp Anonymkode: cb549...ed3 Agruknytt? Agruk? Hva fanden er en agruk? Vælkommin tilbake @incognita! Du husker kanskje ikke meg, men jeg husker deg veldig godt. Fint at du er tilbake. Funnet noe mer saba? 1
Testosteron Skrevet 4. november 2016 #14 Skrevet 4. november 2016 7 minutter siden, incognita skrev: Anbefales 👗 Da drar jeg på Dressmann i morgen
Gjest Jacklost Skrevet 4. november 2016 #16 Skrevet 4. november 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal man liksom vite hvem @incognita er? Agruknytt, gjesp Anonymkode: cb549...ed3 Ja, hun er en av de hyggeligste man kan bli kjent med^^
Gjest incognita Skrevet 4. november 2016 #17 Skrevet 4. november 2016 21 minutter siden, Salka skrev: Agruknytt? Agruk? Hva fanden er en agruk? Vælkommin tilbake @incognita! Du husker kanskje ikke meg, men jeg husker deg veldig godt. Fint at du er tilbake. Funnet noe mer saba? Takk for det, og klart jeg husker deg!! Saba er det dårlig med gitt. Hadde det bare vært så vel.
Gjest incognita Skrevet 4. november 2016 #18 Skrevet 4. november 2016 22 minutter siden, Testosteron skrev: Da drar jeg på Dressmann i morgen Touché 14 minutter siden, Rumle skrev: Velkommen tilbake Mange takk 3 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev: Ja, hun er en av de hyggeligste man kan bli kjent med^^ Bevares! Du er godheten selv du Jack
MajorasMaske Skrevet 4. november 2016 #19 Skrevet 4. november 2016 Hvor mange ganger har hun slettet seg egentlig..? 5
Salka Skrevet 4. november 2016 #20 Skrevet 4. november 2016 Akkurat nå, incognita skrev: Takk for det, og klart jeg husker deg!! Saba er det dårlig med gitt. Hadde det bare vært så vel. Ntååå, gjør du? Føler meg ikke så minneverdig her inne, henger jo ikke så mye på sosial prat. Så kjedelig. :/ Kanskje det kan finnes i Sverige? På sånne små konsum-butikker litt utenfor de største handleområdene? Det finnes jo mye ting i Sverige som er borte fra Norge for lengst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå