AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Jeg tror det er Karines mor som står bak drapet... Anonymkode: a1e79...99e
Alja Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Lars. William dekker over det. Tror også Lars misbrukte henne.
..... Skrevet 4. november 2016 #3 Skrevet 4. november 2016 Begynner også å tro at moren har en finger med i drapet her, ja. Hun har nok bare fortrengt det.
Thyra Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 Det må jo nesten være enten Lars eller moren når hun reagerer slik som hun gjør nå. Spennende er det ihvertfall!
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #5 Skrevet 4. november 2016 Jeg har så lyst til å tro at det må være noen andre enn William.. Og det kan heller ikke være Aksel. Jeg liker begge to for godt, haha. Teorien om Lars som Alja skrev var kanskje ikke så dum da. Det jeg lurer litt på er de løse trådene som er igjen fra forrige sesong. Hvorfor hadde Karine hud fra Mai-Britt under neglene? Og hvorfor var Aksel på gråten og full av sitt eget blod når han kom hjem? Ble dette forklart uten at jeg fikk det med meg, eller mangler vi fremdeles biter av drapskvelden? Anonymkode: 8d033...757
Agathe Skrevet 4. november 2016 #6 Skrevet 4. november 2016 Jeg tror det enten var Aksel eller faren hennes.
Thyra Skrevet 4. november 2016 #7 Skrevet 4. november 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har så lyst til å tro at det må være noen andre enn William.. Og det kan heller ikke være Aksel. Jeg liker begge to for godt, haha. Teorien om Lars som Alja skrev var kanskje ikke så dum da. Det jeg lurer litt på er de løse trådene som er igjen fra forrige sesong. Hvorfor hadde Karine hud fra Mai-Britt under neglene? Og hvorfor var Aksel på gråten og full av sitt eget blod når han kom hjem? Ble dette forklart uten at jeg fikk det med meg, eller mangler vi fremdeles biter av drapskvelden? Anonymkode: 8d033...757 Merker at jeg har glemt en del fra første sesong. Skulle gjerne ha frisket opp litt. Men selv om jeg liker Aksel og tror han var uskyldig, er jeg ikke HELT sikker. Noen ganger hintes det om at han kan ha mørke sider...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå