AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #1 Skrevet 3. november 2016 Jeg har snakket med en gutt i noen måneder og jeg er kjempe redd for og bli hjertet knust .. 1 dagen kan jeg si jeg liker ham neste dag sier jeg vi er dårlig match .. Skyver han bort og han blir såret. går til ham for trøst etter på . Sjønner ikke hvorfor han godtar min oppførsel han sa han var forlesket hva gjør jeg? Lik erfaring ?? Vi er i 20 åra Anonymkode: da751...90a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #2 Skrevet 3. november 2016 Bestem deg. Slutt å leke med denne stakkars gutten. Anonymkode: 63b1c...6a8
Sh999 Skrevet 3. november 2016 #3 Skrevet 3. november 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har snakket med en gutt i noen måneder og jeg er kjempe redd for og bli hjertet knust .. 1 dagen kan jeg si jeg liker ham neste dag sier jeg vi er dårlig match .. Skyver han bort og han blir såret. går til ham for trøst etter på . Sjønner ikke hvorfor han godtar min oppførsel han sa han var forlesket hva gjør jeg? Lik erfaring ?? Vi er i 20 åra Anonymkode: da751...90a Høres ut som at du driver med selvoppfyllende profeti her, du sårer bare deg selv kjære deg! Til slutt vil han ikke orke sånn du holder på med din usikkerhet som du overfører på han, og du vil sitte såret tilbake. Du må nesten ta et valg her, enten må du gjøre det slutt og jobbe med deg selv alene, eller du må gi han en real sjangse og rett og slett tåle at man kan bli såret. Den som intet våger, intet vinner😉 lykke til!
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #4 Skrevet 4. november 2016 Er han der enda etter en slik oppførsel kan du trygt vite han ikke sårer deg KEEPER! Anonymkode: fc7fd...a8a
Oppgitt78 Skrevet 4. november 2016 #7 Skrevet 4. november 2016 Du fortjener han ikke, når du oppfører deg på den måten. Hvis du ikke klarer å slutte med det, så ha i det minste nok anstendighet til å kutte han ut permanent, slik at han kan fokusere på å finne ei som er hakket mer stabil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå