AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Hei har så veldig lyst å reise bort alene og få litt frie tanker rundt juletiden, men sliter med å finne sted. Ønsker helst i Europa med mulighet for å gå fjellturer. Er eventyrlysten friluftsliv elsker. Håper det er noe der ute som kan hjelpe meg med forslag hvor man kan reise hen i vintertider alene og oppleve naturen. PS gjerne et sted nærmere middelhavet, der det er varmt. På forhånd takk Anonymkode: f4f79...6bf
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Sånn sett bort fra det med varme så ville jeg ha gått for nordlige deler av Italia. Du har et fungerende togtilbud, byer store nok til å være storbyer og samtidig nærhet til både fjell og pitoreske innsjøer. Men: de fjellene vil potensielt være snødekte i desember. Dersom du mener ok høst/vårlige temperaturer (7-15 grader) så må du tenke sørlige Italia, Malta eller Kreta. Eventuelt Tyrkia. Men jeg ville virkelig ikke anbefale deg å rote uten følge i tyrkiske fjell, altså. Så da er du avhengig av proff guiding som vet hvor det er ok og hvor du ikke har lyst til å befinne seg just nuh. Anonymkode: 37e1e...584
Gjest Overrasket Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 Catalonia. Slovenia for en virkelig eventyrlysten. Men jeg ville nok ikke dratt med store værforhåpninger. Jeg har vært i fjellene på flere middelhavsøyer rundt juletider, og det har vært like bilkkjekaldt overalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå